Jeg var alene hjemme. Så jeg satte højt musik på, imens jeg tog et bad. Jeg skrålede med på musikken og brugte bruseren som mikrofon. (Sig ikke til mig at i ikke har prøvet det før)
Da jeg kom ud af badet. tørrede jeg mot hår med hårtørren. Og så fandt jeg en sort stram nederdel, en flot pink top og et par flotte sandaler med hæl og tog på. Jeg nåede lige at tage mascara og lipgloss på før det ringede på døren. Jeg løb ned af trappen og åbnede døren. Og i døren stod Anthon. "Hej", sagde jeg og smilte. "Hej! og wow hvor ser du godt ud", sagde Anthon med et flirtende smil på læben. "Tak og i lige måde", sagde jeg og kunne mærke rødmen. "Tak", sagde Anthon og smilte sødt. "Skal vi tage afsted?", spurgte Anthon. "Ja lad os det", sagde jeg smilende. På vej ud af døren snuppede jeg min skuldertaske med pung, nøgler og mobil i. På vej derhen snakker og griner vi meget. Da vi kommer frem, bestilter vi og satte os ved et bord. Jeg er ved at lærere Anthon virkeligt godt at kende. Og jeg kan bare lide hans personlighed mere og mere. Og hans øjne er helt fantastiske. Vi snakkede i lang tid og beslutter os derfor at tage hjem til Anthon. Vi tog hjem og Anthon åbner døren til huset. Hans lillesøster vil jeg skyde på det var, kom løbende ud til os. "Hej storebror", sagde hun og hoppede op på Anthon. "Hej Alma", sagde Anthon og løfter hende op. Han drejer hende rundt, imens hun grinte. "Er det din kæreste ?", spurgte hun nysgerrigt og så på mig med store øjner "Nej det er bare en Veninde lige nu", sagde Anthon og blinkede til dig. Jeg kunne ikke lade vær med at grine. Tænk at han sagde lige nu. "Hej jeg hedder Victoria", sagde jeg og smilte venligt. "Hej jeg hedder Alma" sagde Alma med et sød smil på læben. Hold nu helt flødebolle hun var cute. "Kom", sagde Anthon og førte mig op på hans værelse. Vi satte os i hans seng. Og så begyndte vi ellers at snakke igen.
YOU ARE READING
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...