Næste morgen blev jeg vækket på den aller bedste måde, man kan blive vækket på. Anthon pressede sine blød læber mod mine. "Godmorgen prinsesse", sagde Anthon smilende. "Godmorgen min prins", sagde jeg og fniste. Anthon nussede mig blidt på kinden. "Jeg har lavet morgenmad", sagde Anthon og smilte. "Ej hvor lyder det lækkert", sagde jeg og gengældte smilet. "Men jeg tænkte, at vi bare skulle slappe af idag", sagde Anthon. "Ja det lyder dejligt", sagde jeg og nikkede. "Derfor får du morgenmad på sengen", sagde Anthon og tog en bakke frem. På bakken stod der to glas med juice og to tallerkner med bacon, æg, en bolle, pølser og en masse frugt skåret ud som hjerter på. "Ej hvor ser det lækkert ud. Hvor er du dejlig skat", sagde jeg smilende. "Tak og i lige måde smukke", sagde Anthon. "Tak", sagde jeg og gav ham et blidt kys på munden. "Skal vi se en film?", spurgte Anthon. "Jaer lad os gøre det", sagde jeg glad. Anthon satte sig op af væggen. Jeg satte mig tæt op af ham. Anthon smilte og gav min kind et kys. "Hvilken film vil du se smukke?", spurgte Anthon. "Hmm det ved jeg ikke", sagde jeg og grinte. "Men jeg bestemmer altid, så nu skal du sætte en på", sagde Anthon. "Det er lige meget hvilken en", tilføjede Anthon. "Hmm så lad os se en flænge i himlen", sagde jeg smilende. "Okay", sagde Anthon og startede den. "Men bare lige så du er advaret, jeg begynder at tude", sagde jeg og rødmede lidt. "Når sødt", sagde Anthon lidt drillende. "Du kommer sikkert også til at tude", sagde jeg fnisende. "Det tror jeg ikke", sagde Anthon grine. Jeg rystede på hovedet og grinte en smule igen. Vi startede filmen og begyndte at spise. "Hmm det smager godt", sagde jeg og tog endnu en bid. "Tak smukke", sagde Anthon.
Da vi kom til, at han skulle fortælle, at han var syg, begyndte jeg at stortude. Anthon løftede mig op i hans favn. Han knugede mig tæt ind til ham. Jeg kunne se, at han også havde lidt tåre i øjne. (Hvordan kan man også lade vær med at græde?) Resten af filmen igennem tudet jeg næsten hele tiden. Anthon havde mig stadig oppe i hans favn. Jeg trykkede mig ind til Anthons varme overkrop. Filmen sluttede og tårerne trillede stadig ned af min kinder. "Jeg forstår ikke hvorfor han skal dø. Og jeg kan ikke klare, at de ikke får hinanden", sagde jeg og tørrede mine øjne. "Nurgh hvor er du dog sød skat",? sagde Anthon med den sødeste stemme.
Jeg sad stadig i Anthons varme favn. Der var helt stille i lidt tid, men jeg brød stilheden og snøftede. "Hey smukke kig lige på mig", sagde Anthon med en sød stemme. Jeg kiggede op på Anthon. "Hey det er ikke virkelighed", sagde Anthon. Han tørrede tårerne væk fra mine kinder. Jeg kiggede stille op på Anthon. han kiggede også ned på mig med hans fanatiske blå øjne. Det var som om, at det slog gnister imellem os. Anthon bukkede sig ned og kyssede mig blidt på munden. Jeg kyssede selvfølgelig tilbage. Jeg lod min hånd køre op til Anthons kind. Jeg nussede ham blidt på kinden uden at bryde kysset. Anthon køre sin hånd om bag min nakke. Han lod sig stille falde bagover. Jeg lå nu oven på ham. I lang tid lå vi bare og kyssede. Det var et meget kærligt og blidt kys. Efter lidt tid stoppede vi kysset. "Jeg elsker dig så meget smukke", sagde Anthon. "Jeg elsker også dig så meget skat", sagde jeg. Anthon smilte og gav mig endu et kys. "Du er fandme den smukkeste og dejligste pig, jeg nogensinde har mødt", hviskede Anthon i mig øre. Jeg fik helt gåsehud. "Tak hvor er du sød og i lige måde skat", sagde jeg smilende.
Jeg lå stadig oven på Anthon. Jeg lagde min ene hånd på hans brystkasse. Bagefter lagde jeg mit hoved på hans brystkasse. Anthon nussede mig stille i håret. Og jeg nussede Anthon på maven. Anthon tog sin mobil og satte en stille playliste på. I lang tid lå vi bare og hyggede, kyssede og snakkede. "Skal vi ikke se en film til?", spurgte Anthon. "Jo, men den skal ikke være sørgelig", sagde jeg bestemt og grinte. Anthon grinte også lidt af min kommentar. "Denne gang vælger du", sagde jeg til Anthon. "Okay", sagde Anthon og smilte. Han kiggede i lidt tid og fandt så en film. "Jeg henter lige noget lækkert", sagde Anthon. "Okay", sagde jeg og smilte. Jeg lagde mig stille på siden i Anthons seng. Jeg kunne høre Anthon skramle med nogle ting nede i køkkenet. Fem minutter efter gik døren til værelset op. Anthon kom ind med en skål popcorn og to sodavand. Han satte tingene på hans natbord.
Anthon lagde sig inderst i sengen. Derefter lagde han sig også på siden, så vi lå i ske. Han lagde en arm om mig og startede filmen.
Filmen var ikke så meget min stil, men den var okay. Vi lå stadig i ske, og Anthon havde stadig armen om mig. På et tidspunkt i filmen, kom der en scene hvor de kyssede. Anthon vendte sig og kyssede mig på munden. Når vi kyssede, var det som om alt omkring os forsvandt. Anthon kyssede mig blidt ned af halsen. Jeg kørte min hånd op i hans hår. Anthon kyssede mig på munden igen. Vi stoppede kysset og så resten af filmen. Efter filmen besluttede vi os for at lave aftensmad. Vi gik ned i køkkenet og lavede tacos.
Anthon kastede et stykke tomat på mig. Jeg tog en tomat og klaskede den lige i hovedet på Anthon. Vi grinte begge to helt vildt meget. Anthon havde tomat i hele hovedet. Anthon løftede mig op og kyssede mig på munden og over hele ansigtet. Så jeg blev også helt smurt ind i tomat. Vi vaskede det af og lavede maden færdig. Imens vi spiste snakkede og grinte vi meget. Da vi havde spist, vaskede vi op. Da vi havde vasket op, satte vi os ind i sofaen og snakkede.
Da det var sent, gjorde vi os klar og gik i seng. Inden vi lagde os til at sove, kyssede jeg Anthon. "Godnat! Sov godt", sagde jeg smilende. "Tak og i lige måde Smukke", sagde Anthon. "Tak skat"; sagde jeg og gav ham et kys. Vi lagde os til rette. Og lidt efter var vi begge i drømmeland.
Hey allesammen❤️😍
Så kom der lige et kapitel ud idag❤️😏 håber at i kunne lide det❤️😋 hvem så natholdet med bois??❤️de var jo mega dejlige!!❤️😍😱
Jasmin er ude!❤️
ESTÁS LEYENDO
Mig og Anthon
FanficDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...