Idag skulle vi hjem fra sommerhuset. Jeg vågnede ved at en solstråle lyste mig ind i øjne. Lyset blændede mig og jeg gned mig i øjne. Jeg gabte lidt og strakte mig. "Godmorgen solskin", sagde Anthon. Jeg vendte hovedet og rettede min opmærksomhed mod Anthon. "Godmorgen skat", sagde jeg og smilte. Anthon sendte et smil tilbage til mig. "Hun er virkelig dejlig", røg det ud af Anthon. Han tog sig til munden. "Ej sagde jeg lige det højt?", spurgte Anthon efterfulgt af et lille grin. "Ja du gjorde", sagde jeg og grinte lidt. "Men du er da også mega dejlig", sagde jeg smilede. Anthon rødmede lidt og Takkede. "Uhh du rødmer", sagde jeg for at prikke lidt til ham. Han rødmede endu mere. "Haha hvor er du dog skøn", grinte jeg. "Tak og i lige måde", sagde Anthon. "Tak skat! du er så sød", sagde jeg og kiggede ind i klodens smukkeste blå øjne. "I lige måde", sagde Anthon. "Tak", sagde jeg og gav ham et lille kys. Vi kyssede i lidt tid, men brød det så. "Jeg elsker dig smukke", sagde Anthon. "Jeg elsker også dig skat", sagde jeg. "Vi skal ud og have morgenmad", sagde jeg lidt efter. Vi gik ud i køkkenet. Ude i køkkenet Sad Thor og Sofia. Vi trådte ind i køkkenet. Og til vores stor overraskelse sad Thor og Sofia og kyssede. "Øhm forstyrre vi?", spurgte Anthon. Mig og Anthon begyndte begge at grine. Thor og Sofia hev sig fra hinanden. De rødmede begge helt vildt. "Er i så kærester?", spurgte jeg nysgerrigt. "Ja altså vi blev kærester igår til festen", sagde Sofia med et kæmpe smil. Jeg var vildt glad på hende vegne, men samtid var jeg også skuffet over, at hun ikke havde sagt noget. "Ej og så sagde du ikke noget", sagde jeg skuffet. "Nej for dig og Anthon var gået i seng", sagde Sofia. "Okay så er det okay", sagde jeg. Der var en akavet stilhed. "Når, men så tillykke" sagde jeg smilende. "Ja kæmpe tillykke og godt scoret", sagde Anthon. Vi begyndte alle sammen at grine. De andre kom og Sofia og Thor fortalte det til dem. Alle smilede og ønskede dem tilykke. Efter det spiste vi morgenmad. "Jeg går lige ind og pakker", sagde jeg og rejste mig. Jeg gik ind på vores værelse. Jeg pakkede mine to kuffert. Efter det var klokken 13:05. Min mor kom og hentede mig og Anthon klokken 14:00. Jeg gik ud til de andre og satte mig.
Tiden gik med at hygge og snakke. På et tidspunkt var der en bil der dyttede. Det var min mor, som kom for at hente os. Vi tog vores kufferter og gik ud til bilen. Derfefter sagde vi farvel til de andre. Vi satte os ind og min mor kørte. "Har det så været en hyggelig tur?", spurgte min mor smilende. "Ja mega hyggelig"; sagde Anthon med et kæmpe smil. Jeg nikkede mig enig i det med et smil. "Det var godt", sagde min mor og smilte. Vi kørte Anthon hjem. Jeg gav ham et blidt farvelkys. "Vi ses", hviskede jeg i hans øre. "Vi ses", hviske Anthon tilbage. Mig og min mor kørte hjem derefter. Jeg løb op på mit værelse og pakkede ud. "DER ER MAD", råbte min mor nede fra køkkenet. "JEG KOMMER NU", råbte jeg. Jeg gik ned og spiste min mad. Efter det tog jeg et bad. Og så gjorde jeg mig klar til at gå i seng. Jeg lagde mig i min seng og faldt ind i en dyb søvn.
YOU ARE READING
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...