Sommerhus og bois

827 23 3
                                    

Næste morgen vågner jeg ved lyden af mit vækkeur. Jeg kiggede hen på Anthon. Han havde sat sig op og gned øjne. "Godmorgen smukke", sagde han smilende. "Godmorgen skat", sagde jeg og smilte. "Er det okay hvis jeg tager et bad?", spurgte jeg. "Ja det er helt fint", sagde Anthon. Jeg tog det tøj, jeg skulle have på med. Jeg trådte ind i badet. Jeg sang, imens jeg stod i badet.

Jeg trådte ud af badet og tog mot tøj på. Det var en sød sommerkjole, som gik mig til lige over knæene. Jeg tørrede mig hår med hårtørreren. og ril sidst lagde jeg lidt makeup. Jeg lod bare mit hår sidde løst. Jeg gik ind på mit værelse. Anthon stod og glattede hår. Han havde shorts på og en sort T-shirt. Da han var færdig, gik vi ned og spiste morgenmad. Efter vi havde spist var klokken elleve. Vi satte os ind i stuen ved min mor. "Hej med jer to", sagde hun da vi trådte ind i stuen. "Hej", sagde mig og Anthon i kor. Vi så lidt tv. Og da klokken blev 11:45 ringede det på døren. Det var self Sofia. i sagde hej til hinanden. og så begyndte i at Pakke bilen. Min mor kørte os derop. På vejen hørte vi musik og skrålede med. Min mor satte os af og sagde farvel. "Når bois er vidst ikke kommet endu", sagde Anthon. Han fandt nøglen frem og åbnede døren. Vi trådte ind i det store sommerhus. Det lignede et paradis. Sofia fik sit eget værelse. og mig og Anthon delte værelse. Jeg stod og pakkede ud, da Anthon var færdig kom han hen og kyssede mig. Vi kyssede i lidt tid, men blev afbrudt af en dør der smækkede. "Bois er inde", var der nogle der råbte. "Kom", sagde Anthon og lagde armen om mig. Vi gik sammen ud til drengen. "Hey bois how goes?", spurgte Anthon. Sofia kom også ud til os. "Jo det går meget godt", sagde en af drengene med et smil. "Det her er Victoria og Sofia", sagde Anthon og pegede på os. Drenge gloede på os og havde nær tabt kæben. "Hej", sagde jeg og vinkede. "Hej vi har allerede mødtes", sagde Thor og gav mig et kram. "Hej jeg hedder Alfred aka munke", sagde en af de andre drenge. "Hej jeg hedder Theodor", sagde en tredje dreng. "Hej jeg hedder maxi", sagde en fjerde. " Og hej jeg hedder Lauge",  sagde den sidste dreng. "Jamen Hej drenge", sagde jeg og smilte. "Du har squ scoret godt. Hun er da meget lækker", sagde Theodor. "Ja hun er squ dejlig", sagde Anthon og smilte. Jeg Kunne Ikke lade vær med at fnise. "Tak og i lige måde", sagde jeg og smilte. "Skal vi ikke hente nogle pizzaer ?", spurgte munke. Alle nikkede og nogen sagde "jo". "Vi skal nok gå op og købe dem", sagde Thor og maxi. De tog nogle penge og gik så ud af døren. Vi andre satte os ind i stuen og snakkede.

Mig og AnthonWhere stories live. Discover now