Strøget med sofia

711 20 2
                                    

Næste morgen vågnede jeg op i Anthons arme. Han lå bare og kiggede på mig. "Godmorgen smukke", sagde han friskt. "Godmorgen", sagde jeg søvnigt. "Smukke du må ikke lave aftaler imorgen", sagde Anthon. "Jeg har allerede planer imorgen", sagde jeg og bed mig i læben. Anthon kiggede trist ned. "Med dig! Det er jo valentinsdag imorgen", sagde jeg smilende. Anthon kiggede op og fik et kæmpe smil frem på læben. "Godt jeg har nemlig planlagt en fantastisk dag"; sagde Anthon stolt. "Dejligt", sagde jeg og smilte. Anthon bukkede sig frem og kyssede mig. Han havde vildt bløde læber. Jeg rejste mig og skiftede tøj. Anthon skiftede også lige. "Skal vi ikke spise noget morgenmad?", spurgte Anthon. "Jo", sagde jeg og nikkede. Vi gik ned og spiste morgenmad. Alma kom ud og satte sig ned. "Hej (dit navn) ", sagde Alma glad, da hun så mig. "Hej søde", sagde jeg og krammede hende. "I to er jo blevet perlevenner", sagde Anthon og himlede med øjne. "Ja vi er", sagde jeg og smilte til Alma. Efter vi havde spist gik mig og Anthon ovenpå. "Jeg må heller se at komme hjem", sagde jeg smilende. "Okay smukke", sagde Anthon og smilte. Jeg tog sko og jakke på. "Ses smukke", sagde Anthon. "Ses", sagde jeg og kyssede Anthon. Alma kom løbende ned af trapperne. "Ad de kysser", råbte Alma og dækkede hendes øjne med hendes hænder. Mig og Anthon begyndte begge at grine. "Farvel (dit navn)", sagde Alma og krammede mig. "Farvel", sagde jeg og vinkede. Imens jeg gik hjem, skrev jeg med Sofia.

(Dit navn): Hey søde vil du tage med mig på strøget?? Jeg skal nemlig købe en gave til Anthon. Det er jo Valentinsdag imorgen, og jeg skal have en gave. Vi kan også shoppe og tage på oc?

Sofia: Hey søde ja self vil jeg det. Det bliver jo mega hyggeligt. Hvad tid og hvor mødes vi??

(Dit navn): jeg tænkte på at mødes på oc klokken et??

Sofia: passer helt fint søde ses

(Dit navn): ses

Jeg var kommet hjem og lagde mine ting. Jeg tog mine sko og jakke af. "Mor må jeg tage på strøget sammen med Sofia. Jeg skal nemlig købe gave til Anthon?", spurgte jeg. "Ja selvfølgelig må du det", sagde min mor og smilte. "Tak", sagde jeg og krammede hende. "Men skal vi så ikke sige at i overmorgen er en hyggedag?", spurgte min mor. "Jo det er en god ide", sagde jeg og smilte. "Men jeg skal til og afsted", tilføjede jeg smilende.
Jeg gik ned til stationen. Jeg hoppede på toget til Hovedbanegården.

Jeg steg af og gik mod strøget. Efter fem minutter var jeg ved oc. Jeg ventede i to minutter. Og så kom Sofia gående. "Hey", sagde jeg og krammede hende. "Hej søde ", sagde Sofia. "Hvordan går det med dig og Thor?", spurgte jeg nysgerrigt. "Det går mega godt", sagde Sofia glad. "Det var godt at høre", sagde jeg. "Jeg skal også købe en gave til ham", sagde Sofia med et lille smil. "Okay", sagde jeg og smilte. "Når, men hvordan går det med dig og Anthon?", spurgte Sofia. "Det går helt fantastisk "sagde jeg og smilte. "Godt", sagde Sofia og smilte. Vi gik rundt og fik shoppet en masse. Vi gik ind i en butik for drenge. Jeg fandt en mega fed bluse til Anthon. Og så fandt du jeg også en fed kasket. Sofia fandt en Ralph Lauren skjorte til Thor. Vi gik op og betalte for tingene. Bagefter gik vi ind i en butik der solgte mega smukke kjoler. Jeg fandt en flot rød stropløs kjole. Bagefter gik vi ind på oc og fik noget at drikke. Da klokken blev halv seks tog vi hjem. Da vi kom til min station, krammede jeg Sofia. "Vi ses", sagde jeg og vinkede. "Vi ses", sagde Sofia og så kørte toget. Jeg tog mine høretelefoner i ørerne og hørte tulips med Christopher. Efter lidt tid var jeg hjemme. "HEJ MOR JEG ER HJEMME", råbte jeg igennem huset. "HEJ SKAT DU KOMMER LIGE TIL SPISETID", råbte min mor tilbage. Jeg gik ud i køkkenet med poserne. "Hold da op du har godt nok shoppet", sagde min mor. Jeg kiggede ned på mine to arme som var fyldt med poser. "Jaer måske en smule", sagde jeg og grinte. Min mor rystede på hovedet og grinte. "Fik du købt en gave til Anthon?", spurgte min mor. "Ja vil du se dem?, spurgte jeg smilende. "Ja", sagde min mor og nikkede. Jeg fandt posen med tingene i. Jeg hev blusen frem. Min mor kiggede lidt på den. "Den er rigtigt flot", sagde min mor smilende. "Ja det synes jeg også", sagde jeg og gengældte smilet. "Og jeg købte også den her", sagde jeg og hev kasketten op af posen. "Det er da nogle gode gaver". sagde min mor. "Ja jeg er også ret tilfreds", sagde jeg smilende.

"Når men der er mad", sagde min mor. Vi satte os ned og spiste maden. Da vi havde spist, gik jeg op på mit værelse. Jeg fandt de ting, jeg skulle have på frem til imorgen. Bagefter gik jeg ned i stuen. Jeg satte mig i sofaen og snakkede med mim mor. Det var rigtigt hyggeligt og vi grinte meget. Da klokken var elleve valgte jeg at gå i seng. Jeg gjorde alt det man nu gør inden man går i seng. Jeg lagde mig i min seng. Jeg fandt min mobil frem og var lidt på insta. Da klokken var halv tolv lagde jeg mig til at sove. Jeg glædet mig meget til at se Anthons overraskelse. Jeg lukkede øjne og lod mig føre ind i drømmeland.

Mig og AnthonWhere stories live. Discover now