46. Bölüm |M|

674 54 72
                                    


smut okumak istemeyen son kısma koyduğum işaretten sonrasını okuyabilir







*




San diğerinin belini sarıp bir yandan da neden böyle olduğunu anlamaya çalışırken üstündeki oynamaya başladığı an gerildi çünkü altta çok zor durumda kalmıştı.

"San nolur."

Diğerinin sızlanışlarını gördükçe San'ın yüzü sırıtıyordu, onu böyle gördükçe inada bindiresi geliyorken gülen yüzüyle birlikte "Hayır." demişti başını olumsuz anlamda sallayarak ama üstündeki de inatla tekrardan hareket edince kısık bir nefes almak zorunda kaldı.

Wooyoung'un dudakları büzülürken bir kez daha kalçasını kıvırmasıyla birlikte altındakinin gerilişini hissedip yeniden sızlanmaya hazırlandı. "San-"

"Hayır dedim." Bu kez biraz daha sert bir tonda söyleyip diğerini iyice hareketlendirirken altındaki eşofman ince olduğundan baskıya dayanamayıp şişmeye başlamıştı bile bunu fark edince de bir hareketle onu altına alıp durdurmuştu.

San'ın altında kaldığı için biraz kıpırdanıp tepkilerini incelemeye çalıştı Wooyoung ama diğeri sadece keskin gözleriyle ona bakıyordu. Elini ihtiyaçla San'ın aletine atıp okşamaya çalıştığında kafasını kaldırıp kendisinden uzak durmaya çalışan çocukla gözlerini buluşturdu. "Bana dokunmak bile istemiyor musun?"

"Öyle bir şey demedim." San bedenini geriye çekmeye çalıştıkça diğeri elini onunla birlikte ilerletip şişmeye başlayan aleti iyice sertleştirmeye çalıştırmıştı.

"Ama ben böyle anlıyorum." dedi masumca San'a karşı elini de oynattığı yerden çekip serbest bıraktığında onun derin bir nefes aldığını fark edince sırıttı. San da istiyordu, o kadar emindi ki buna.

"Bunu yaparsak hiçbir şekilde ses çıkaramazsın. İçerdekilerin duymasını istemezsin değil mi?" San pes edip altında yatan çocuğa bunu sorarken masum bir baş sallayışla karşılaşınca devam etti. "O zaman susman gerekecek. Çocuklar içerde hatta annem de yani oldukça tehlikeli bir şey yapıyorsun."

"Tehlikeli olması daha da heyecanlı değil mi?"

"Bak Wooyoung bunu bayağıdır yapmadık o yüzden-"

"Başlama yine." Wooyoung'un sesi biraz yüksek çıkınca hemen susmuştu.

"Seni tetikleyecek hiçbir şey yapmak istemiyorum o yüzden söylüyorum." dedi yastığındaki Wooyoung'un dağılmış uzun saçlarıyla oynamaya başlarken.

Yerinde doğrulup yüzlerini iyice yakınlaştırırken tekrardan sızlanmak zorunda kalmıştı. "Bunu sadece seninle atlatabilirim San o yüzden devam et."

San başını sallayıp o ne istiyorsa yapmak için onay verdiğinde Wooyoung üzerindekini çıkartması için kollarını kaldırmıştı, San üstündekini çıkarıp yere bırakırken Wooyoung'un belinden tutup sakince yatağa uzanmasını sağlamıştı. Nerden başlasa bilemiyordu hatta bunu fark eden Wooyoung iki elini de ona uzatmıştı.

"Ver ellerini."

San bu oyunu kabul edip ellerini uzatırken Wooyoung iki eli kavrayıp boynundan göğsüne kadar yavaşça sürterek getirmiş, San'ın da bakışlarını bedenine indirmişti. Dikkatini çekebildiği için yukarıdan aşağıya inmek için ellerini tekrardan sürttüğünde göğüs uçlarının sertliği San'ın eline çarptığında bakışlarını Wooyoung'a çıkarmıştı. Aralık dudakları arasında kısık nefesler almaya çalışan çocuk diğerine hiç yardımcı olmuyordu San zar zor yutkunduğunda tekrardan ellerinin aşağılara kaymaya başladığını fark etti. Wooyoung'un ince beline kadar sürtmüştü elleri. San'ın istekle inip kalkan göğsünü fark ettiğinde kısa şortunun üstünden geçip bacaklarına geldiğinde San ellerini hızlıca çekti.

Damaged | Woosan |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin