"Jeg skal også se at komme hjem", sagde Anthon. "Okay så ses vi vel", sagde jeg og rejste mig op fra sengen. "Ja jeg skriver senere", sagde Anthon med et smil, da vi var på vej ned af trapperne. "Okay", sagde jeg, da jeg ikke vidste, hvad jeg ellers skulle sige. Imens Anthon tog overtøj og sko på, stod jeg og beundrede ham. Hans lyse hår sad lidt pjusket, hvilket fik ham til at se mega cute ud. Han havde et par sorte shorts og en helt almindelig hvid t-shirt på. Hans blå øjne skinnede i lyset. Alt i alt var han bare overdrevet lækker. Anthon rejste sig og tog sin jakke på. "Hej hej", sagde jeg smilende. "Hej Hej", sagde Anthon og gav mig et kram. Jeg kiggede efter ham til at jeg ikke kunne se ham mere. Jeg gik derefter op på dit værelse. Jeg lagde mig på min seng og et højt suk forlod mine læber. Jeg kunne ikke lade vær med at tænke på Anthon. Hver gang jeg lukkede øjne, kunne jeg se Anthon for mig. Jeg kunne se hans flotte blå øjne Og hans perfekte smil. Alt ved ham var bare fantastisk. Jeg lukkede øjne og faldt i søvn. Næste morgen vågnede jeg op, ved at jeg fik solen i hovedet. Jeg kunne dufte bacon og æg. Jeg tog en flot sommerkjole på Og løb så ned i køkkenet. "Godmorgen", sagde min mor og smilte. Hun stod ved komfuret og stegte bacon. "Godmorgen", sagde jeg og gengældte smilet. "Så er der mad", sagde min mor. Vi satte os ved bordet og spiste. vi hyggede og snakkede en hel masse.
"Tak for mad det smagte skønt", sagde jeg smilende. "Det var så lidt. Og tak", sagde min mor. Jeg løb op på mit værelse og satte musik på. Jeg høret "The strip", imens jeg tog min mobil. Jeg kiggede på den og så at jeg havde fået en SMS fra Anthon.
Anthon: Hej (dit navn) jeg tænkte på om du ville mødes?
Victoria: ja hvor og hvornår ??
Anthon: hvad med oc klokken et.
Victoria: lyder hyggeligt men hvor ligger oc??
Anthon: nåh ja du er ny her jeg kommer og henter dig klokken et.
Victoria: fedt ses
Anthon: sesJeg glædede mig mega meget til at se Anthon igen.
CZYTASZ
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...