Efter fem minutters gå gang var vi ved festen. Anthon holdt døren for mig. "Du er godt nok en gentleman", sagde jeg og fniste. "Kun overfor dig", sagde Anthon grinende. "Nurgh hvor er du sød skat", sagde jeg. Jeg gik tæt på Anthon og gav ham et kærligt kys på munden. Vi trådte ind i stuen til de andre. Der lugtede af sprut og sved. "Vil du have en drink smukke?", spurgte Anthon. "Meget gerne", sagde jeg og tog fat i hans hånd. Han førte mig hen til baren. Han blandede to drinks og rakte mig den ene. "Tak skat", sagde jeg og gav ham et kys på kinden. Han smilte helt igennem sødt til mig. "Vil du med ud i haven smukke?"? spurgte Anthon. "Meget gerne", sagde jeg og smilte til Anthon. Vi gik hånd i hånd ud i haven. "Jeg skal lige hente noget, men bare bliv siddende jeg kommer om lidt", sagde Anthon. Jeg sad i en træstol. Jeg lænede hovedet tilbage og kiggede op på den stjernefylde himmel. Der var mega mange stjerner og så var det fuldmåne. "Det er smukt ik også?", spurgte Anthon. "Jo jeg elsker stjerner, det har jeg gjort lige siden, jeg var helt lille", sagde jeg smilende. Anthon smilte og satte sig i hug lige foran mig. "Smukke vil du være med til at sende en lanterne op på himmelen?", spurgte Anthon. "Ja vildt gerne", sagde jeg med et kæmpe smil på læben. Anthon rejste sig op. "Så kom", sagde Anthon og rakte mig en hånd. Jeg tog imod den og slap den ikke igen. Anthon tog lanternen og en lighter frem. "Skal vi gøre det sammen?", spurgte Anthon. "Ja lad os det", sagde jeg. Vi fik ild i lanternen. "Er du klar til at sende den op på himlen?", spurgte Anthon. "Så klar", sagde jeg og kyssede Anthon på kinden. Anthon slap den og den Svævede op mod stjernerne. Det var virkeligt smukt. Jeg krammede Anthon tæt ind til mig. Anthon kiggede ned på mig og kyssede mig i håret. "Kom smukke lad os sætte os", sagde Anthon. Anthon satte sig i den stol jeg havde siddet i før. Jeg gik hen og satte mig på hans skød. Jeg satte mig op af ham. Anthon lagde en arm om mig og jeg lagde mit hoved på hans skulder. Det her øjeblik var perfekt. Mit liv var perfekt, takket været Anthon. jeg kiggede op på den stjernedækket himmel og lanternen. Derefter kiggede jeg på Anthon, han kiggede allerede på mig. Vi smilte sødt til hinanden. "Jeg elsker stjerner! Og ved du hvorfor jeg elsker dig?", spurgte jeg Anthon. "Nej det ved jeg ikke! Hvorfor?", spurgte jAnthon. "Fordi du er min helt egen dejlige stjerne", sagde jeg og smilte sødt til Anthon. Anthons øjne lyste simpelthen kærlighed. "Du er også min stjerne min dejlige skattepige", sagde Anthon. Vi smilte begge til hinanden. Anthon hev mig ind til ham. Hans bløde læber ramte mine. Vores læber passede perfekt sammen. Vores kys var fyld med kærlighed og lidenskab. Det her øjeblik var fantastisk.pludselig kunne man høre lyde som lød som nogle tog billeder. Vi stoppede kysset og kiggede hen mod døren. Thor stod i døren med sin mobil. "Ej undskyld, men det så for sødt ud", sagde Thor. "Det gør ikke noget", sagde mig og Anthon i kor. Vi grinte alle lidt, og så gik Thor igen. Jeg satte mig stille op af Anthon igen. Jeg lagde mit hoved på hans skulder og kiggede igen op på de mange sindsygt smukke stjerner.
Jeg vendte mig rundt så jeg sad med et ben på hver side af Anthon. Vi kiggede hinanden dybt ind i øjne. Anthon førte en hårtot om bag mit øre. Han aede mig blidt på kinden. Jeg kørte min hånd op til hans nakke. Jeg hev ham stille tættere på mig. Vores læber ramte hinanden og man kunne bare mærke magien og kærligheden. Alt omkring os forsvandt. Der var kun os to og alt kærligheden imellem os. "Mit liv med dig i er perfekt", hviskede jeg i Anthons øre. "Og mit liv med dig i er perfekt", hviskede Anthon i mit øre. Vi smilte begge sødt til hinanden. Hans øjne strålede kærlighed, og jeg er sikker på at mine gjorde det samme. Anthon kyssede mig igen på munden. "Jeg elsker dig smukke", sagde Anthon. "Jeg elsker også dig skat", sagde jeg smilende. Anthon smilte og holdt mig i hans favn, som man holder en Baby. Jeg puttede mig ind til Anthons bryst. Lidt efter faldt jeg langsomt i søvn, og så var jeg i drømmeland.
"Anthons synsvinkel"
(Dit navn) var faldet i søvn i min favn. Hun så så smuk og fredsfyldt ud som hun lå der. Hun var virkeligt bare en engel. Jeg løftede hende op og gik inden for. Festen var rimeligt død, og der var kun et par af bois og et par piger. "Hey munke må vi sove her?", spurgte jeg Munke. Munke nikkede, og fortalte mig hvilket værelse vi måtte sove på. Jeg gik op på første salen med (dit navn) i mine arme. Jeg lagde hende i sengen og tog hendes kjole af. Bagefter tog jeg alt mit tøj af undtagen mine boksershorts. Jeg lagde mig under dynen og lagde en arm om (dit navn). Hun så alt for smuk og dejlig ud, som hun lå der. Og for hver dag der går, så bliver hun smukkere og smukkere. Og jeg elsker hende højere og højere, for hver dag der går. Hun er seriøst mit et og alt. "Jeg elsker dig", hviskede jeg, og kyssede hende i panden. Jeg puttede mig ind til hende. Jeg elsker hendes duft, hun dufter som blomster på en sommerdag. Jeg faldt i søvn ved tanken og duften af hende.Hey alle sammen
Tusind tusind tusind tak for de 21k læsninger.❤️😍Det er for sindssygt!!❤️😍😱 det betyder så meget for mig at i vil følge med i min historie!!❤️💘 i må meget gerne skrive jeres mening om min historie!!❤️🙏🏻 og hvis i har tid og det lyster så må i meget gerne læse med i min historie om Thor. Den hedder "vores kærligheds historie"❤️💞 i må også meget gerne skrive forslag til min historie. I må også meget gerne stemme på min historie!!❤️🙏🏻💘 igen tusind tak!!❤️😍-jasmin er ude!!❤️😏
YOU ARE READING
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...