Jeg kunne ikke svare. Jeg var mega ked af det og bange. "Skal jeg fortælle det?", spurgte Anthon. Jeg nikkede stille med hovedet. Theodor snavede og ragede på hende. Victoria prøvede at komme væk, men Teodor holder hårdt fast i hende", sagde Anthon. Imens Anthon fortalte det hele, kom der en helt strøm af billeder fra episoden inde i mit hoved. Jeg begyndte stille at græde og ryste. Jeg satte mig ned i græsset med hovedet begravet i hænderne. "Går i ikke lige ind?", spurgte Anthon. De andre nikkede og gik ind. Anthon satte sig ved siden af mig. Han lagde begge sine arme om mig og hev mig ind i et kram. "Hvad skete der helt præcist?", spurgte Anthon. "Jeg havde været på toilettet", begyndte jeg. "Og så spurgte Theodor, om jeg ikke ville med ud og have noget luft. Da vi så kom herud, tog han fat i mig og kyssede mig. Jeg prøvede så at komme fri, men han holdt mega hårdt fast i mig. Og så begyndte han at pille ved mig", sagde jeg, imens tårerne løb ned af mine kinder. "Nåede han at pille ved dig?", spurgte Anthon. "Nej", sagde jeg og rystede på hovedet. "Godt", sagde Anthon og lød lettet. Jeg kiggede bare stift ned i jorden, men så løftede Anthon mit hovede op med hans pegefinger. Vi holdt øjenkontakten i lidt tid, og så bukkede Anthons sig frem og kyssede mig. Jeg lod mig falde blidt ned i græsset. Vi lå i lidt tid og kyssede. kysset fik mig til at glemme alt. Og det fik mig også til at føle mig tryg. Jeg brød kysset og sagde så: "Tak for hjælpen skat du er min helt...
"Alt for dig min prinsesse", sagde Anthon. Jeg kyssede ham igen, og så rejste vi os og gik ind. klokken var kun halv et. Festen var stadig i fuld gang, og alle var fulde. "Jeg tror, at jeg går i seng", sagde jeg. "Jeg går med i seng"; sagde Anthon. Vi gik sammen ovenpå. Vi gjorde os klar til at sove. "Må jeg ikke sove i din hættetrøje igen?", spurgte jeg og lavede hundehvalpe øjne. "Jo self må du det smukke", sagde Anthon. Jeg trak hættetrøjen over hovedet. Vi lagde os ned i sengen. "Du vække mig bare hvis der er noget smukke", sagde Anthon og smilte. "Jaer det skal jeg nok! Tak", sagde jeg. "Godnat smukke", sagde Anthon. "Godnat skat", sagde jeg smilende. Vi lå med lidt afstand fra hinanden, men det ville Anthon ikke have. Han hev mig op og ligge på hans bryst. Jeg smilte og løftede hovedet for at kyssede ham på brystkassen. Jeg lagde mit hoved mod hans bryst. Jeg kunne høre hans hjerte banke. Jeg lagde min ene arm over hans mave. Anthon lagde begge sine arme om mig og nærmest krammede mig ind til ham.
YOU ARE READING
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...