Hyggedagen

518 13 0
                                    

Næste morgen vågnede jeg lidt tideligt. Anthon havde stadigt armen om mig. Jeg smilte lidt for mig selv. Jeg er den heldigeste pige. Anthon ser så cute ud, som han ligger der og sover. Jeg kyssed blidt hans læber. Derefter kravler jeg ud af sengen. Jeg gikstille ned af trapperne. Vi skal være alene hjemme i fire dage mere.

Jeg beslutter mig for at lave morgenmad til Anthon. Jeg lavede bacon, røræg, boller, pandekager og skar noget frugt i tern. Bagefter satte jeg alle tingene på en bakke. Jeg tog den og gik stille op af trappen. Anthon lå stadig og sove. Jeg satte stille Bakken på hans natbord. Derefter tog jeg min mobil frem, og tog et biled af Anthon der sov. Han så bare for sød ud. Jeg satte mig forsigtigt på sengen, og aede blidt Anthon på kinden. Derefter bukkede jeg mig ned og kyssede Anthon blidt på munden. Han slog stille øjne op. Han smilte, da han så mig. Jeg smilte sødt tilbage til ham. "Godmorgen skat", sagde jeg smilende. "Godmorgen min helt egne dejlige skattepige", sagde Anthon. Jeg smilte og kyssede ham igen. Anthon hev dig mig ned, så jeg også lå ned. Og så kyssede han mig intenst på munden. Jeg lagde mine hænder om Anthons nakke. "Jeg elsker dig. Og derfor skal vi have en rigtigt hyggedag", sagde Anthon. "Jeg elsker også dig. Og det lyder hyggeligt", sagde jeg smilende. "Men så er det godt, at vi allerede kan begynde nu, for jeg har nemlig lavet morgenmad", sagde jeg og smilte stolt. Anthon smilte sødt til mig. Jeg satte mig op og tog bakken fra natbordet. "Ej det havde du ikke behøves smukke", sagde Anthon smilende. "Jo for jeg var sådan en idiot i går og de andre dage", sagde jeg og kiggede ned på mine hænder. "Hør her skattepige det glemt nu", sagde Anthon. Jeg smilte og kyssede ham igen på munden. Vi begyndte at spise morgenmaden. "Det smager vildt godt smukke", sagde Anthon smilende. "Tak", sagde jeg og smilte. "Hvad vil du så lave Idag?", spurgte jeg. "Hmm det er godt vejr, så vil jeg tage dig med hen til et hyggeligt sted, jeg kender", sagde Anthon. "Men du skal have badetøj med", tilføjede Anthon. "Okay så glæder jeg mig, til at se hvad det er", sagde jeg smilende. Anthon smilte og sagde: "tak for mad", "velbekommen", sagde jeg, imens jeg smilte. Da vi havde vasket op, gik jeg op for at tage tøj på. Jeg tog mit badetøj på og en sød sommerkjole ud over. Da jeg var færdig med at gøre mig klar, gik jeg ned til Anthon. Han stod og pakkede en kurv. "Hvad laver du?"; spurgte jeg nysgerrigt. "Jeg pakkede bare lidt lækkert til os", sagde Anthon. "Du er så sød", sagde jeg, og så kyssede jeg Anthon på munden. "Tak og i lige måde smukke", sagde Anthon. "Jeg går lige op og tager noget tøj på", sagde Anthon. Jeg nikkede og smilte til ham.

Jeg satte mig ved spisebordet og tog min mobil frem. Jeg sad bare og scrollede Facebook igennem. Ti minutter efter kom Anthon gående ned af trapperne. "Så er vi klar til at gå", sagde Anthon. "Ja lad os komme afsted", sagde jeg smilende. "Vi tager en bus et stykke af vejen, og resten går vi", sagde Anthon. "Okay", sagde jeg og nikkede. Vi gik hen til busstoppestedet. Vi nåede nærmest kun lige at sætte os på bænken, inden bussen kom. Vi tjekkede ind og satte os ned. Da vi havde kørt en halv time, var vi der. Anthon tog min hånd, og vi begyndte at gå. Vi gik ind i en skov. Vi gik i fem minutter, og så var vi der. Der lå en hyggelig sø omringet af træer og buske. "Jeg er den eneste der kender det her sted", sagde Anthon smilende. Der var virkeligt smukt. Jeg kiggede rund og slugte det hele til mig. "Her er virkeligt smukt", sagde jeg en smule måbende. Anthon kom hen og krammede mig bagfra. "Skal vi tage en svømmetur?", spurgte Anthon. "Ja lad os gøre det", sagde jeg. Vi tog tøjet af, så vi begge to kun stod i badetøj. "Skal vi hoppe i sammen?", spurgte Anthon. "Ja", sagde jeg og tog Anthons hånd. Vi talte til tre og hoppede så i vandet. Vi svømmede rundt i en time. Vandet var dejligt varmt.

Da i havde svømmet, spist og hygget tog vi hjem. Da vi kom hjem, lavede vi noget aftensmad og spiste det. Bagefter vaskede jeg op, imens Anthon gik i bad. Da Anthon var færdig i badet, gik jeg i bad. Bagefter tog jeg noget afslapnings tøj på og satte mit hår i en løs knold. Da jeg kom ind i stuen, havde Anthon redt en dobbeltmadres. Vi havde jo aftalt igår at sove i stuen. Han havde også tændt pejsen og stearinlys. Han sad stille ved klaveret og spillede. Jeg fandt min mobil frem og filmede. han spillede "Nothing Like us" med Justin Bieber. Jeg begyndte stille at synge med. Jeg satte mig stille ved siden af Anthon ved klavret. Anthon begyndte stille at synge med. Vi kiggede hinandens dybt i øjne, imens vi sang. Da sangen sluttede stoppede jeg med at filme, og så kyssede vi. Anthon løftede mig stille op. Han bar mig hen til madrassen. Han lagde mig stille på madrassen uden at bryde kysset. I lang tid lå vi bare og kyssede. "Jeg elsker dig", hviskede Anthon i mit øre. "Jeg elsker også dig", hviskede jeg i Anthons øre. Madrassen lå tæt på pejsen. Resten af aftnen lå vi, og fortalte hinanden hvor meget vi elskede hinanden og kyssede. Da klokken blev et om natten, slukkede Anthon pejsen og stearinlysene. Vi kyssede hinanden en sidst gang. og faldt så i søvn med armene om hinanden.

Hey alle sammen❤️😍
Jeg er begyndt på en ny historie med Thor. den hedder "vores kærligheds historie" og jeg håber at i vil læse den. det ville betyde rigtigt meget for mig hvis i ville læse den!!❤️🙏🏻 tak på forhånd!!❤️😍
Håber i nyder jeres ferie!!❤️
-jasmin er ude!!❤️

Mig og AnthonWhere stories live. Discover now