Festen 5

834 21 1
                                    

"Så lad mig, se om jeg kan gøre det bedre", sagde Anthon og smilte til mig. Jeg kiggede bare ned i jorden. Anthon løftede mit hoved op med hans pegefinger, så vi fik øjenkontakt med hinanden. Og så kyssede han mig blidt på munden. Jeg kyssede igen og krammede ham derefter. "Skal vi ikke gå i seng?", spurgte Anthon. "Jo, men først skal vi lige rense dit blod væk", sagde jeg. "Nårh ja", sagde Anthon og smilte. "kom", sagde jeg og førte Anthon ud i køkkenet. Anthon satte sig på en af spisebordsstolene. Jeg gik hen for at finde førstehjælpskassen. Jeg tog en renseserviet og begynder at rense Anthons blod væk. "Av det svier", sagde Anthon og krympede sig sammen. "Jaer undskyld, men det skal renses", sagde jeg og smilte undskyldende til ham. "Men så vil jeg have en belønning", sagde Anthon og smilte lumskt. "Og hvad skal det så være?", spurgte jeg smilende. "Et kys", sagde Anthon lidt kækt. "Okay", sagde jeg efterfulgt af et fnis. Jeg rensede resten af blodet væk, og så smed jeg tingene ud. Anthon sad stadig på spisebordsstolen. Jeg gik hen og satte mig oven på hans skød. Hab lagde sine arme om mit liv. Og jeg lagde mine arme om hans nakke. Jeg gav ham et kys på munden. "Var det belønning nok?", spurgte jeg smilende. "Nej sådan her", sagde Anthon, og så kyssede han mig. Det var et lang, kærligt og intenst kys.

Mig og AnthonWhere stories live. Discover now