Den næste uge gik med at hygge med familie. Og med at ligge ude i haven med en god bog og noget musik. Det var nu torsdag aften. Og jeg var igang med at pakke min kuffert. Vi skulle være der i en uge. Jeg glædet mig til at møde alle Anthons venner, jeg havde jo kun mødt nogen af dem. Mine tanker blev afbrudt af at det bankede på døren. "Kom ind", sagde jeg. Ind trådte Anthon med en kuffert i hånden. "Hej skat hvad laver du her?" spurgte jeg undrende. "Hej smukke jeg ville bare hjælpe med at pakke. Og så ville jeg høre om jeg må sove her", sagde Anthon og lavede hundehvalpe øjne. "Jeg kan lige spørge min mor", sagde jeg. Vi gik ned at trapperne og ind i stuen. "Hej med jer to", sagde min mor og kiggede op fra sin computer. "Hej", sagde Anthon og smilte. "Mor må Anthon gerne spise med og sove her?", spurgte jeg og smilte sødt til hende. "Ja selvfølgelig må han det", sagde min mor smilende. Anthon smilte venligt til min mor. "Tak mor", sagde jeg og smilte. Derefter tog jeg Anthons hånd. og hev ham med op på mit værelse. Han satte sig i min seng. Jeg pakkede videre, imens han bare sad der. "Smukke du skal også pakke badetøj", sagde Anthon. "Hvorfor?", spurgte jeg og rynkede på næsen. "Fordi der er en pool i huset", sagde Anthon smilende. "Fuck hvor fedt" sagde jeg og smilte. "Ja det er Pat", sagde Anthon. Jeg grinte lidt og gik hen for at finde min bikini. Jeg havde to, jeg ikke kunne vælge imellem. Jeg havde en hot pink uden stropper. Og så havde jeg en meget sort normal bikini. Jeg kunne virkelig ikke beslutte mig. "Hvilken en skal jeg vælge?", spurgte jeg og holde dem oppe. Anthon kiggede lidt på Begge to. "Den der", sagde han og pegede på den hot pinke uden stropper. "Okay tak", sagde jeg og pakkede den ned. Så var jeg færdig med at Pakke. Jeg lukkede min kuffert. og så satte jeg den ned på gulvet ved siden af Anthons. "Når er du klar til at tage i sommerhus?", spurgte Anthon. "Ja mega meget. Jeg glæder mig til at møde resten af dine venner", sagde jeg og smilte over hele hovedet. "Fedt, men de kan godt finde på at flirte med dig", sagde Anthon. Og fik et udtryk i ansigtet jeg ikke kunne læse. Var han jaloux?
"Okay så aviser jeg dem da bare", sagde jeg og grinte. Anthon grinte også. "Så er der mad", råbte min mor nede fra køkkenet. Mig og Anthon gik hånd i hånd ned i køkkenet og satte os. imens vi spiste snakkede og hyggede vi os. Jeg kunne mærke Anthons hånd på mit lår. Han nussede mig stille med hans tommeltot. "Det smager mega godt", sagde Anthon smilende. Min mor smilte og takkede. Vi spiste færdigt og gik derefter op på værelset. "Skal vi ikke se en film?", spurgte Anthon. Jeg nikkede og så fandt vi en film. Vi valgte dum og dummere et. Vi grinte en hel del igennem hele filmen. Jeg lå med hovedet på Anthons bryst, så hver han grinte rystede det helt. Da vi havde set den, gjorde vi os klar til seng. Jeg lagde mig ned i sengen ved siden af Anthon. "Godnat skat", sagde jeg smilende. "Godnat smukke", sagde Anthon også smilende. Jeg kyssede Anthon på munden. Det blev til et langt og kærligt kys. Anthon lagde armen om mig. Og jeg vendte mig rundt, så vi lå i ske. Og så faldt jeg i søvn i hans favn.
YOU ARE READING
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...