Næste morgen vågnede jeg klokken elleve. Jeg var i et fantastisk humør. Jeg hoppede ned af trapperne. "Godmorgen min dejlige mor", sagde jeg, da jeg fik øje på min mor i køkkenet. Hun stod og lavede morgenmad. "Godmorgen solstråle. Der er vidst en, der er i godt humør", sagde min mor smilende. "Ja det er jo valentinsday. Og jeg skal hygge med Antho", sagde jeg glad. "Anthon er en god fyr for dig", sagde min mor og smilte. "Ja han er så sød, romantisk og han er en gentleman over for mig", sagde jeg. "Det var godt", sagde min mor og smilte.
"Så er der mad", sagde min mor og smilte. "Det dufter skønt", sagde jeg smilende. "Tak", sagde min mor og satte maden på bordet. Vi satte os ned og begyndte at spise. "Hvad skal i så lave?", spurgte min mor nysgerrigt. "Det ved jeg ikke. Anthon har planlagt det", sagde jeg. "Spændende", sagde min mor og smilte. "Mega og det er sikkert mega romantisk, for han er ret romantisk", sagde jeg og fniste lidt. "Ligesom dig skat", sagde min mor. "Ja jeg er måske ret romantisk", sagde jeg smilende.
Efter vi havde spist, gik jeg op på mit værelse. klokken var halv tolv. Jeg skulle være henne ved Anthon klokken seks. Resten af dagen sad jeg bare og så film. Da klokken blev halv fem, gik jeg igang med at gøre mig klar. Jeg tog mig et dejligt varmt bad. Derefter fandt jeg min kjole frem. Det var en rød, stram og stropløs kjole. Jeg fandt et par sorte højhælede sko at tage på. Og så fandt jeg et par flotte øreringe. Jeg lod mit lange lyse hår hænge løst. Til sidst pakkede jeg gaven til Anthon ind. Da klokken blev ti minutter i seks gik jeg. "FARVEL MOR TROR JEG SOVER HOS ANTHON", råbte jeg igennem huset. "FARVEL HYG DIG", råbte min mor. Jeg gik så hurtigt, jeg nu kunne i høje sko hen til Anthon. Jeg ringede forsigtigt på døren. Der gik to minutter og så stod Anthon i døren. "woaw", sagde Anthon med åben mund. Hans kæbe lå nede på gulvet. "Tak", sagde jeg og drejede rundt. "Hej", sagde Anthon og kyssede mig på munden. "Hey du ser da også godt ud", sagde jeg. Anthon havde en flot skjorte og et par fede sorte bukser på. Og hans hår sad helt perfekt. "Tak smukke", sagde Anthon og smilte. "Jeg kommer lige om lidt. Og så går vi", sagde Anthon. "Okay", sagde jeg og smilte stort. Anthon løb op på hans værelse. Lidt efter kom Anthon ned, med en buket røde roser og en gave. "Her smukke de er til dig", sagde Anthon og rakte mig blomsterne. "Ej tusind tak", sagde jeg glad til Anthon. Jeg tog fat i hans nakke og kyssede ham på munden. "Så lidt. Skal vi gå", spurgte Anthon med et kæmpe smil. "Ja lad os det", sagde jeg. Vi gik ned til stationen hånd i hånd. Vores tog kom fem minutter efter. Vi satte os ned og snakkede. Vi stod af ved Hovedbanegården. Vi gik i lidt tid og så kom vi til en lille hyggelig resturant. "Ja hvad skulle det være?", spurgte en mand. "Jeg vil gerne have et bord til to", sagde Anthon venligt. "Ja følg med", sagde manden. Vi fulgte efter manden hen til et lille bord i hjørnet. Vi satte os ned og fik menukortene. "Hvad vil du have?", spurgte Anthon. "Hmm jeg vil gerne have en bøf", sagde jeg. "Også mig", sagde Anthon og smilte.
"Er i klar til at bestille?", spurgte en tjener. "Ja vi skal have to gange bøf", sagde Anthon. "Og hvad vil i have at drikke?", spurgte tjeneren. "Jeg vil gerne have en stor Faxe kondi", sagde Anthon. "Og jeg vil gerne have en mellem pepsi", sagde jeg og smilte. Tjener gik igen og vi hyggede. Anthon tog mine hænder. "Ved du godt hvor højt jeg elsker dig?", spurgte Anthon mig smilende. Hans øjne skinnede af kærlighed, og jeg var sikker på at mine gjorde det samme. "Hvis du elsker mig, lige så højt som jeg elsker dig så er det meget", sagde jeg smilende. Anthon rejste sig og kom hen til mig. Han bukkede sig ned og kyssede mig. Tjeneren kom med vores mad. Vi sad og spiste og hyggede mega meget. "Jeg giver", sagde Anthon. "Nej jeg kan godt selv betale", sagde jeg. "Nej jeg betaler", sagde Anthon bestemt. "Hvor er du sød", sagde jeg og gav ham et kys på kinden. Vi fik betalt og gik så ud. "Hvad skal vi så nu?", spurgte jeg smilende. "Vi skal hen til noget der ligger tæt herpå", sagde Anthon hemmelighedsfuldt. "Okay", sagde jeg og smilte. "Men du skal lige have det her på", sagde Anthon og hev et sort bind op af sin lomme. "Okay", sagde jeg en smule tøvende. "Jeg skal nok passe på dig", sagde Anthon. "Det ved jeg da godt", sagde jeg og det var sandt. Jeg ved at Anthon altid ville passe på mig. Anthon hev mig tæt ind til ham. Han kyssede mig blidt på munden. Bagefter bandt han bindet for mine øjne. Han tog min hånd og så gik vi. Efter fem minutters gåtid var vi der. Anthon fjernede bindet fra mine øjne. Vi stod midt i Kongenshave. Der var et stort tæppe med en kurv på. Og så stod der også et telt. Der var der levende lys. Det hele var perfekt og helt igennem romantisk og smukt. "Ej hvor er du dog sød og romantisk", sagde jeg med et kæmpe smil på læben. "Tak og i lige måde", sagde Anthon. Hans kinder var farvet i en svag rosa farve. Jeg tog fat i ham og gav ham et kæmpe kys på munden. "Forstyrrer vi?", spurgte en bekendt stemme. Jeg vendte mig rundt og der stod: Munke, Maria, Sofia, Lauge, Thor og maxi. "Hej nej nej i forstyrre ikke", sagde jeg og kunne mærke rødmen. "Det lignede det ellers", sagde Thor drillende. "Det gjorde i faktisk også", sagde Anthon og grinte. Vi begyndte alle sammen at grine. Vi satte os ned på tæppet. Thor åbnede champagnen, og hældte op til alle. Jeg kiggede hen på Anthon. Han sad og snakkede med Lauge. Han kiggede også på mig og blinkede til mig. Jeg rødmede en lille smule, han var da bare dejlig. "Hvad så har i hygget jer?", spurgte Sofia. "Ja vi var ude og spise noget lækkert mad", sagde jeg smilende. "Lyder hyggeligt", sagde Sofia smilende.
Efter en halv time rejste Anthon sig op. "Må jeg lige få ordet?", spurgte Anthon. Alle blev stille, så der var helt ro. "Jeg vil bare gerne sige til min smukke skat, at jeg elsker hende. Og at jeg håber, at du altid vil være min pige. Og så vil jeg synge en sang, der passer perfekt på dig smukke", sagde Anthon med et smil. Han begyndte at synge, 'du er en ener' med joy moe. Jeg kunne mærke nogle tårer trille stille ned af mine kinder. Vi havde øjenkontakt i hele sangen. Da han var færdig med at synge, klappede alle de andre. Jeg rejste mig op og løb hen til Anthon. Jeg hoppede op i hans arme. Anthon greb mig, og jeg snoede mine ben om hans liv. Jeg lagde mine arme om hans hals. Og så bukkede jeg mig frem og kyssede Anthon. Det var det bedste kys af dem alle. "Nurgh", hvinede de andre piger. Imens bois råbte: "uhh". Vi kyssede i to minutter. Anthon satte mig ned igen. Anthon tog mine hænder. og vi kiggede hindanden dybt ind i øjne. "Smukke jeg elsker dig", sagde Anthon med et smil. "Skat jeg elsker også dig", sagde jeg smilende. Anthon gav mig et blidt kys.
"Når jeg skal se og komme hjem", sagde Sofia. "også mig", sagde alle de andre. Vi sagde farvel til alle og krammede dem. De andre gik, og så var det kun mig og Anthon. Anthon lagde sig ned på tæppet. Jeg lagde mit hovede på Anthons mave. Vi lå bare og grinte, hyggede og snakkede sammen. "Skal vi ikke gå i seng?", spurgte Anthon. "Jo", sagde jeg og kravlede ind i teltet. Der lå to dyner og to puder. Vi lagde os ned under dynerne. Pludselig kom jeg i tanke om gaverne. "Vent Anthon gaverne" sagde jeg. "Når ja det havde jeg glemt", sagde Anthon grinende. "Havde jeg også", fniste jeg. Han fandt sin gave frem, imens jeg fandt min. "Her åbne min først", sagde jeg en smule nervøst. Anthon åbnede den. Han blev meget glad for gaverne. "Ej tusind tak smukke", sagde Anthon med et kæmpe smil. "Så lidt", sagde jeg og smilte. Bagefter åbnede jeg Anthons gave. Der lå en smuk sommerkjole med blomster. "Ej tusind tak skat", sagde jeg smilende. "Der er mere", sagde Anthon spændte. Der lå en lille æske. Jeg åbnede den. Og nede i lå den smukkeste halskæde jeg nogensinde har set. "Ej tusind tusind tak", sagde jeg med det største smil. "Selv tak smukke", sagde Anthon. Jeg gav ham et blidt kys. "Jeg elsker dig", sagde Anthon. "Jeg elsker også dig. Og tak for alt", sagde jeg smilende. "så lidt da alt for min smukke prinsesse", sagde Anthon. "Og alt for min dejlige helt", sagde jeg og bed mig i læben. Anthon hev mig helt tæt på ham. Og så kyssede han mig på munden. Jeg kyssede self igen. Vi lå og kyssede i lang tid. "Godnat smukke", sagde Anthon. "Godnat skat", sagde jeg og smilte. Jeg vendte mig rundt, så vi lå i ske. fem minutter efter faldt jeg ind i en dyb søvn. Det havde været den bedste dag.
Her er et langt kapitel. Undskyld jeg ikke har været så aktiv på det seneste:(
YOU ARE READING
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...