Filmen var ret uhyggelig. Jeg klemte mig lidt ind til Anthon. Han smilte bare og lagde armen om mig. sådan sad vi resten af filmen. Jeg synes at det var ret rart. Da filmen sluttede, sad vi bare og kiggede på hinanden. "Skal vi ikke gøre os klar til seng?", forslog Anthon. Jeg nikkede, for jeg var faktisk ret træt. Vi gjorde os klar til at gå i seng. og så lagde vi os i min store dobbeltseng. Anthon lagde armen om mig. Jeg smilte lidt for mig selv. Og ikke lang tid efter faldt jeg i søvn i Anthons arme. Næste morgen vågnede jeg klokken 10:00. Anthon lå stadig ved siden af mig og sov. Han så nu ret sød ud, når han sov. Hvem prøver jeg at narrer? Anthon ser sød ud døgnet rundet. Jeg besluttede mig for at gå ned og lave pandekager. Jeg gik ned i køkkenet. Imens jeg var igang med at stege pandekager, fik jeg en besked. Da jeg var færdig med dejen, tog jeg min mobil. Det var min mor der havde skrevet.
Mor: Hej skat jeg ville høre om det var okay at jeg blev herovre i en uge? Vi har jo ferie så du kan bare have en ven på besøg. Og du må også gerne holde fest.
Victoria: Hej mor det er helt fint. Og tak vi ses om en uge.
Mor: ok ja ses om en uge.
Jeg lagde min mobil og lavede pandekagerne færdige. Jeg stillede det hele på en Bakke. Og så bar jeg det op på værelset. Jeg satte Bakken på sengen og vækkede Anthon. "Godmorgen", sagde jeg smilende. "Godmorgen", sagde Anthon træt. "Jeg har lavet pandekager", sagde jeg stolt. "Pandekager", sagde Anthon med julelys i øjne og satte sig op. Jeg grinte lidt over hans pludselige iver. Vi spiste pandekagerne, imens vi snakkede. "Du er mega god til at lave pandekager", sagde Anthon med munden fuld af pandekage. "Tak" sagde jeg, fniste og smilte til ham. Han gengældte smilet og blev rød i hovedet. "Anthon?", spurgte jeg for at få hans opmærksomhed. "Ja hvad er der?", spurgte Anthon og borede sine øjne ind i mine. "Jeg har skrevet med min mor. Og hun kommer først hjem om en uge. Og jeg må gerne have en ven sovende. og jeg må gerne holde fest", sagde jeg. "Og så tænkte jeg på om du ville sove her i en uge?" spurgte jeg. "Det vil jeg vildt gerne", sagde Anthon. "Fedt", sagde jeg og smilte over hele hovedet.
YOU ARE READING
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...