Festen 2

875 22 1
                                    

Da vi kom hjem til mig var klokken fem. Vi satte os ned i sofaen. Og så lavede vi en playliste på Spotify. Bagefter stilte vi alkohol og sodavand op. Og tilsidst pyntede vi op i huset. "Er det okay hvis jeg tager et bad?", spurgte jeg Anthon. "Ja self", sagde Anthon. Jeg gik op og pakkede kjolen ud. Og så tog jeg den med ud på badeværelset. Derefter gik jeg i bad. Imens jeg var i bad sang jeg. Da jeg var færdig i badet. gik jeg ud og tog min kjole på. Bagefter gik jeg ind på værelset. Anthon lå i min seng og sov. Han var åbentbart træt. Han så mega cute ud. Jeg gik hen og føntørrere mit hår. Jeg lod det bare hænge løst. Bagefter lagde jeg makeuppen. Der var en halv time til at festen startede. Det ringede på døren. Jeg havde inviteret min bedste veninde. Hun kom helt henne fra Jylland. Jeg skyndte mig at vække Anthon. "Du skal skifte", sagde jeg blidt til Anthon. "Okay smukke", sagde Anthon og smilte. Jeg sendte et smil tilbage til ham. Og så løb jeg ned for at åbne døren. Jeg sprang op i min bedste venindes favn. "Hej Sofia", sagde jeg med et kæmpe smil på læben. "Hej søde", sagde Sofia og smilte. Jeg krammede hende igen for jeg havde fandme savnet hende.

Tusind tak for over 600 læsninger. det betyder mega meget for mig. at i vil følge med i min historie. så tusind tak alle sammen ❤️❤️💞💞©🅱💭💭😜

Mig og AnthonWhere stories live. Discover now