Kysset

1K 30 1
                                    

Sådan sad vi i lidt tid. Jeg kiggede op på Anthon. Og han kiggede ned på mig. Vi fik øjenkontakt, og vi holdt den. Jeg satte mig op uden at bryde øjenkontakten. Han havde bare de flotteste blå øjne. Han kiggede ned på min mund. Jeg vidste godt hvad det betød. Han kiggede mig i øjne igen. Jeg nikkede stille og smilte. Han smilte tilbage og kom så tættere på. Vores læber mødtes og så sprang alle mine følelser ud. Han havde bløde læber. Det var et blidt og romantisk kys. Vi trak os lidt fra hinanden. Anthon smilte mega sødt til mig. Jeg gengældte smilet og tog mig selv i at stirrer. Jeg kiggede hen på tv'et igen. Filmen var stadig igang. "(dit navn) jeg har noget, jeg lige skal", sagde Anthon. "Okay hvornår kommer du tilbage?", spurgt jeg. "Om ca en time",  sagde Anthon smilende. "Okay",  sagde jeg og fulgte ham ned til døren. "Jeg tager også lige hjem og pakker", sagde Anthon. "okay så ses vi", sagde jeg og gav ham et kys på kinden. Anthon fik helt røde kinder og sagde: "ses". Jeg kiggede efter ham, indtil jeg ikke kunne se ham mere. Jeg gik op på mit værelse. Jeg satte mig i min seng. Jeg tænkte på mit og Anthons kys. Jeg var mega glad for at vi havde kysset. Jeg var lidt træt, så jeg lagde mig ned. Efter fem minutter var jeg faldet i søvn. Jeg blev vækket ved at Anthon kyssede mig på kinden. Han sad på sengekanten med en bukket røde roser. Han rakte dem til mig. "Victoria vil du være min kæreste?", spurgte Anthon. Jeg lagde mine arme om hans nakke og gav ham et stort og kærligt kys på munden. "Det går jeg udfra var et ja", sagde Anthon. "Det var et kæmpe ja", sagde jeg og smilte stort. "Hvor er du sød skat", sagde Anthon. Jeg kiggede lidt underligt på ham. "Ej undskyld må jeg ikke kalde dig skat?", spurgte Anthon nervøst. "Jo self må du det skat", sagde jeg med et kæmpe smil på læben. Anthon smilte sødt til mig. Jeg sendte et sødt smil tilbage til ham. Jeg var klodens heldigste og lykkeligste pige!

Mig og AnthonWhere stories live. Discover now