Jeg glattede stoffet på min kjole ud. Kjolen var en knælang , stropløs rød en. Foran sad en rød sløjfe. Min makeup var naturlig, men vildere end den plejer. Mit hår var sat op i en løs, men stadig pæn knold. Jeg havde valgt et par hængeøreringe. Jeg blev afbrudt af at det ringede på døren. Det var Anthon som kom for at hente mig. Jeg satte mig på anden tappetrin og skyndte mig at tage mine høje sko på. Derefter rejste jeg mig og åbnede døren. "Hey smukke", sagde Anthon med et kæmpe smil. "Hey handsome", sagde jeg med et ligeså stort smil. "Skal vi smutte?", spurgte Anthon. Jeg nikkede og tog hans hånd. Jeg flettede mine hænder ind i hans. Anthon kiggede ned på vores sammenflettede fingre og derefter op på mig. Et smil dukkede frem på hans smukke lyserøde læber.
Ikke lang tid efter var vi fremme ved adressen. Musikken bragede ud af vinduerne. Ude i haven stod nogle og røg. Et par stod og åd hinanden op af muren. Og en dreng sad og brækkede sig ind i en busk. "Kom", sagde Anthon og lagde sin hånd på det nederste af min ryg, for at lede mig den rigtige vej. I det vi trådte ind i huset ramte en blanding af alkohol, røg og sved os. Jeg kunne ikke fordrage den lugt. Anthon ledte mig hen til sofaen, hvor alle de andre sad - inklusiv Theodor. Jeg kiggede op på Anthon, som ikke havde lagt mærke til Theodor. Jeg kiggede på ham, som hans øjne kørte hen over gruppen. Hans smil faldt, og hans krop spændte med det samme. Han bed tænderne sammen og han knyttede sine næver. Jeg gav hans hånd et klem. "Skat rolig", hviskede jeg og kyssede hans kind. Hans krop slappede med det samme af. "Jeg henter os en drink", sagde Anthon og forsvandt i mængden af mennesker. "Hey", sagde jeg smilende til de andre og satte mig ned. "Hey", lød det i kor fra de andre. "Hvordan går det?", spurgte Thor smilende. "Det går godt. Dig?", spurgte jeg smilende. "Jo det går også ganske udemærket", sagde Thor og smilte. "Godt at høre", sagde jeg og nikkede lidt med hovedet.
"Værsgo", sagde Anthon, rakte mig min kop og satte sig ved siden af mig. "Tak skat", sagde jeg smilende og kyssede ham på kinden. "Selv tak smukke", sagde Anthon og lagde sin arm om mig. Jeg puttede mig smilende ind til ham. "Så i er sammen for good?", spurgte Maria og kiggede på os. Theodors hoved snappede op. Han kiggede på mig og Anthon og så på Anthons arm om mig. "Jep", sagde jeg smilende og tog en tår af min drink. En sød smag af frugt spredte sig i min mund. Det smagt godt. Jeg tog en tår til og lagde mit hoved på Anthons skulder.
"Vil du danse?", spurgte Anthon og så med hundeøjne på mig. Hvordan skal man kunne modstå det?
"Ja self", sagde jeg og tog imod Anthons hånd. Anthon trak mig med ud på dansegulvet. Vi dansede tæt. Og jeg grinte en masse. Anthon svingede mig rundt, imens jeg hvinede. Anthon grinte og gav mig et sommerfugle kys på munden. En ting jeg aldrig tror vil ændres sig, er de sommerfugle der flyver rundt i min mave, hver gang Anthon er i nærheden. Den vilde sang sluttede og en sjæler startede. "Må jeg få denne dans?", spurgte Anthon og bukkede. "Meget gerne", sagde jeg fnisende og nejede. Anthon lagde sine hænder på mine hofter, jeg lagde mine om hans nakke. Vi dansede tæt hele sangen igennem. Da sangen sluttede satte vi os over til de andre. "Jeg går lige på toilettet", sagde jeg, kyssede Anthon på kinden og fandt vejen ud til toilettet.*Anthon's synsvinkel*
"Jeg går lige på toilettet sagde d/n og kyssede min kind. Jeg kiggede efter hende, til at hun ike var til at se længere. "Så i er kæreste igen?", spurgte Theodor. Han forstår virkeligt bare ikke, hvornår han skal holde sin kæft. "Hvad ligner det?", spurgte jeg flabet og tog en tår af min drink. Han går mig virkeligt på naverne. Jeg bliver mere og mere vred. "Jeg forstår dig godt man. Hun har en fantastisk røv, hun er mega lækker", sagde Theodor, men jeg afbrød ham. "Hold kæft bare hold kæft", råbte jeg og bankede min knytnæve ned i bordet. "Og så kysser hun Fantatisk. Den måde hendes mund smager af mint på. Den måde hendes.....Jeg hoppede på ham. Og vi tumlede ned på gulvet. Jeg sad øverst og inden jeg vidste af det mødte min knytnæve hans kæbe. "Du holder dig bare langt væk fra min dame", råbte jeg. Og endnu en gang ramte min knytnæve hans kæbe. "Hvad sker der?", råbte en bekendt stemme. Åhhh nej. Jeg skyndte mig at rejse mig og var lige ved at snuble. Jeg vendte mig rundt og kiggede lige ind i de bekendte smukke blå øjne. D/n! Theodor rejste sig op og vaklede lidt. D/n stod bare og kiggede chokeret på mig. Hvad nu hvis hun er sur? Det er hun 100%
Jeg har lige banket en. Og jeg er nervøs for at min kæreste er sur på mig! Hvad fanden sker der for mig?"Jeg kan forklare", sagde jeg hurtigt. "Behøves ikke". Årh god hun er sur! Og nu slår hun sikkert op med mig. Jeg kiggede hen på Theodor, som stod med et lumsk smil på læben. "Jeg er sikker på at Theodor sagde noget for at provokere dig. Deusuden så fortjente han et godt slag". Sagde d/n og overraskede os alle. Et ton lettede fra mine skuldre. Jeg lukkede en masse luft, jeg ikke vidste, jeg holdt på ud. Et smil formede sig på mine læber. Jeg kiggede hen på Theodor, som så overrasket ud. "Skrid med dig", var der en der råbte. Theodor kiggede rundt på os alle og gik så. Jeg løb hen og kastede armene om d/n. "Jeg var så bange, for at du var sur", sagde jeg lettet med et smil. "Du bankede lige Theodor! Og så er du nervøs, for at jeg blev sur?", spurgte d/n med et grin. "Ja", sagde jeg og grinte. "Du er så sød", sagde hun og lagde sine hænder på mine kinder. Hun kærtegnede mig blidt med hendes tommelfingrer. Jeg lagde mine hænder på det nederste af hende ryg. "Ligesom dig", sagde jeg smilende. Hun smilte og kiggede på dybt i øjne.
"Du er så smuk", sagde jeg lidt efter. Hun rødmede en lille smule. Hun kiggede kort væk, men kiggede dog hurtigt ind i mine øjne igen. "Tak", sagde hun med verdens sødeste smil. Jeg smilte og lænede mig ind mod hende. Jeg lukkede øjne, og vores læber smeltede sammen. Jeg kørte min hånd om til hendes baghoved. Jeg pressede hendes læber mod mine. Kysset var romantisk og helt igennem fantastisk. Efter lidt tid trak vi os fra hinanden. Vi lænede vores pander imod hinanden. "Jeg elsker dig", hviskede hun smilende. "Jeg elsker dig", hviskede jeg også smilende.
-Hey folkens
Undskyld, undskyld, undskyld fordi det er så lang tid siden sidst. Men jeg har som sagt eller mere skrevet før fået en ny telefon. Derfor bruger jeg ikke rigtigt den her længere. Og jeg har glemt både e-mail og adgangskode til den her Waatpad. Hvilket er virkeligt dumt af mig! Godt gået må man sige. Når men altså derfor er næsten kapitel DSV det sidste. Flere har skrevet, at de ikke vil have, at min historie skal stoppe, men jeg er ked af det. Hvis i vil have en to'er så endelig kommenter. Men, men, men hvis jeg så skrev en to'er ville det bliver på min anden Waatpad. citygirl_2002 skal der komme en to'er?
I må have en fantastisk weekend.❤️
-Jasmin
YOU ARE READING
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...