Næste morgen, vågnede jeg ved at Anthon kyssede mig på panden. Og bagefter aede mig på kinden. Jeg åbnede øjne. og kiggede lige ind i Anthons flotte blå øjne. "Godmorgen smukke", sagde Anthon. "Godmorgen skat", sagde jeg og smilte. "Der er morgenmad", sagde Anthon. "Okay skat", sagde jeg, fjernede dynen og rejste mig. "Hvad er det foren trøje?"; spurgte Anthon. "Det ved du godt skat", sagde jeg smilende. "Jaer okay", sagde Anthon og grinte. "Ej undskyld jeg tænkte at det var okay", sagde jeg. "Du må altid låne mit tøj smukke", sagde Anthon. "Hvor er du sød", sagde jeg og gav Anthon et kys. "Skal vi ikke gå ud til de?", andre spurgte Anthon. "Jo lad os det", sagde jeg smilende. Jeg tog Anthons hånd, og så gik vi ud til de andre. De sad alle sammen rundt om bordet. "Har du lånt Anthons trøje?". spurgte Theodor med et undrende blik. "Ja", sagde jeg og rødmede. Mig og Anthon satte os ned ved bordet.
Theodor flirtede en hel del med mig, men jeg var kold og afviste ham. "Skal vi ikke holde fest i aften?", spurgte Maxi. Vi nikkede os alle sammen enige. "Fedt så skal vi fandme feste", råbte Anthon. Vi begyndte alle sammen at grine. Efter vi havde spist. Besluttede vi os for at tage ind i byen. Vi tog en bus ind til byen.
Da vi var kommet ind til byen, tog jeg Anthons hånd. Anthon flettede sine fingre ind i mine. Vi gik rundt i en masse forskellige butikker. På et tidspunkt gik vi forbi en butik med nogle flotte kjoler i vinduet. "Måske kan vi finde nogle kjoler til festen?", sagde Sofia. "Ja", sagde jeg og smilte. "Bois i kan bare gå lidt videre", sagde jeg. De andre gik lidt videre. Mig og Sofia gik ind i butikken. Der var mange meget flotte kjoler, men jeg kunne ligesom bare ikke finde den perfekte kjole. Tilsidst fik jeg øje på en mega flot kjole i hjørnet. Jeg skyndte mig hen til den. Den var hverken for kort eller for lang, den var perfekt. Den var i en meget flot lille farve med et sort mønster på brystet. Og så var den stropløs. Den var vildt smuk og helt perfekt. Sofia havde også fundet en smuk kjole. Vi gik ind i hvert vores prøverum. kjolen sad helt perfekt på mig, den var helt perfekt. Vi gik op og betalte for kjolerne. Da vi kom ud, sad drengen på en bænk. "Endelig", sukkede de allesammen. "Ja ja skal vi tage hjem", spurgte jeg. "Ja lad os det", sagde Maxi. Vi gik alle hen og tog bussen hjem.
Da vi kom hjem, var klokken seks. "Skal vi gøre os klar?", spurgte Sofia. "Ja lad os det", sagde jeg smilende . Vi gik i begge i bad, bagefter skiftede vi til vores kjoler. Derefter tørrede jeg mit hår med hårtørren. Jeg lod bare mit lange blonde hår hænge løst. Og tilsidst lagde vi lidt makeup. "så er vi klar", sagde jeg smilende. "Ja nu er vi klar til fest", sagde Sofia også smilende. Jeg nikkede, og så gik vi ud. Der var højt musik mange mennesker. "Så skal der festes", råbte Sofia. Vi løb ud på dansgulvet og dansede.
YOU ARE READING
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...