"Skal vi ikke se en film?", spurgte Anthon smilende. "Jo det kan vi godt", sagde jeg og nikkede. "Hvilken film vil du så se?", spurgte Anthon. "Det ved jeg ikke bare vælg" sagde jeg. "okay", sagde Anthon og gik hen og satte en film på. "Jeg kommer lige om lidt", sagde Anthon. "okay", sagde jeg og smilte. Anthon rejste sig og gik nedenunder. Jeg kiggede lidt rundt hans værelse var ret pænt og stilet. Det mindede egenligt mig om at jeg også skulle få indrettet mit. "Kan jeg lige få en hånd?", kunne jeg høre en spørge om. Jeg rejste mig fra Anthons seng. Og gik hen og åbnede døren. Der stod Anthon med popcorn, slik og sodavand. Jeg tog nogle af tingene, fordi han var ved at tabe dem. Vi satte det hele på bordet og startede filmen. Det var en komedie, og den var mega sjov. Vi grinte mega meget, og vi kunne slet ikke stoppe igen. Da klokken blev syv skulle jeg hjem. Vi gik ned og jeg tog overtøj på. Jeg var på vej ud af døren, da en stemme stoppede mig. "Vent jeg følger dig hjem", sagde Anthon smilende. Han tog også overtøj på. Og så råbte han til sin mor, at han fulgte mig hjem.
Vi gik langs vejen, imens vi snakkede. Anthon hånd snittede min. Og efter lidt tid tog han min hånd. Vi flettede fingre, hvilket fik mig til at rødme. Jeg kiggede ned på vores hænder og så op på Anthon igen. Han kiggede også på mig, så vi fik øjenkontakt. Resten af vejen snakkede og hyggede vi os bare mega meget. Da vi kom til mit hus sagde jeg farvel og krammede ham. "Vi ses", sagde jeg og gav Anthon et kys på kinden. Han rødmede og sagde: "ja vi ses". Jeg vinkede farvel og gik så indenfor. Da jeg kom ind var der ikke nogle. Jeg kiggede alle steder, men min mor var der ikke. Jeg fandt et lille stykke papir hvor der stod:
Kære skat
Jeg er taget på besøg hos en veninde. og kommer først hjem imorgen. Du må gerne have en ven sovende. Og der ligger penge på bordet til pizza.
Kærlig hilsen mor.Hvem skulle jeg invitere?
YOU ARE READING
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...