Vil du med i sommerhus ❓

876 25 3
                                    

Næste dag da jeg vågnede, besluttede jeg mig for at lave pandekager. Jeg kravlede hen over Anthon. og så gik jeg ned i køkkenet. Jeg fandt tingene frem og lavede dejen. Jeg begyndte at stege pandekagerne. Jeg sang lidt, imens jeg lavede dem. pludselig var der en der holdt om mig bagfra. "Godmorgen smukke", sagde Anthon friskt. "Godmorgen skat", sagde jeg smilende. Anthon fjernede mit hår fra den ene skulder til den anden. Anthon begyndte at kysse mig op ad halsen og i nakken. Jeg lænede hovedet tilbage og nød det. Jeg lukkede øjne og smilte lidt for mig selv. Mine tanker blev afbrudt af Anthon. "Skal den pandekage ikke snart vendes?", spurgte Anthon efterfulgt af et grin. "Gud jov du distrahere mig", sagde jeg. Anthon grinte en lille smule igen. Jeg kunne heller ikke lade være med at grine en lille smule. Jeg lavede derefter pandekagerne færdige og stillede dem ned på spisebordet. Vi satte os ned ved bordet. Vi begyndte at spise pandekagerne. "De smager mega godt", sagde Anthon smilende. "Takker", sagde jeg og smilte. Anthon sendte et smil tilbage til mig. "Vil du egenligt i sommerhus med mig og nogle af mine venner?", spurgte Anthon efterfulgt af et smil. "Ja, men er jeg så den eneste pige?", spurgte jeg. "Altså du kan jo invitere en veninde med. bois har nok ikke noget imod at der kommer nogle damer med", sagde Anthon efterfulgt af et grin. Jeg fniste en smule af den kommentar. "Ja, men så spørger jeg Sofia", sagde jeg smilende. "Pat mand", sagde Anthon. Jeg smilte bare og tog en bid af min pandekage. Efter vi havde spist skrev jeg til Sofia.

Victoria: Hej søde tænkte på om du ville med mig, Anthon og nogle af Anthons venner med i sommerhus?

Sofia: det lyder hyggeligt, det vil jeg meget gerne.

Victoria: fedt, men vi tager afsted på fredag klokken Tolv.

Sofia: klokken tolv skal i ikke i skole?

Victoria : man har jo en fridag på fredag.

Sofia: Nåh ja det har vi jo i år.

Victoria: men kommer du så ikke bare hen til mig klokken 11:45??

Sofia: jo ses

Victoria: fedt ses.

"Hun ville gerne med", sagde jeg med et stort smil på læben. "Fedt", Sagde Anthon og smilte. "Og jeg har snakket med bois. og det er mere end fint at i tager med", sagde Anthon. Fedt nu glædet jeg mig bare til at det blev fredag.

Mig og AnthonWhere stories live. Discover now