San'la aralarında yaşananlardan sonra Wooyoung bir türlü aklını toparlayamamış ve sürekli San'la yaşadıklarını düşündüğü için gülümseyip duruyordu. Hayal meyal o anları aklına getirince dudaklarını birbirine bastırıp silkelendi.Yeosang deminden beri oturduğu yerde kıpırdadığı için Wooyoung'un bakışlarını üstüne çekmeyi başarmıştı. San'a kendisi söyleme demişti ama pek sır saklayan biri olmadığından karşısındakine söyleyip söylememeyi düşünüyordu şu an. Onun yargılayıcı bakışlarının altında ezilirken bir anda kendisini serbest bıraktı.
"San, Hyunki'nin yüzüne çaktı bir tane."
"Siktir." Anlık aldığı itirafla Wooyoung yerinde iyice doğruldu. "Hiç de bir şey fark ettirmedi. San'la geçen gün biraz eskilerden konuştuk sanırım biraz-"
"Hayır ondan değil, Hyunki partiye gelmişti ama San ağzının payını verdi. Bu çocuk senin için her şeyi yapabilir. Bazen San bu konuda korkutucu olabiliyor." Yeosang sır saklamanın sorumluluğunu üzerinden attığı için rahatlayarak devam etti. "Bu arada San yakın zamanda tekrardan ringe çıkmayı planlıyormuş." Bunu dedikten sonra Wooyoung'un boş bakışlarıyla karşılaşması üzerine devam etti. "Tepki vermeyecek misin?"
"Yani yapmak istiyorsa yapabilir." Wooyoung daha önce de dediği gibi onu desteklemeye hazırdı bu yüzden düşünmeden gönül rahatlığıyla cevapladı.
"Evet haklısın ama bu sefer senin diretmen biraz işe yarayabilir, en azından vücudu eski haline gelse iyi olur. Çocuğu sağlıklı bir şekilde görmeyeli uzun zaman oldu." Yeosang iç çekti. "Resmen senin sayende bir yerlere ilerlemeye çalışıyoruz farkında mısın?"
"Evet o konuda haklısın. Elimden geleni yaparım merak etme." Wooyoung onay verirken bir yandan da güldü. Bir nevi San'ı motive etmesi ya da engellemesini sağlayan kişi olduğu artık herkes tarafından görülüyordu.
"Sen olmasan bu yine benim başıma bela olurdu biliyor musun?"
"Ne diyorsun yine arkamdan ya?" San olaya dahil olunca Yeosang ona baktı şaşkınca çünkü evde değil sanıyordu. Hemen suspus olmuştu, en azından Hyunki olayını ifşaladığını fark etmemişti gerçi Wooyoung yine ona söylerdi ama şimdiden burdan sıvıştığında bir önemi kalmazdı.
"Hiç, ben gideyim." Yeosang ayaklandı ve diğerlerinin yüzüne bakmadan odadan çıkmayı başardı.
"Kaç hemen kaç." San yanından geçen çocuğa olumsuz anlamda baş sallayarak Wooyoung'un yanına oturdu hemen. Eve geldiklerinden beri doğru düzgün ilgilenememişti onunla. Bir kolunu onun için açıp diğer eliyle dizine vurdu. "Gel."
"Tekrardan ringe çıkıyormuşsun." dedi Wooyoung onun dizine otururken. Bu konuyu açmak istemese de arkadaşının ricasını kırmak istemedi. "Yeosang bu konuyu konuşmam için diretti. Yüzün daha yeni iyileşiyor buna sıcak bakmıyoruz yoksa biliyorsun benim düşüncemi."
"Evet. Beni destekleyeceğini söylemiyor muydun?" San kafasını kaldırıp etkilendiği gözlerin içine doğru bakarken diğeri gözlerini kaçırıp dizinde biraz kıpırdandı.
"Destekliyorum ama bu farklı bir durum."
"Merak etme. Her şeyi yoluna koyuyorum yavaş yavaş. Hem çocuklar da destekliyor eskisinden çok daha yakınız. Hatta bu akşam bir kutlama daha yapacaklarmış." Başta istemiyorum ayakları yapmıştı San ama sonra en fazla ne olabilir diyerek kabul etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Damaged | Woosan |
Fanfiction"Ben varken ringe çıkma demiştin. Sen gittin ve ben sözümü tutamadım." fanart: ssugatwt