Film hygge med min skat

1.1K 26 4
                                    

Jeg krammede Anthon hårdt ind til mig. Han lagde armen om mig. Han var dejlig varm. Vi stoppede krammet og fik øjenkontakt. Jeg havde mega meget lyst til at kysse Anthon. Anthon kan åbenbart læse mine tanker, for han sætter sine hænder på mine hofte. Jeg lagde mine arme om hans nakke. Han lænede sig langsomt frem og kyssede mig. Jeg kyssede ham igen. Det var et kærligt og romantisk kys. "Du er mega sød smukke", sagde Anthon og fik mig til at rødme. "Tak du er da også bare for sød", sagde jeg smilende. "Tak smukke", sagde Anthon og kyssede mig på kinden.

"Skal Vi ikke få noget at spise?", spurgte jeg. "Jo hvad skal vi have?", spurgte Anthon. Vi kan bestille kinesisk?", forslog jeg. "God ide", sagde Anthon smilende. Jeg tog mim mobil fra bordet og satte mig i sengen. Jeg tastede nummeret. Og spurgte Anthon hvad han ville have. Han fortalte, hvad han ville have. Jeg ringede og bestille maden. Jeg lagde på og kiggede på Anthon. Han sad bare på min seng og så dejlig ud. "Skal vi ikke se en film skat ?", spurgte jeg smilende. "Ja det kan vi godt smukke", sagde Anthon. Vi valgte en film fra Netflix som vi begge ville se. Vi lagde os i min seng. Vi ligger i ske, og Anthon nusser mig på maven. Det er mega hyggeligt at ligge i Anthons favn. Vi ligger sådan i tyve minutter. Vi bliver afbrudt af at det ringer på døren.

"Skat der er mad", råbte jeg og gik ud i køkkenet og dækkede bord. Jeg kunne høre Anthon komme gående ned af trapperne. Jeg satte mig ved bordet. Anthon trådte ind i køkkenet. Han satte sig ned ved bordet. Vi spiste vores mad, imens vi sad og hyggede og snakkede. "Du er så smuk", sagde Anthon ud af det blå. "Hvor kom det fra?" spurgte jeg efterfulgt af et lille fnis. "Jeg kom til at sige mine tanker højt", sagde Anthon og rødmede. "Nurgh hvor er du sød. Du er da også smuk", sagde jeg smilende. "Tak", sagde Anthon smilende. Jeg smilte tilbage og kyssede ham på kinden. "Skal vi ikke rydde op?", spurgte jeg. Anton nikkede, og vi gik hen og begyndte at vaske op. Han stillede sig ved siden af med et viskestykke. Vi blev hurtigt færdige. Jeg tog noget skum fra baljen og så kastede jeg det i hovedet på Anthon. "Det skulle du ikke have gjort", sagde Anthon. Jeg begyndte at løbe. Anthon løb efter mig. Jeg løb hele huset rundt, tilsidst var jeg træt. Jeg løb op på mit værelse. Anthon var lige bag mig. Nu havde han fanget mig. Han løftede mig op over hans skulder. Og så kastede han dig ned i sengen. "Stop Anthon", råbte jeg, imens jeg grinede. Jeg var mega kilden, så jeg grinede mega meget. "Hvad skal jeg gøre, før du stopper?", spurgte jeg grinende. Anthon kildede mig stadig. "Jeg stopper, hvis du giver mig et kys", sagde Anthon og blinkede til mig. "Okay", sagde jeg, imens jeg grinte. Anthon stoppede, han sad oven på mig. Han bukkede sig ned og kyssede mig. Det var et langt og kærligt kys. Jeg holdte om hans nakke. Vi kyssede i lidt tid. Vi beslutter os derefter for at se resten af filmen. Da den var slut gjorde vi os klar til at gå i seng. Vi lå helt tæt. Jeg nussede Anthon på ryggen. og han nussede mig på låret. "Godnat smukke", sagde han og gav mig et godnatkys. "Godnat skat", sagde jeg. Mine øjenlåg lukkede sig langsomt i. Og så faldt jeg i søvn, i verdens dejligste drengs arme.

Mig og AnthonWhere stories live. Discover now