Vi sad bare og snakkede. Jeg sad imellem Anthon og Sofia. Jeg snakkede lidt med Anthon og Theodor. Og Sofia snakkede ret meget med munke. "Så er der pizza", råbte Thor og Maxi. Vi rejste os alle sammen, og satte os ned ved bordet. Jeg sad imellem Anthon og Theodor. Theodor flirtede ret meget med mig, men jeg afviste ham så meget jeg Kunne. Jeg kunne pludseligt mærke en hånd på mit lår. Jeg kiggede ned og så Anthons hånd. Jeg kiggede op og fik øjenkontakt med Anthon. Han smilte sødt til mig og blinkede også. Jeg fniste og sendte et sødt smil tilbage. "Skal vi ikke hoppe en tur i poolen?", forslog Maxi. Vi nikkede alle sammen. Det var tre badeværelser. Først gik munke, Thor og Theodor i bad. Bagefter gik Anthon, teodor og Lauge i bad. og til sidst gik Sofia og jeg i bad. Vi gik i bad sammen. Det var et kæmpe bad. Vi skiftede til bikinier. Jeg kiggede på mig selv i spejlet. Mit blonde lange hår var sat op i en knold. Min bikini sad godt på min solbrune hud. og mine blå øjne lyste mega meget. "Kommer du?", spurgte Sofia. Jeg nikkede, og så gik vi ud sammen. Drengen gloede alle sammen på os. De tabte kæben og måtte samle den op igen. "Woaw", sagde mange af dem. Nogen af dem piftede også. "Så er det godt med jer. Lad vær med at glo på min dames krop", sagde Anthon. VI grinte alle sammen over den kommentar. Mig og Sofia hoppede ned i poolen. Anthon kom svømmende bagfra. Han lagde sine arme om mig bagfra. "Du ser mega godt ud i den bikini", hviskede Anthon ind i mit øre. "Tak", sagde jeg og smilte. Jeg vendte mig rundt, så vi stod face 2 face. Anthon løftede mig op. Og jeg svingede mine ben rundt om hans liv. Han lagde sine hænder på mine hofter. Og Jeg lagde mine arme om hans nakke. Anthon bukkede sig frem og kyssede mig. Det blev til et Langt og romantisk kys. "Jeg elsker dig smukke", sagde Anthon smilende. Jeg skulle lige til at sige noget, men jeg blev afbrudt af at der var nogle der sprøjtede vand på os. Jeg kiggede rundt og så alle de andre stå og sprøjte med Vand. "Stop med det der kæresteri", råbte Theodor. "Når mener du det her?", spurgte jeg og kyssede Anthon. Han kyssedes self igen. Jeg lagde mine arme om hans nakke. Og han lagde sine hænder på mine hofter. Jeg brød kysset og kiggede på de andre. Vi begyndte alle sammen at grine. Vi svømmede lidt rundt og hyggede. Da vi havde svømmet i tre timer gad jeg ikke mere. "Jeg går altså i bad nu", sagde jeg. Jeg svømmede hen og gik op på land. Jeg vendte mig rundt og gik hen mod toilettet. "God røv", råbte Theodor. Og så piftede de andre. Jeg kiggede hen På Anthon. Han så lidt ked ud af det. "Ja, men du må ikke kigge på den", sagde jeg lidt kækt. Jeg kiggede på Anthon, som også kiggede på mig. Vi fik øjenkontakt, og jeg blinkede til ham. Han lyste pludselig op i et smil. De andre drenge råbte "uhh afvist".
"Ja jeg er jo ikke ledig", sagde jeg. Jeg gik hen mod badeværelset. Jeg smed bikinien og tog et bad. Jeg bandt et håndklæde om mit våde hår. Og jeg bandt et håndklæde om min krop. Jeg gik ind på vores værelse. Jeg roede lidt i mit skab og endte med at finde en T-shirt og et par løse shorts. Anthons store, sorte hættetrøje lå på sengen. Jeg trak den over hovedet, den var rimelig stor til mig. Jeg satte mit stadig våde hår op i en knold. Jeg gik ind i stuen, lidt efter kom Sofia ind i stuen. "Drengene ville blive i lidt længere", sagde Sofia. "Okay, men jeg går i seng", sagde jeg og gabte. "Det gør jeg også! Godnat søde", sagde Sofia. "Godnat søde Sofia", sagde jeg smilende. Derefter gik jeg ind på værelset og lagde mig i sengen. Jeg beholdte Anthons hættetrøje på. lidt efter kom han ind. Han lagde sig ned ved siden af mig og hev mig helt ind til ham. Jeg lagde min ene arm hen over hans mave. "Godnat smukke", hviskede han blidt og strøg mig over håret. "Godnat skat", sagde jeg og lukkede øjne. Jeg faldt ret hurtigt i søvn.
Tusind tak for 1,25 k læsninger. det er fucking vildt. tusind tak alle jer der følger med i min historie. og mange gange tak for de søde kommentarer. håber i nyder sommeren. kys til alle herfra. ❤️❤️😘😘☀️☀️😜😜
YOU ARE READING
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...