Næste morgen da jeg vågnede, havde jeg hovedpine og ondt i hele kroppen. Jeg kiggede hen ved min side. Anthon lå ikke længere ved siden af mig. Jeg kunne høre hovededøren gå op. "Skat er det dig?", råbte jeg. Der kom intet svar. "Skat er det dig?", råbte jeg endu en gang, men igen var der ingen der svarede. Jg kunne høre nogle gå op af trapperne. Jeg skyndte mig at gribe en saks der lå på mit skrivebord. Jeg kravlede ned under skrivebordet. Døren til mit værelse gik forsigtigt op. Jeg lukkede mine øjne blidt i. Jeg åbnede dem igen og kiggede på personen. Og der mødte jeg Anthons smukke blå øjne. Han kiggede både skræmt og bekymret på mig. Jeg kravlede ud fra under bordet. Og løb hen og kastede mig i Anthons favn. "Jeg troede det var Mads. eller en anden der ville gøre mig ondt", hviskede jeg ind i Anthons øre. "Bare rolig det er bare mig. Jeg skal nok passe på dig", hviskede Anthon ind i mit øre. Istedet for at svar Anthon kyssede jeg ham på munden. Anthon kyssede igen og smilte lidt. "Jeg ville bare hente noget morgenmad", sagde Anthon. "Hvor er du sød", sagde jeg smilende. "Når skal vi gå ned og spise?", spurgte Anthon. "Ja", sagde jeg og smilte sødt. Vi gik ned i køkkenet. Anthon havde også dækket bord. Vi satte os ned og begyndte at spise. Der var stille i lidt tid, indtil Anthon afbrød stilheden. "Hvad skete der egenligt igår?", spurgte Anthon. "Altså efter vi havde danset, gik jeg ud for at få noget luft. Og så kom Mads ud og spurgt om jeg havde fortalt dig det", startede jeg, men blev afbrudt af Anthon. "Vent fortalt mig hvad?", spurgt Anthon. "At jeg ikke faldt, men at Tobias og Mads tævede mig", sagde jeg forsigtigt. "Jeg vidste det! Hvorfor sagde du ikke noget til mig?", spurgte Anthon. Han lød både såret og lidt sur. "Fordi de sagde at der ville ske dig noget forfærdeligt", sagde jeg med gråd i stemmen. Anthon kom hen og gav mig et kys og et kram. "Lige meget hvem der truer dig. Og lige meget hvad de truer med, så skal du altid sige det til mig, for så finder vi ud af noget", sagde Anthon. "Okay", sagde jeg og smilte forsigtigt. "Godt", sagde Anthon og satte sig igen. "Fortæl videre fra igår", sagde Anthon. "Så sagde jeg, at jeg ikke havde sagt noget. Og så spurgte han, om han måtte få et kys. Og så rejste jeg mig op. Og sagde: "hvad fanden tror du selv?", og så slog Mads mig i hovedet. Det var derfor jeg skreg, for det gjorde sindssygt ondt. Og så prøvede han så at kysse mig. Og så bed jeg ham hårdt i læben, så han begyndte at bløde. Og så råbte han, at jeg var en luder. Og så slog han mig i hovedet igen", sagde jeg med gråd i stemmen. da jeg var færdig med at fortælle, brød jeg sammen. Anthon kom hen og bar mig op. Han holdt mig som en baby. Han tog mig med ind i stuen. Han satte sig ned i den ene sofa. Han holdt dig stadig som en baby. Jeg puttede mig helt ind til ham. "Smukke jeg er her altid for dig. Og jeg lover dig, at jeg passer på dig. Og jeg lover, at jeg smadre dem hvis de gør dig noget", sagde Anthon med et lille grin. "Og jeg er faktisk også stolt over dig", sagde Anthon. "Hvorfor?", spurgte jeg forvirret. "fordi du bed ham", sagde Anthon og grinte. Han var bare så sød. Og hans grin smittede. "Skat jeg passer på dig", sagde Anthon. "Tak du er virkelig både min helt, prins og eneste ene", sagde jeg smilende. "Og du er min smukke tøz, prinsesse og eneste ene", sagde Anthon. "Nurgh du er så sød og romantisk", sagde jeg rødmede. "Tak og i lige måde", sagde Anthon. Jeg bukkede mig frem og kyssede ham. Han holdt mig stadig som en Baby. "Jeg elsker dig", hviskede Anthon ind i mit øre. "Jeg elsker også dig", hviskede jeg ind i Anthons øre. "Skal vi ikke se en film?", spurgte Anthon. Jeg nikkede og løb op og hentede min dyne. Anthon havde sat en film på. Han havde sat en komedie på. Jeg satte mig imellem hans ben. Vi tog dyne på og startede filmen. Anthon nussede mig på maven, imens jeg nussede ham på låret. Resten af dagen gik med at hygge og se film. Da klokken blev fire kom min mor hjem. "Hej skat og hej Anthon", sagde min mor med et smil på læben. "Hej" sagde mig og Anthon i kor. "Spiser du med Anthon?", spurgte min mor. "Hvis jeg må", sagde Anthon og smilte venligt. "Ja når det nu er dig", sagde min mor og smilte. "Tak", sagde Anthon og smilte sødt. "Så lidt", sagde min mor og gik ud i køkkenet. Mig og Anthon gik op på mit værelse. Vi satte noget musik på og sad og snakkede. "Vil du med på oc imorgen med mig og bois?", spurgte Anthon. "Er jeg så den eneste pige?", spurgte jeg. "Ja, men du kan også inviterer en veninde", sagde Anthon. "Okay så inviterer jeg Sofia", sagde jeg. Det var lang tid siden mig og Sofia havde set hinanden. Og i mellemtiden, var hun flyttet fra Jylland til Hellerup. Sidst vi så hinanden var i sommerhuset, så det er alligvel noget tid siden. "Jeg skriver lige til hende", sagde jeg smilende. Anthon nikkede bare og sang med på en sang.
(Dit navn): Hej Sofia vil du med på oc imorgen med mig, Anthon og bois??
Sofia: ja hvad tid og hvor skal vi mødes?
(Dit navn): vi mødes bare ved oc imorgen klokken 13:00. Glæder mig til at se dig. Har savnet dig mega meget.
Sofia: ok jeg glæder mig også til at se dig. Og jeg har også savnet dig. ses.
(Dit navn): ses
"Hvad sagde hun?", spurgte Anthon. "Hun ville gerne med", sagde jeg med du kæmpe smil. "Pat man!!", Sagde Anthon og dansede. Jeg grinte en lille smule af ham. Han hev mig op til ham. Vi dansede indtil min mor råbte at der var mad. Vi gik ned i køkkenet hånd i hånd. Min mor sad allerede ved bordet. "Nurgh hvor er i Søde. jeg er glad for at (dit navn) har dig Anthon", sagde min mor og smilte sødt. "Jeg er glad for at have (dit navn). Du har en fantastisk datter", sagde Anthon og smilte. "Tak det synes jeg også", sagde min mor og smilte. Jeg smilte til Anthon og lagde mi hånd på hans lår. "Tak mor og Anthon. Jeg er også glad for at have jer begge i mit liv", sagde jeg smilende. "Tak", sagde min mor og Anthon i kor. Vi grinte alle sammen en smule. "Vil du sove her?", spurgte jeg Anthon. "Ja hvis det passer jer", sagde Anthon. "Det passe helt fint", sagde min mor.
"Tak for mad", sagde mig og Anthon. "velbekommen", sagde min mor og smilte. Mig og Anthon gik op på mit værelse. Vi så film indtil, vi blev trætte. Vi gjorde os klar og lagde os i sengen. "Tak for en hyggelig dag", sagde Anthon. "Selv tak", sagde jeg og smilte. Vi kyssede, og så puttede jeg mig ind til Anthon. Han lagde begge sine arme om mig. Jeg lukkede øjne og lod mig føre ind i drømmeland.
Tak for over 7k læsninger det er insane. ❤️😱 og tak for de søde kommentarer.❤️❤️😘😘 Jeg prøver at ligge flere kap ud Idag som tak. ❤️💞håber i nyder sommeren derude. ❤️☀️😎jeg elsker jer allesammen. en masse kys og kram herfra.❤️❤️😘😘
YOU ARE READING
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...