At vi var lige kommet ud af toget, og så stod der en gruppe unge drenge. Og så da D/n gik forbi så tog den ene dreng fat i hende. og spurgte om hun ikke ville med dem. Hun sagde så til ham at han skulle slippe hende, men han hørte ikke efter. Og sagde så "Hey smukke slap af vi ville bare have dig med" Og så fik jeg nok, og sagde i en hård tone at han skulle slippe hende. Han slap hende så hurtigt. og da vi så vende os og var på vej væk, råbte han "vi kunne ellers have hygget os smukke" og så vende D/n sig om, og sagde at han ikke var hendes type. Og at hun heller ville slikke på et toiletbræt end at give ham et lille bitte kys. Oh så råbte de andre drenge "uhh afvist" og sådan noget, men så sagde min dygtige pige at det også gjaldt dem, og så blev der stille", fortalte Anthon. De andre begynde at grine. "Fuck hvor fedt sagt D/N", sagde Sofia. "Ja mega", sagde Munke og grinte igen. De andre nikkede sig enige. "Tak, men altså der er jo kun en dreng jeg vil kysse på", sagde jeg og kiggede hen på Anthon. Anthon kiggede også på mig. "Der er også kun en pige jeg vil kysse på", sagde Anthon. Vi smilte, og så kyssede Anthon mig på munden. "Nurgh", sagde Maria og Sofia i kor. Drengene råbte: "damejagt",
Mig og Anthon stoppede kysset og smilte til hinanden. Jeg kiggede på de andre, de sad alle sammen og kiggede på os. "I er altså vildt søde sammen", sagde Thor. Alle de andre nikkede og smilte. "Tak hvor er i søde venner", sagde Anthon. "Ja", sagde jeg og smilte. De andre smilede sødt til os. "Men altså jeg forstår da godt, at de ville have dig. Du er jo en hver drengs drømmepige", sagde Anthon. Jeg smilte sødt til ham og gav ham et blidt kys på munden. "Og du er en hver piges drømmefyr", sagde jeg smilende. Anthon kyssede mig igen igen på munden. "Vi andre er her altså stadig", sagde Munke grinende. De andre begynde også at grine. Jeg rødmede og det samme gjorde Anthon. Efter lang tid med hygge og snak, besluttede vi os for af betalte. Vi fik betalt og gik så ud. "Hey vil i ikke med til fest i aften?", spurgte Munke os alle sammen. Anthon kiggede spørgende på mig. "Det vil vi meget gerne". sagde jeg og tog Anthons hånd. De andre ville også alle sammen gerne. Så det skulle nok blive super hyggeligt. "Men så ses vi i aften hjemme hos mig klokken otte", sagde Munke. "Fedt det bliver mega Pat", sagde Anthon. Vi andre grinte, os så krammede vi alle sammen hinanden. "Ses i aften", sagde jeg og tog Anthon hånd."ja ses", sagde alle de andre i munden på hinanden. Anthon lagde en arm om min skulder. "Skal vi smutte hjem skatter?", spurgte Anthon. "Ja lad os gøre det dejlige", sagde jeg. Anthon smilte sødt til mig, og jeg gengældte smilet.
Vi gik ned og tog toget hjem. På vejen hjem sad vi og hørte musik sammen. Da vi var noget til det sted, vi skulle af, steg vi af. Anthon tog min hånd og kyssede mig på kinden. Han var seriøst den sødeste dreng på kloden. Da vi kom hjem til Anthon, låste vi os ind. "hvad så? hvad siger du til et bad", spurgte Anthon."lyder dejligt", sagde jeg med et smil på læben. "Hvad siger du til at vi bare hygger, fester, drikker og fyrer den af sammen i dag?", spurgte Anthon. "Det lyder hyggeligt", sagde jeg og blinkede til Anthon. Han smilte og sende mig et kærligt blik. "Skal vi så ikke tage noget champagne med ud i badekarret?", spurgte Anthon. "Jo det lyder lækkert", sagde jeg. "Så gå ind og skift til badetøj, så finder jeg lige noget champagne", sagde Anthon. "Okay", sagde jeg og gik ind på værelset. Jeg skiftede til min mega fede hotpinke bikini uden stroppe. Jeg tog to håndklæder og gik ud på badeværelset. Anthon sad i badekarret med champagne, og badetøj på. Og han havde også sat noget stille, lavt og romantisk musik på. Anthon smilte til mig. "Wauw skat hvor er her hyggeligt", sagde jeg smilende og begejstret. "Tak! Kom ned og sid i badekarret", sagde Anthon. Jeg kravlede stille ned til ham. Det varme vand omringede min krop. Jeg lænede hovedet tilbage. Det var mega rart og afslappende. Jeg åbnede øjne og kiggede på Anthon. Han sad allerede og kiggede på mig. Vores øjne mødtes og låste sig fast. "Må jeg ikke få et kys?", spurgte Anthon uden at bryde øjnekontakten. "Jo self må du det", sagde jeg smilende. Vi bukkede os frem mod hinanden og mødtes i et kærligt blidt kys. Anthon hev mig helt op til ham. Jeg trak mig fra kysset. "Du er den bedste i hele verden", sagde jeg og smilte. "Du er den bedste i hele verden", sagde Anthon og gengældte smilet. "Jeg elsker dig", sagde jeg og kyssede Anthon blidt på munden. "Og jeg elsker dig", sagde Anthon og gav mig et sidste kys. Jeg Satte mig ordenligt op igen. "Skal vi have noget champagne?, spurgte Anthon. "Ja", sagde jeg med et smil på læben. Anthon tog champagnen og poppede den. Jeg holdt glassene, imens Anthon hælde champagne op i dem. I lang tid sad vi bare og hyggede, snakkede og drak champagne.
Efter godt og vel halvanden time i badekarret rejste vi os. Anthon gik ind på sit værelse og tog tøj på. Jeg blev ude på badeværelset. Jeg tog min bikini af og udskiftede det med undertøj. Jeg tog håndklædet om mig og gik ind til Anthon. Anthon havde fået bukser på, men stod stadig i bar mave. Han kiggede hen på mig og smilte. Jeg gik hen til min kuffert og ledte efter en pæn kjole. Pludselig var der en der krammede mig bagfra. Anthon kyssede mig blidt op og ned af halsen. "Anthon jeg prøver at finde en kjole, og du distraherer mig", sagde jeg. "Men du behøves ikke finde en kjole, for jeg har allerede fundet en til dig", sagde Anthon. "Hvad?", spurgte jeg og kiggede op på Anthon. Anthon vende mig om, så vi stod ansigt mod ansigt. Derefter gik han hen mod sit skab og tog en stor pakke ud. "Er den til mig?", spurgte jeg og smilte. "Ja", sagde Anthon og smilte. Jeg lagde pakken på sengen og satte mig ved siden af. Anthon kom også hen og satte sig på den modsatte side af kassen. Han smilte til mig. Jeg åbnede forsigtigt pakken. nede i lå den smukkeste kjole jeg længe havde set. Den var sort, stram og uden stropper. Oppe i kanten af kjole var det palietter og det samme om livet. "Wauw den er virkeligt smuk", sagde jeg måbende. "Prøv den", sagde Anthon og smilte. "Jeg tog håndklædet af, jeg havde jo undertøj på inden under. Jeg løftede kjolen op og tog den på. Den passede helt perfekt. "Det er altså virkeligt en smuk kjole", sagde jeg. "En smuk kjole til en smuk pige", sagde Anthon. "Tusind tak for kjolen og tak for de søde ord", sagde jeg. "Det var så lidt smukke", sagde Anthon. Jeg gik stille hen til ham. Vi kiggede hinanden dybt i øjne. Jeg hev ham ind til mig og kyssede ham på munden. Det var et langt kærligt kys. Vi gjorde os begge klar til fest.
Da vi var færdige med at gøre os klar, gik vi hånd i hånd mod festen.
YOU ARE READING
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...