Sidste aften på roskildefestival

611 16 1
                                    

Næste morgen da jeg vågnede, var jeg mega frisk. Jeg tog min mobil frem og kiggede på klokken. Klokken var kun halv otte. Jeg skiftede til nogle shorts og en bluse. Derefter satte jeg mit hår i en fletning. Og så lagde jeg lidt makeup. Da jeg var færdig, var klokken otte. Jeg besluttede mig for at hente morgenmad til de andre.

Efter noget tid fandt jeg noget morgenmad. Jeg købte maden og gik tilbage til vores lejr. Anthon sad uden foran teltet. Han så en smule trist ud. "Godmorgen loverboy", sagde jeg med et smil på læben. Anthon kiggede bekymret og lettet på mig. Han rejste sig op og gav mig et kæmpe kram. "Jeg var bange for at der var sket dig noget. Jeg har prøvet at ringe flere gange", sagde Anthon. "Ej undskyld min mobil ligger inde i teltet" sagde jeg. "Det er okay, bare du er okay", sagde Anthon lettet. "Jeg har det fantastisk", sagde jeg smilende. "Det har jeg også nu", sagde Anthon og lagde tryk på nu. "Urgh hvor er du sød", sagde jeg smilende. Og så gik jeg hen og kyssede ham blidt på munden. "Skal vi vække de andre?", spurgte jeg. "Ja lad os gøre det", sagde Anthon. Jeg kravlede ind i Thor og maxis telt. "Hey bois i skal op nu", sagde jeg, imens jeg ruskede lidt i dem. Lidt efter sad de begge op. "Godmorgen der er morgenmad nu", sagde jeg. "Okay tak", sagde Thor en smule træt. Maxi gabte og gned sig i øjne. "Vi kommer ud om lidt", sagde Maxi. "Okay", sagde jeg og kravlede ud af teltet. Lige idet jeg vendte mig om, stødte jeg ind i Anthon og faldt. Men lige inden jeg ramte jorden, var der en der greb mig. Jeg kiggede lige op i de flotteste blå øjne. Og de tilhørte selvfølgelig Anthon. Han kiggede mig direkte ind i øjne. Vi holdt øjnekontakten i noget tid. "Tak fordi du greb mig", sagde jeg smilende. "Så lidt smukke du skal jo ikke komme til skade", sagde Anthon. "Nurgh du er bare så sød", sagde jeg og nussede Anthon på kinden. "Tak og i lige måde", sagde Anthon smilende. "Tak", sagde jeg og smilte. Anthon kiggede mig dybt i øjne. Og så bukkede han sig ned og kyssede mig inderligt på munden. Efter fem sekunder blev kysset afbrudt af Thor og maxi. "Ej Anthon du er min helt", sagde Thor og prøvede at lave en pigestemme. "Åhhh smukke du må jo ikke komme til skade", sagde Maxi, i en efterligning på at ligne Anthon. Og så laver de kysselyde og kyssemund. "Ej i er bare for meget", sagde jeg, himlede med øjne og gik. Jeg kunne høre Anthon sige: "Ej men tak drenge så ødelagde i muligheden for et kys". Jeg kunne ikke lade vær med at fnise, Anthon var da bare for dejlig. "Godmorgen", mine tanker blev afbrudt af Marias stemme. "Godmorgen", sagde jeg med et smil på læben. "Sovet godt?", spurgte Sofia. "Ja jeg har sover fint. Hvad med jer?", spurgte jeg, imens satte jeg mig i en stol overfor dem. "Jeg har sovet fantastisk", sagde Sofia med et smil på læben. "Jeg har også sovet fint", sagde Maria. "Hey piger", sagde munke og lod sig glide ned i en stol. "Hey", sagde vi alle sammen i kor. Resten af bois kom og satte sig. Anthon satte sig ved siden af mig. "Hey smukke undskyld for det før", sagde Anthon. "Det gør ikke noget, men det var ærgerligt at de ødelagde chancen for et kys", sagde jeg drillende. Der gik ti sekunder, og så gik det op for Anthon. Og så rødmede han lidt. "Uhh (dit navn) får Anthon til at rødme", sagde munke drillende. Alle kiggede på Anthon. Der var stille lidt og så grinte alle. Vi fik spist morgenmaden, imens vi hyggede og grinte.

Vi besluttede os for at give den Maxs gas da det var vores sidste aften. Hele dagen sad vi bare og hyggede og gik lidt rundt. Da klokken blev fem, besluttede mig, Sofia og Maria os for at gøre os ekstra lækre. Vi kravlede ind i Sofias telt, da det var det største. "Jeg ved virkeligt ikke, hvad jeg skal have på", sagde jeg. "Hmm hvad med den her?", spurgte Maria. Og så løftede hun en smuk lang kjole unden stropper og som var hvid med sten og glimmer op. Den var virkeligt smuk. Og den glimtede i lyset. "Ej må jeg låne den?", spurgte jeg måbende. "Ja self! Den vil være så pæn på dig", sagde Maria. "Ej tusind tak", sagde jeg med et stort smil på læben. "Det var så lidt. Det er det man har veninder til", sagde Maria og blinkede. Vi begyndte alle at fnise. Jeg tog kjolen på og den sad vildt godt på mig. Jeg lagde en smuk hvid øjenskygge med glimmer i på. Derefter tog jeg et par hvide højhælede på. Jeg kiggede på mig selv i Sofias spejl. Den smukke sne hvide kjole sad perfekt på min solbrune hud. Og mit lange lyse hår hang løst, men jeg havde sat et sødt spænde i den ene side. "Wauw du er vildt smuk", sagde Sofia. "Tak og i lige måde", sagde jeg. "Og Maria du ser også vildt godt ud", tilføjede jeg smilende. "Jeg er enig", sagde Sofia. "Tak og i lige måde piger", sagde Maria. "Tak", sagde mig og Sofia i kor. Vi begyndte alle sammen af fnise. "Hvad er klokken?", spurgte Sofia. Maria tog sin mobil frem og kiggede på klokken. "klokken er halv syv", sagde Maria. "Så lad os gå ud til drengene". sagde jeg smilende.

Vi gik alle sammen ud til drengene. De sad alle sammen og snakkede sammen. Den første der fik øje på jer var Thor. "Wauw", sagde Thor med åbne mund. Alle de andre drenge vendte sig om og kiggede på jer. De sad alle sammen med åbne mund. "Luk munden der er fluer", sagde jeg og fniste. De begyndte alle sammen at grine. "I ser virkeligt godt ud", sagde Thor. Og de andre drenge nikkede sig enige. Anthon rejste sig og kom hen til mig. "Du er virkeligt smuk", sagde Anthon smilende. "Tak", sagde jeg med et stort smil på læben. "Ej du ser så godt ud", sagde sagde Maxi og prøvede at lyde som Anthon. "Ej tusind tak skat", sagde Thor med pigestemme. Og så begyndte de at lave kysselyde. "I skal ikke ødelægge det igen", sagde Anthon, og så placerede han sine bløde læber på mine. Vi kyssede i lidt tid, før vi trak os fra hinanden. Alle klappede, jublede og grinte. "Jeg elsker dig", sagde Anthon med den sødeste stemme ever. "Jeg elsker også dig", sagde jeg smilende. "Så skal der festes", råbte Lauge. Og så begyndte alle at juble og råbe.

Munke kom hen og rakte mig en øl. Jeg tog imod den og takkede. Derefter åbnede jeg den og tog en tår. Og en tår førte til en øl, som blev til en øl mere, og sådan fortsatte det. Tilsidst var vi alle ret fulde. Vi dansede rundt og sang og drak. Da klokken blev to gik mig og Anthon tilbage til vores telt. Vi skiftede til nattøj, og så lagde vi os ned. "Godnat", sagde Anthon og gav mig et godnatkys. "Godnat", sagde jeg og smilte. Jeg vendte mig rundt, så vi lå i ske. Anthon lagde en arm om mig. Og så gik der fem minutter, inden jeg var i drømmeland.

Hey alle sammen. tusind tak fordi i læser min historie❤️det betyder mega meget. ❤️😘hvis i har nogen gode ideer til hvad der skal ske må i meget gerne skrive dem til mig.❤️💭🙏🏻 undskyld fordi jeg ikke har skrevet i lidt tid men det er hårdt at blive splittet. og starte i en ny klasse hvor man ikke kender nogle❤️❤️ men igen tusind tak fordi i læser med❤️😘😍

Mig og AnthonWhere stories live. Discover now