Da Sofia og mig havde danset lidt stoppede vi. "Jeg finder lige Anthon", halv råbte jeg. "Okay", sagde Sofia og smilte. Jeg gik ud i køkkenet, og der stod han. Han stod sammen med nogle af de andre bois. "wauw", sagde de alle, da de fik øje på mig. "Fuck du er lækker", sagde Theodor. "Tak", sagde jeg og smilte stort. Jeg kiggede hen på Anthon. Jeg kunne se, at han ikke kunne lide at Theodor flirtede med mig. "Skat vil du ikke danse?", spurgte jeg. "Jo self", sagde Theodor og grinte. "Helt seriøst tror du selv, at det var til dig? Jeg kaldte og kommer heller aldrig til at kalde dig skat", sagde jeg koldt og seriøst. "uhh afvist", råbte flere. Jeg tog Anthon hånd og hev ham med ud på dansegulvet. Vi dansede i ret lang tid. pludselig kom der en stille sjæler. "Må jeg få denne dans?", spurgte Anthon. "Meget gerne", sagde jeg og lagde mine arme om hans nakke. Anthon placerede sine hænder på mine hofter. Jeg lagde mit hovede på Anthons skulder. "Du ser smuk ud i aften", hviskede Anthon ind i mit øre. "Tak", sagde jeg og kiggede op. Vi fik øjenkontakt, og så kyssede Anthon mig. Vi kyssede i lidt tid. "Jeg skal lige på toilet", sagde jeg. "Okay", sagde Anthon og smilte. Jeg gik ud til toilettet. Da jeg var færdig på toilettet, trådte jeg ud. "Hey smukke", sagde Theodor. "Las vær med at kalde mig det", sagde jeg koldt. "Okay! Vil du med ud og have noget luft?", spurgte Theodor. "Ja ja", sagde jeg og gik med. Theodor stilte sit glas fra sig. "Du er mega lækker i den kjole", sagde han. "Tak", sagde jeg og kiggede lige ud i luften. pludselig tog han fat i mig. "Av lad lige vær det gør ondt", sagde jeg. Theodor tog hårdt fat i min kind. Han bukkede sig derefter frem og kyssede mig. Jeg prøvede at komme fri, men jeg kunne ikke. Theodor var for stærk. "Stop", råbte jeg, så højt jeg kunne. "Hold din kæft", sagde Theodor hårdt. Han kyssede mig igen og kørte sin hånd op til min kjole kant. Jeg prøvede at fjeren hans hånd. "Hvad fanden laver du?", brølede Anthon. Han rev Theodor væk fra mig og slog ham hårdt i hovedet. Theodor begyndte at bløde. Theodor slog igen, og så begyndt de at slås. Min kjolen sad helt oppe på maven, men jeg var ligeglad. Jeg løb ind for at finde bois. "Hjælp", skreg jeg igennem hele huset. Bois kom løbende ud og hev dem fra hinanden. "Skrid du skal ikke bo her", råbte Anthon. Theodor tog sin jakke og gik. "Hvad fanden sker der?", spurgte Sofia bekymret og forvirret.
YOU ARE READING
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...