43. Bölüm

392 56 35
                                    


"Bıktım gerçekten."

San oflayarak arkasına yaslanırken diğerinin şaşkınca ona bakmasını sağlamıştı.

"Noluyor?"

"İki dakika yalnız bırakıyorum hemen başına üşüşüyorlar."

Az önce adamın biri Wooyoung'un numarasını istemişti, üstelik San yanından ayrılır ayrılmaz. Wooyoung her ne kadar sevgilisi olduğunu anlatmaya çalışsa da adam diretmişti hatta San olaya müdahale etmeye geliyordu ki onu görünce daha fazla konuşmayıp kendisine masa bulup San'ın gelmesini beklemişti.

"Kıskandın yani?" San'ın getirdiği soğuk kahveye yaklaşıp pipetten içeceğini çekerken gülümsemesini durduramıyordu.

"Sence?" Bunu derken San da gülüyordu üstelik diğerinin eski haline dönmeye başlaması o kadar hoşuna gitmişti ki masanın üstünden eğilip diğerinin yanağını okşamıştı sakince. "Şunu tekrardan görmek için ne kadar sabrettim bilemezsin."

Tekrardan Wooyoung utanmaya başladığı için diğerinin elini ittirdi. "Yapmasana milletin içinde." San inadına ayaklanıp masanın üstünden öptüğünde iyice utanmıştı. "Ya San!" dediğinde diğeri daha çok gülmüştü.

"San!" Ortamı bölen ses bir kıza aitti üstelik bu kişi liseden sınıf arkadaşlarıydı. Kız Wooyoung'u da görünce oldukça şaşırmıştı. "Wooyoung, sen de mi döndün?"

İkili az önceki anlarından çıkarken görüp görmediklerini düşünse de görmüşe benzemiyorlardı, bu yüzden Wooyoung gülümseyerek cevapladı. "Ailemi ziyarete gelmiştik, tekrardan dönmeyi düşünmüyoruz."

"Ah öyle mi? Uzun zaman oldu." Kız biraz daha yaklaşıp masanın yanında ayakta dikildi. "Hâlâ yalnızlığa devam mı San? Kimseyle çıkmama kuralını kiminle bozacaksın merak ediyorum."

"Bozdu bile." Anında cevap veren Wooyoung'a bakışlarını çevirdi San, bu durumu onun yönetmesine izin vererek rahatça arkasına yaslanmayı seçti.

"Ne!" Kızın şaşkınlığı yüzünden okunurken bakışlarını San'a çevirip sorgularcasına bakıp tekrardan diğerine döndü. "Kim bu kişi ben tanıyor muyum?"

Wooyoung öne doğru eğildi. "Şu an onunla konuşuyorsun."

Aslında çok da tahmin edilmesi zor olmadığı için kız tatmin olmuşçasına gülümsedi. Lise dönemlerinde kafasına bu konuyla ilgili dolan durumlar vardı elbette hatta onlar dalga geçtiğini düşünseler bile emin olan nadir insanlardan biriydi kendisi de.

"Hep bir şeylerden şüphelenmiştik zaten. Sen de ona boş değildin, öyle değil mi?" Soruyu Wooyoung'a sorduğunda nasıl cevap vereceğini bilemeyen çocuğa güldü.

"Wooyoung?" Bu kez başka birisi belirmişti. Bu kız da diğer kızın arkadaşıydı, aynı sınıfta oldukları ve nadir tanıştıkları biriydi. "Ve San?"

İkili başıyla selam verirken bu durumun bitmesini dilediler.

"İkisi çıkıyormuş biliyor musun? Ben sana demiştim."

İlk gelen kişi arkadaşına anlattığı anda Wooyoung gerilmişti bile. San onu fark edince bacağıyla diğerininkinin bacağını masanın altından itleyip ilgiyi kendisine çekerek göz kırptı sorun yok dercesine.

İkinci gelen kişi aradaki garip durumu fark edip arkadaşının dirseğine vurup susturmuştu. "Bir ara toplansak mı? Çok uzun zaman oldu lisedekilerle görüşmeyeli. Ne dersiniz?"

Soru San'a bakılarak sorulsa da San başını çevirip Wooyoung'a bakarak cevabını beklediğinde kızlar da ona dönmüştü. Wooyoung kendisine bakan gözleri geri çevirmek istemedi, üstünde de baskı hissettiği için başıyla onayladı.

Damaged | Woosan |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin