Næste morgen blev jeg vækket af min mor som ruskede i mig. "Victoria du skal op nu. Vi kører om en halv time", sagde min mor med en stille og beroligende stemme. Jeg strakte mig en enkelt gang og stod så op og tog tøj på. Jeg tog nogle sorte stramme jeans med hul ved knæet og en hotpink top på. Da jeg var færdig med at gøre mig klar, gik jeg ned og tog noget morgenmad. Da jeg var færdig med at spise skulle vi køre. vi skulle køre hele vejen fra Jylland til Gentofte, som om jeg orkede. Jeg va ret træt og faldt derfor i søvn op af vinduet. Kønt syn forbipasserende fik. Mig med tuden mast mod ruden. Da jeg vågnede holdt bilen stille. Jeg kiggede ud af vinduet og så min mor stå og snakke med en mand. Jeg steg ud af bilen og gik hen til dem. "Hej skat godt at du er vågnet", sagde min mor med et smil og strøg mig over håret. "Hmm", mumlede jeg, da jeg stadig var træt. Jeg gabte og vendte mig rundt og kiggede på et flot hus. Det var et stort hvidt hus med en kæmpe have. Jeg kunne ikke lade være med at synes, at det var mega smukt. "Hvad synes du om det?" spurgte min mor mig lidt nervøst. "Skal vi bo her?", spurgte jeg og undgik at svare på mit mors spøgrsmål. "Ja vi skal", sagde min mor med et lille næsten usynligt smil. "Hvad synes du om det?", spurgte mig mor igen med en nervøs stemme. "Jeg synes at udefra så er det mega stort og smukt", sagde jeg smilende. Min mor så lettet ud og smilte stort igen. "Skal vi gå ind?", spurgte mim mor. Jeg nikkede og gik med min mor op af den lille sti op til huset. Min mor låste døren op, og vi trådte ind i huset. Det var mega smukt inden i. Og jeg følte dig allerede hjemme. "Velkommen hjem", sagde min mor med et stolt smil på læben.
YOU ARE READING
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...