Sygedag

860 27 4
                                    

Næste morgen vågnede jeg ved at mit vækkeur ringede. Jeg havde stadig mega mange mavesmerter. Jeg greb ud efter min mobil. Jeg skrev en besked til min mor.

(Dit navn): Hej mor jeg har stadig meget ondt må jeg ikke blive hjemme?

Mor: jo skat du må gerne blive hjemme. God bedring kommer hjem klokken seks.😘😘
(Dit navn): okay tak....❤️❤️

Jeg vendte mig om for at vække Anthon. Han var ret bleg, men det var nok ikke noget. Jeg ruskede lidt i ham. Anthon slog øjne op. Han havde poser under øjne, han var helt rød om øjne og han var også meget bleg. "Skat er du okay?", spurgte jeg bekymret. "Nej jeg har ikke sovet. Og jeg har kastet op hele natten", sagde Anthon. "Hvorfor vækkede du mig ikke?", spurgte jeg uroligt. "Jeg ville ikke vække dig og du er jo også dårlig", svarede han lidt nervøst. "Nurgh hvor er du sød skat", sagde jeg. Og så satte jeg mig på sengekanten. Jeg strøg Anthon over håret. "Skal du så også være hjemme Idag?". spurgte jeg. "Ja jeg har det mega dårligt", sagde Anthon. "Skal du ikke lige ringe til din mor og spørge?", spurgte jeg. "Jo det er nok en meget god ide", sagde Anthon. Jeg gav ham hans mobil. "Tak smukke", sagde Anthon. Jeg smilte bare til ham som svar. Han ringede og fik lov til at blive hjemme. "Så skal vi bare have en dag, hvor vi ser film og putter under dynen", sagde jeg smilende. Anthon smilte og nikkede. Han så ud til at have det ret dårligt. "Skat få sovet lidt", sagde jeg. "Ja", sagde Anthon og lukkede øjne. Jeg rejste mig fra sengen for at gå, men Anthon greb fat i min hånd. "Du må ikke gå bliv", sagde Anthon bedende. "Okay", sagde jeg blidt og smilte. Jeg satte mig på sengekanten igen. Anthon smilte og lukkede øjne. Jeg strøg en hånd igennem hans hår.

Jeg bukkede mig ned og kyssede ham på panden. Hans pande var meget varm. Jeg begyndte stille at nusse ham på kinden. Jeg kunne se at Anthon var faldet i søvn. Jeg kyssede ham en sidste gang på kinden. Og så rejste jeg mig og gik nedenunder. Jeg begyndte at lave morgenmad. Jeg stegte bacon, lavede spejlæg og skar også noget frugt. du stiller alle tingene på en bakke. Jeg tog bakken med op på værelset. Jeg åbnede døren forsigtigt. Anthon åbnede sine øjne. "Godmorgen skat", sagde jeg smilende. "Godmorgen smukke har du lavet morgenmad?", spurgte Anthon. "Ja jeg har", sagde jeg smilende. "Hvor er du sød smukke", sagde Anthon smilende. "Tak og i lige måde", sagde jeg. Lige idet jeg sagde det, fik jeg meget ondt i maven. Jeg faldt ned på gulvet. "Smukke", sagde Anthon bekymret. Han kom hen ved siden af mig. han satte sig på gulvet ved siden af mig. Han lagde mig hovede i hans skød. "Er du okay smukke?", spurgte han bekymret. "Ja jeg fik bare en krampe", sagde jeg. "Skal jeg ringe efter en ambulance?", spurgte Anthon endnu bekymret. "Nej skat jeg har det fint", sagde jeg. Han hjalp mig op i sengen. Vi spiste morgenmaden, jeg havde lavet. "Tak for mad det var sødt af dig", sagde Anthon. "Det var så lidt", sagde jeg og smilte.

Resten af dagen gik med at se film. og putte under dynen. Jeg vågnede ved at min mor vækkede mig og Anthon. "Hey unger jeg er hjemme", sagde min mor smilende. "Hej mor", sagde jeg og smilte. "Hej", sagde Anthon og smilte venligt. "Sover du her Anthon?", spurgte min mor. "Ja hvis det er okay", sagde Anthon og smilte. "Det er helt fint så længe det er dig", sagde min mor. Anthon smilte og takkede. "Har i spist?", spurgte min mor. "Nej", sagde jeg og rystede på hovedet. "Okay, men så laver jeg lige noget mad", sagde min mor smilende.

Mig og Anthon gik op på mit værelse. Efter en halv time kaldte min mor på os. Vi gik ned og spiste aftensmad. Vi hyggede os rigtigt meget, imens vi spiste. "Tak for mad", sagde mig og Anthon i munden på hinanden. Min mor smilte til os og sagde; "velbekommen".

Vi gik op på mig værelse igen. Vi lagde os i sengen. Vi lå bare og kiggede hinanden i øjne. Pludselig bukkede Anthon sig stille ned og kyssede mig. Vi kyssede i lidt tid, men jeg brød kysset. "Skal vi ikke gå i seng?", spurgte jeg. Anthon nikkede. Og så gjorde vi os klar. Vi lagde os begge i sengen. Anthon lagde sine arme om mig og krammede mig tæt ind til ham. Jeg puttede mig ind til Anthon og faldt i søvn.

Mig og AnthonWhere stories live. Discover now