Solen bagte ind i teltet. Jeg vendte hovedet og kiggede lige ind i Anthons smukke blå øjne. "Godmorgen solstråle", sagde jeg og smilte stort. "Godmorgen smuksak", sagde Anthon og gengældte smilet. "Så har vi halvårs dag Idag" sagde jeg med et smil på læben. "Ja og jeg har planlagt en perfekt aften", sagde Anthon smilende. "Ej hvor er du sød, men hvor romantik kan det blive når man er på Roskilde festival?", spurgte jeg opgivende. "Så længe vi to er sammen, så er alt perfekt", sagde Anthon." Nurgh hvor er du cute", Sagde jeg og kyssede ham lige midt på munden. "I lige måde", sagde Anthon. Vi holdt øjnekontakten i lidt tid. "Bare vær klar klokken 19:00 ude foran vores telt", sagde Anthon. "Okay", sagde jeg med et kæmpe smil på læben. "Skal vi tage tøj på og så få noget morgenmad?", spurgte Anthon. "Ja lad os gøre det", sagde jeg. Jeg roede lidt i min kuffert. Tilsidst valgte jeg et par sorte jeans og en sød lilla top. Jeg lagde en flot lilla øjenskygge. Og så tog jeg mascara og lipgloss på. Jeg redte mit hår igennem og lod det hænge løst. Anthon var allerede færdig. og jeg kunne høre ham snakke med bois. Jeg kravlede ud af teltet. "Hey People's", sagde jeg med et smil på læben. "Der er vidst nogle der er i godt humør", sagde Maxi. "Jaer for det er en god dag", sagde jeg glad. "Jeg er altså sulten, skal vi ikke finde noget at spise?", spurgte Maria. "Jo lad os gøre det", sagde Thor. Jeg tog Anthons hånd, og flettede mine fingre ind i hans. Anthon kiggede ned på vores hænder og op på mig. Han sendte mig et sødt smil, og kyssede mig på panden. Mine læber formede sig også til et sødt smil. Efter ti minutters gang, fandt vi noget mad. Vi fik alle spist os mætte. imens vi spiste grinte og hyggede vi os. Anthon lagde sin hånd på mit lår, og nussede mig med sin tommelfinger. Jeg lagde også min hånd på Anthon lår og nussede ham. "I er så søde sammen", sagde Sofia med et smil på læben. "Tak", sagde mig og Anthon i kor. Vi grinte alle sammen af det. "Tak for mad", sagde jeg smilende. "Ja tak for mad", sagde alle de andre i kor. Vi rejste os op og gik hen mod teltet. Anthon lagde en arm om min hofte. Og så drejede han mit hoved og kyssede mig på munden. Jeg kyssede self tilbage.
Da vi kom tilbage til vores telt var klokken halv to. "Skal vi ikke gå op og høre noget musik?", spurgte cityman. "Jo lad os gøre det", sagde Thor. Vi gik alle sammen op til scenen. Julias Moon skulle spille om lidt, så der var ret mange. Vi fik mast os ret langt op foran. Efter et kvarter kom de på. Jeg dansede meget med Maria, Sofia og self Anthon. Da Julias Moon var færdige gik vi tilbage til teltet. klokken var halv seks så jeg begyndte at gøre mig klar. Jeg tog en flot rød stropløs kjole på. Den havde lidt strut og glimmer på. Og så havde den et sødt bånd i livet med en sløjfe på. Jeg fjernede den lilla øjenskygge. Og lagde en ny gylden på. Jeg lod mit flotte, lange og lyse hår hænge løst. Jeg tog et par røde højhælede på. Jeg kiggede på mit ur, klokken var et i syv. Jeg kravlede ud af teltet. Anthon stod der allerede med jakkesæt på. "Hey smukke lige til tiden", sagde Anthon. "Hey handsome! Ja lige til tiden", sagde jeg smilende. "Skal vi smutte?", spurgte Anthon. "Ja lod os det", sagde jeg og smilte. Anthon tog min hånd, og flettede vores fingre sammen. Alle vendte sig rundt og kiggede på os. Anthon førte mig ned til den store sø. Da vi kom helt ned på broen, fik jeg øje på en robåd. Nede i båden sad Thor med en rose. Thor rakte Anthon rosen, og Anthon gav den til dig. "En smuk rose til en smuk pige", sagde Anthon og blinkede med øjet. "Nurgh hvor er du sød! Tak", sagde jeg og kyssede Anthon på kinden. Thor kravlede forsigtigt op af båden. Thor gav Anthon et kram, og derefter mig et. Anthon kravlede ned i båden. Derefter rakte han mig en hånd. Jeg tog mine høje sko af. Og tog i mod Anthons hånd. Jeg satte mig ned over for Anthon. Han begyndte stille at ro. Han var overraskende god til det. "Det er du sku god til", sagde jeg begejstret. "Tak", sagde Anthon og smilte. Da vi var kommet ud midt på søen, stoppede Anthon med at ro. Han hev en kurv frem. Han åbnede kurven og hev en champagne, noget frugt, nogle sandwich og to glas frem. Han tændte også to levende lys. Def var allerede blevet mørkt. Anthon hældte champagnen op i vores glas. Imens vi spiste hyggede, snakkede og grinte vi. Da vi var færdig med at spise, pakkede jeg det ned i kurven igen. Undtagen frugten og champagnen. Tak for mad", sagde jeg og smilte. "Velbekommen", sagde Anthon med et smil på læben. Anthon satte sig op af nogle puder. Jeg satte mig hen ved siden af ham. Han hev et tæppe frem og lagde det over os. Jeg smilte og satte mig tættere på ham. "Når ja jeg havde helt glem din gave", sagde Anthon. Han fandt en flot indpakket gave ind. Jeg hev også min gave til Anthon frem. "Du skal starte med at pakke din op", sagde jeg spændt. Jeg gav Anthon en bog med billeder af os. Og en mega fed trøje han havde ønsket sig. "Tusind tak", sagde Anthon og gav mig et kys på munden. "Så lidt", sagde jeg og smilte. Anthon gav mig min gave. Det var en hvid t-shirt med et biled af mig og Anthon der kyssede på. "Ej hvor er du romantisk!
Mange tak", sagde jeg med et kæmpe smil. "Så lidt", sagde Anthon og blinkede med det ene øje. Anthon satte sig op af puderne igen. Jeg satte mig imellem hans ben, men sådan så vi sad ansigt mod ansigt. Jeg lagde mine arme om hans nakke. Han lagde sine arme om mig, så han nærmest krammede mig ind til ham. Jeg kyssede ham blidt og romantisk på munden. Anthon kyssede tilbage. Og det var et intimt og romantisk kys. "Jeg elsker dig", sagde jeg og smilte. "Og jeg elsker dig", sagde Anthon og gengældte smilet.En halv time efter besluttede vi os for at ro tilbage. Da vi kom tilbage hjalp Anthon mig op. Vi satte os lidt på badebroen. Der kom en stille og romantisk sang på. Anthon rejste sig op. "Må jeg få denne dans?", spurgte Anthon, og rakte en hånd frem til mig. Jeg tog imod hans hånd og rejste mig op. "Så gerne"
Han hev mig helt ind til ham. Derefter satte han hans hænder på mine hofter. Jeg lagde mine arme om hans nakke. Der var fuldmåne, og mega mange smukke stjerne der lyste nattehimlen op. "Wauw se alle de smukke stjerner", sagde jeg og så på Anthon. "Hvorfor kigge på dem når jeg allerede kigger på en?", spurgte Anthon og kiggede på mig. "Nurgh tak og i lige måde", sagde jeg smilende. "Tak", sagde Anthon, og så kyssede han mig på munden.
Efter en halv times dans var vi trætte. "Skal vi ikke gå hen til teltet?", spurgte jeg og gabte. "Jo lad os det", sagde Anthon. Anthon tog min hånd og så gik vi hen til teltet. Da vi kom derhen, sad de andre Bois ude foran teltene. "Når gik det godt? var Anthon romantisk?", spurgte Theodor drillende. "Ja det var perfekt. Og ja han var romantisk", sagde jeg og lagde mine arme om Anthons mave. Anthon kiggede ned på mig. Han lagde sin arme om mig, så vi stod og krammede. "Når Anthon kan det med damerne", sagde Munke. "Damen". rettede Anthon ham og blinkede til mig. Jeg fniste en lille smule over det. Derefter kravlede mig og Anthon kravlede ind i vores telt. Vi skiftede begge om til nattøj. "Tak for en fantastisk dag", sagde jeg smilende. "Jamen selv tak", sagde Anthon. Jeg kyssede ham. "Godnat jeg elsker dig", sagde jeg smilende. "Godnat jeg elsker også dig", sagde Anthon. Vi lagde os i ske og faldt i søvn.
Undskyld jeg ikke har opdateret i lidt tid. men her får i et kapitel på 1300 ord. Håber i kunne lide det. hvis i kunne lide det så lave et ❤️ i kommentaren. tak fordi i læser med. ❤️❤️😘😘
YOU ARE READING
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...