Næste morgen vækkede Anthon mig ved at kysse mig på panden. Han kørte en hårtot om bag mit øre. "Godmorgen smukke", sagde Anthon friskt. "Godmorgen skat", sagde jeg og gabte. "Der er morgenmad", sagde Anthon smilende. "Okay", sagde jeg og rejste mig. Derefter tog jeg Anthons hånd og flettede mine fingrer ind i hans. Anthon smilte til mig. Vi gik ud mod køkkenet. Anthon hev fat i mig lige inde vi gik ind i køkkenet. Vi stod nu ude i gangen. Anthon pressede mig op mod vægen. "du er mega smuk", sagde Anthon smilende og fjernede en hårtot fra mit ansigt. "Tak du er så sød", sagde jeg smilende. Anthon smilte og jeg gengældte smilet. Anthon pressede mig længere op mod væggen og kyssede mig. "Vi kan godt høre jer", råbte munke. Og så var de alle sammen færdige af grin. Mig og Anthon grinte også lidt og gik så ind til de andre. Vi satte os og spiste alle morgenmad. "Skal vi ikke holde poolparty?", spurgte munke med et stort smil. "Fed ide", sagde vi alle sammen i kor. "Hvem handler så ind?", spurgte munke. "Hvis nu at i andre tager ned og handler, så bliver mig og Victoria hjemme og pynter op", forslog Anthon. De andre nikkede og det gjorde jeg også. Jeg gik ind på værelset for at tage tøj på. Jeg tog et par sorte shorts og en pink top på. Jeg satte dit lyse, lange hår op i en høj hestehale. Da jeg kom ud var der kun Anthon. "De andre er lige taget afsted", sagde Anthon. "Okay skal vi pynte op?", spurgte jeg smilende og klappede i mine hænder. "Ja lad os det smukke", sagde Anthon og blinkede til mig. Vi hang en pæn lyskæde op, satte stole og borde op, satte blomster rundt omkring og pustede badebolde og badedyr op. Efter halvanden time var vi endeligt færdige. Vi satte os ned ude i haven og snakkede.
De andre kom pludselig væltenede ud i haven. De hev en masse alkohol og Chips op. De hev også en masse Hawaii kostumer frem. Der var også sådan nogle skørter med blomster rundt om livet. "Dem skal pigerne have på", sagde munke. Han holdt de to skørter oppe i hånden. "Okay", sagde jeg og smilte. Mig og sofia tog skørterne og gik ind og skiftede til bikini og tog skørterne ud over. Jeg kiggede på mig selv i spejlet. Mine blå øjne skinnede. og mit lyse hår var sat op i en knold. Min hotpinke bikini sad perfekt på min solbrune hud. "Er du klar?", spurgte Sofia. Jeg tog mine solbriller og mine klipklapper på og nikkede så. Sofia tog også hendes solbriller og klipklapper på. Til Sidst tog vi nogle "vi unge" blade og gik så ud i haven.
Vi gik ud til drengen. De var allerede alle sammen ret fulde. Der gik ikke lang tid før mig og Sofia også var fulde. Vi festede og hørte højt musik. Og svømmede rundt det var meget hyggeligt. Da klokken var tre gik alle i seng. Jeg faldt ned i sengen af bare udmattelse. "Godnat skat", sagde jeg og gav Anthon et godnat kys. "Godnat smukke", sagde Anthon. Jeg lukkede øjne og lod mørket opsluge mig.
YOU ARE READING
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...