Újdonságok

389 40 3
                                    

Jimin pov

Legalább kétszáz volt a pulzusom, ahogy Yoongi háza felé vettük az irányt Jungkookkal, miközben keze a derekamon pihent. Annyira zavarban voltam a látottaktól, hogy megszólalni is alig tudtam. A fiú, akiért jó ideje epekedek, még ha ezt az elején csak inkognitó üzemmódban is tettem, most itt sétál mellettem egy szál boxerban, és mi tagadás kurva szexi!

- Kérsz valamit inni, Szépségem? – kérdezte felém fordulva, de a látványtól még mindig eszemet tudtam volna veszteni. Ahogy rám nézett gyönyörű ónix szemeivel, amelyek olyanok voltak akár a galaxis, miközben a kis fém karika megmozdult a szájában ahogyan rám villantotta imádnivaló nyuszi mosolyát...

Te jó ég, én megőrülök.

- Csak valami enyhét – feleltem halkan és tekintetemet megint a földre szegeztem. A dolog nem tartott sokáig, ugyanis Jungkook pár pillanat múlva az államnál fogva megemelte a fejemet, hogy tekintetemet újra az övébe tudjam vezetni.

- Mi bánt? – kérdezte, nekem pedig szinte elkocsonyásodtak a lábaim a lágy, mégis mély tónustól a hangjában.

- Semmi, csak... - Itt megakadtam, tekintetemet egy pillanatra elszakítottam a gyönyörű szempártól, majd nagyot szusszantva kiböktem. – Nem vennél fel egy pólót? – Valószínűleg nem erre a kérdésre számított, mert arcára azonnal kiült az értettlenség, és egy pillanatra még hátra is hőkölt meglepettségében.

- Ennyire nem tetszik amit látsz?

- Dehogy! Jaj, szó sincs róla! – kezdtem el azonnal szabadkozni. Istenem, hogy lehetek ilyen gyökér? – Az zavar, hogy más is látja.

Tessék, kész, ennyi, kimondtam! Semmi jogom nem volt hozzá, elvégre senkije nem vagyok a velem szemben állónak, de akkor is kiböktem. Jungkook arcán még pár pillanatig ott maradt az értettlenség, végül egyszerűen csak elnevette magát. Remek, szóval egy idiótának tart.

- Rendben, Csibe – mondta még mindig mosolyogva, majd már el is tűnt, hogy pár másodperc múlva visszatérjen immár egy fekete pólót viselve. – Így már jobb?

- Igen – suttogtam magam elé, de belül úgy éreztem, hogy meggyulladok. Valahogy olyan kínosnak éreztem az egészet.

A következő pillanatban azonban tényleg felgyulladtam, ugyanis Jungkook újra maga felé fordította a fejemet, majd egy apró, puha csókot lehelt az ajkaimra. Szemeim tágra nyíltak meglepettségemben, és biztos voltam benne, hogy még a szívem is félrevert.

- Nincs miért aggódnod, Szépségem – simított finoman az arcomra. – A világon senki nem érdekel rajtad kívül.

Pár percen belül megkaptuk a koktéljainkat, amiket Jungkook kért, és bár sosem voltam egy nagy ivós, elkellett ismernem, hogy az epres daiquiri amit kaptam kifejezetten kellemes volt. Jungkook beakart vinni a házba, de látva a sok embert és a kurva hangos zenét, inkább maradni akartam egy kicsit még Yoongiék kertjében.

A kertnek egy része nem messze a medencétől tele volt napozóágyakkal, holott már régen sötét volt, de arra tökéletes volt, hogy leüljünk egy kicsit beszélgetni. Az első fél órában semmi nem történt, csak feküdtem hozzá bújva a sötét hajúhoz, aki szüntelenül simogatta szőke tincseimet, miközben semmiségekről beszélgettünk. Szóba került a kutyusa Bam, akit sokáig próbált különböző trükkökre megtanítani, és bár végül feladta, ettől függetlenül imádja. Mesélt még a szüleiről illetve a bátyjáról, aki két éve Amerikába ment egyetemre, de az ünnepekre meg a nyári szünetre hazajön Szöulba, ettől függetlenül borzasztóan hiányzik neki.

Teljesen ellazultam ezalatt az idő alatt, úgy éreztem, hogy megtudnám ezt szokni, ahogy ott feküdtem Jungkook karjaiban, miközben ilyen apróságokról beszélgettünk, és senki nem zavart meg minket. Szinte tökéletes volt.

Átnyúlva felette kerestem a poharamat, de szomorúan konstatáltam, hogy az üres. Észre sem vettem, hogy ilyen gyorsan kiittam a tartalmát, arcomra pedig azonnal kült a csalódottság.

- Gyere, Pici. – Kelt fel Jungkook, miközben kinyújtotta felém a kezét, amit azonnal el is fogadtam. – Hozunk neked egy másikat.

- Olyan finom volt – nyammogtam elkeseredve.

- Oh, igen. Nagyon tudja itatni magát, tipikus női pia – mondta nevetve a fekete hajú, mire kihúzva mancsomat az övéből rácsaptam egyet a vállára, de nem hatotta meg a dolog, csak tovább nevetett, majd egy hirtelen mozdulattal elkapta a derekamat, hogy magához húzzon.

A levegő szinte azonnal felforrósodott köztünk, ahogy felnézve rá olyan közel voltunk egymáshoz, hogy összeért az orrunk hegye. A nyuszi fiú szerint nem sok alkohol volt abban a daquiriben, mégis felbátorodtam tőle, és most én voltam az, aki a másik ajkai után kapott.

Jungkook az első pár pillanatban csak meredten állt, feltételezem ledöbbentette, hogy én voltam a kezdeményező fél, végül megmozdította ajkait, majd pár másodperc múlva már nyelvét is átdugta a számba. Lábujjhegyre kellett álljak, hogy ujjaimat a sötét, puha tincsekbe tudjam vezetni, míg ő a derekamat markolászta.

Nem tudom mennyi idő telhetett el, mert teljesen elvesztettem az időérzékemet, de végül levegőhiány miatt el kellett válnunk. Jungkook homlokát az enyémnek döntötte, miközben mindketten hevesen vettük a levegőt, és biztos voltam benne, hogy még le is izzadtam.

Ettől függetlenül valahogy az elmém tiszta volt, de mégis éreztem, hogy többet akarok. Nem akartam még lefeküdni vele, és őszintén szólva nem is voltam benne biztos, hogy valaha is leakarnék, de szerettem volna valami többet a heves csókjainknál. Valami mást, valami...

Valami olyat, mint azon a keddi napon az osztályteremben.

A magasabbik valószínűleg láthatta, hogy éppen nagyon morfondírozom valamin, mert elmosolyodva a fülemhez hajolt, hogy feltegyen egy kérdést.

- Mi jár abban a gyönyörű kis buksidban? – A bók hallatára újra fülig vörösödtem, amin a sötét hajú megint jót kuncogott. Még soha senki nem hívott gyönyörűnek. Miután nem válaszoltam Jungkook komolyabbra vette a figurát; lehajolt, hogy alsó ajkamat finoman a foga közé csípve egy kicsit megcibálja, és bár rengeteg ember volt körülöttünk egyszerűen nem érdekelt a dolog, csak nyögtem egy aprót. – Szóval, mit szeretnél Jiminie?

Csak egyetlen egy dolog járt a fejemben. Tudtam, hogy mit akarok, és hogy mire állok készen.

- Téged – feleltem elszántan, mire a velem szemben álló kérdőn felhúzta az egyik szemöldökét, ami csak még szexibbé tette őt. – De én még... szóval, még nem állok készen arra.

Jungkook nem mondott semmit, csak aprót bólintva nyugtázta a dolgot, majd kezeinket összekulcsolva vezetett be a házba. Fogalmam sem volt, hogy hová megyünk, a hangzavar hatalmas volt, és ha a nyuszi fiú nem fogta volna a kezemet biztos, hogy lemaradtam volna valahol a sok ember miatt.

Úgy pár perc elteltével végül az emeleten kötöttünk ki. A folyosó üres volt, és ide annyira nem hallatszódott fel a hangzavar sem. Mindenhol csak sötét ajtókat láttam, az egész úgy nézett ki akár egy szálloda. Jungkook célzottan ment az utolsó ajtóhoz a folyosó végén, ám én megtorpantam, ahogy elhaladva az egyik szoba előtt meghallottam egy számomra túl ismerős hangot.

- Baj van, Pici? – nézett rám aggódva a sötét hajú, de én csak a fejemet rázva tapasztottam fülemet az ajtóhoz.

- Nam! – ütötte meg ugyanaz a hang a fülemet, ahogy kéjesen felnyögött, mire a kiszemeltem is csatlakozott hozzám a hallgatózáshoz, majd ravaszul elmosolyodott.

- Úgy hallom, hogy Jin barátod élvezi az én barátom társaságát. Gyere, nekünk is követnünk kéne az ő példájukat – kacsintott rám, majd újra a kezemért nyúlt.

Én léptem be elsőként a szobába, ahová Jungkooknak kulcsa volt. Tágas vendégszoba volt egy hatalmas világos franciaággyal középen, míg két oldalt egy-egy éjjeliszekrény volt, a szoba másik felében pedig két bézs színű szekrény. Tovább nézelődtem volna, de ahogy hallottam a zár kattanását és megfordultam, hirtelen a falapnak nyomódott a hátam, ahogy a magasabbik felém tornyosult.

A dominancia csak úgy áradt belőle, ahogy ónix szemeivel felfalt engem. A levegőt még mindig hevesen vettem, szívem a torkomban dobogott, pedig még hozzám sem ért a velem szemben álló.

Jungkook végül közelebb lépett, kezeit újra a derekamra csúsztatta, miközben testét az enyémnek préselte ezáltal teljesen az ajtóhoz szorítva. Ahogy felnéztem rá, csak egy pillanatig tudtam tekintetem az övébe fúrni, mert szinte azonnal lecsapott dús ajkaimra. Nyelvét azonnal áttolta a számba, és én egy pillanatig sem ellenkeztem, egyszerűen csak élveztem ahogy ledominál engem, miközben újra a haját téptem.

Heves csók csatáink után elvált ajkaimtól, majd nyakamat kezdte el először csak apró puszikkal behinteni, de meghallva kéjes sóhajaimat hamar átváltott harapásokra. Egy ponton úgy megszívta a nyakamat, hogy nem bírtam tovább, muszáj volt hangosan felnyögnöm.

Elvált tőlem, és egy pillanatra úgy éreztem, hogy belepusztulok a közelsége hiányába, de azonnal csuklón ragadott, ahogy az ágyhoz vezetett. Leült a szélére, engem pedig a derekamnál fogva az ölébe húzott, így most pár centivel én tűntem magasabbnak. Két kezemmel gyönyörű arcát simogattam, amíg ő a pólóm alá nyúlva cirógatni kezdte az oldalamat, miközben teljesen elvesztem a fekete ónixokban.

A nyuszifiú egy határozott mozdulattal szétnyitotta az ingemet, majd lecsúsztatta azt vállaimon, nekem pedig reagálni sem volt időm, máris kulcscsontomat kínozta nyálas csókjaival. Ezúttal a hátát kapartam, és már egyáltalán nem fogtam vissza a hangomat, főleg amikor végig nyalt az egyik ágaskodó mellbimbómon, miközben a másikat ujjaival morzsolgatta.

A köd teljesen ellepte az agyamat, csakis kizárólag az alattam ülőre tudtam koncentrálni, és arra, hogy mihamarabb rendesen kezelésbe vegyen engem odalent, mert már borzasztóan szorított az alsóm. Szinte rettegtem, hogy felteszi a kérdést, hogy biztosan nem gondoltam e meg magamat a szexszel kapcsolatban, mert féltem, hogy talán belemennék annyira akartam őt. Mindemellett nem szabadott elmennem amellett a tény mellett, hogy Jungkook csak pólót húzott magára, gatyát nem, így tökéletesen éreztem hatalmas vágyát boxerján keresztül.

Ahogy elvált megkínzott mellbimbóimtól, újra az ajkaim után kapott, de most én voltam aki ráharapott párnácskaira, amire egy szexi morgás volt a válasza. Szinte fel sem fogtam, de hátam ezúttal a puha matracnak csapódott, és a sötét hajú már ott is volt felettem.

Remegő kezekkel simítottam a pólója alá, és újra felnyögtem, ahogy megérintettem a kidolgozott kockákat. Felnéztem a felettem tornyosulóra, aki csak egy önelégült vigyorral mérte végig felizgult ábrázatomat. Tökéletesen tisztában volt az adottságaival, és már készültem, hogy beszóljak neki valami lelombozót, amikor egy pillanatra felemelkedett, hogy lekapja magáról a pólót.

Azt hiszem nem túlzás azt mondani, hogy még a nyál is kifolyt a számon, ahogy tekintetem újra orgazmust kapott. A félhomályban talán most még szexibb volt, mint kint a medencénél, és itt most jobban is végig tudtam őt mérni. Valószínűleg az életben nem fogok ennél vonzóbbat látni, mint most.

- Tetszik amit látsz, Szépségem? – kérdezte még mindig vigyorogva, válaszom pedig csak egy apró bólintás volt. Felesleges volt igazából, úgy is tudta, hogy teljesen az eszemet vesztem ha csak ránézek. – A tiéd mind – suttogta a fülembe, majd ráharapott a fülcimpámra, de kezeim ezúttal a hasát térképezték fel.

Pár másodperc alatt szabadított meg a nadrágomtól, így már engem sem takart más, csak egy vékony kis boxer, amin tökéletesen kilehetett venni, hogy én is mennyire vágytam ő utána.

Lehúztam magamhoz egy csókra, mert úgy éreztem megfulladok, ha nem kaphatom vissza azokat a csodás ajkakat, de ezzel együtt péniszét az enyémhez dörgölte, mire muszáj volt egy eddigieknél is hangosabbat nyögnöm.

- Szóval – kezdett bele Jungkook mély duruzsoló hangján. – Mit is szeretnél pontosan, Jiminie? – kérdezte, miközben férfiasságát folyamatosan az enyémnek dörgölte, ennek köszönhetően pedig a maradék ép eszemet is teljesen elvesztettem. Egyszerűen csak nem tudtam gondolkodni, üres lett az elmém, nem maradt benne más csak a kielégülés utáni vágy.

Jungkook feljebb emelte a csípőjét ezáltal megszűntetve a csodálatos érzést, amit férfiassága okozott, de mielőtt kifejezhettem volna nem tetszésemet, közénk nyúlt és átnedvesedett alsómon keresztül megmarkolta tagomat.

Újabb hangos nyögés hagyta el ajkaimat, szemeim pedig fenn akadtak és hátamat is ívbe feszítettem. Nem hagyta abba, tovább simogatott lent, miközben tovább fürkészte az arcomat, és szinte biztos voltam benne, hogy ezúttal tényleg belepusztulok a vágyba.

- Mond el nekem, hogy mit szeretnél, és azonnal megkapod – mondta ahogy jobban rámarkolt farkamra, de én még mindig csak nyögni tudtam az értelmes válasz helyett.

- Mih... mit cshinhálsz? – pattantak ki szemeim, ahogy realizáltam, hogy partnerem abbahagyta eddigi tevékenységeit, és nemes egyszerűséggel csak leült az ágy végébe.

- Amíg nem mondasz semmit Szépségem, addig nem tudok segíteni – felelte ravasz mosollyal az arcán, engem pedig azonnal elöntött a méreg.

- Ne szórakozz velem! – vágtam rá szakadozva a nehéz levegő vétel miatt.

- Én nem – kúszott felém ezúttal ő közelebb, ezáltal csak pár centire volt, de még így is nagyon távolinak éreztem őt. – Csak megvárom, hogy elmond, hogy mit szeretnél.

Teljesen megnémultam, azt se tudtam, hogy mit mondjak neki. Nem álltam arra készen, hogy lefeküdjek vele, de egyszerűen nem tudtam, hogy mit felelhetnék neki. Csak ültem ott és bámultam magam elé a puha, bordó ágyneműre.

- Oké – sóhajtott fel gondterhelten. – Akkor sorolom az opciókat, te pedig választasz egyet. Ha szeretnéd, akkor kiverem neked, megujjazom a formás kis popódat, vagy csak szimplán leszoplak. – Az utolsónál hirtelen rákaptam a tekintetem, és már ott is volt a letörölhetetlen vigyor a képén. Lebuktam, tudta hogy mit akarok. – Szóval szeretnél egy olyat, mint a múltkor, igaz? – duruzsolta mély hangján, ami borzongásra késztetett, miközben négykézláb támaszkodva újra felém mászott engem a matracba nyomva, akár csak egy vad, ahogy éppen a zsákmányát készül elfogyasztani. – Az nem lesz ingyen, Jiminie.

- Mit szeretnél? – vágtam rá azonnal, mert már éreztem, ahogy pénisze finoman érinti az enyémet.

- Ugyanazt, amit te is kapsz tőlem – felelte, majd egy rántással lehúzta alsómat.

Hűvös fuvallatot éreztem péniszem mentén, de ez hamar megszűnt, ahogy megéreztem Jungkook markát, ahogy fel le húzogatta a bőrt.

Fejemet hátra vetve nyögtem fel a fantasztikus érzés végett, körmeimet újra a fekete hajú hátába vágtam, de pár másodperc múlva az egész megszűnt, ahogy Jungkook elhúzta a kezét.
Szinte sírva nyüszítettem fel, még csípőmet is fellendítettem, de a felettem tornyosulót ez nem igazán hatotta meg, csupán egy laza mozdulattal szorított le a derekamnál fogva.

- Nem válaszoltál nekem, Szépségem. Szóval, áll az alku?

Nem tudom, hogy normál esetben mit mondtam volna neki, hogy mennyire mentem volna bele egy ilyen szituációba, de komolyan sírni tudtam volna a kielégületlenség után, és úgy éreztem, hogy szinte bármire képes lennék, hogy valaki megszabadítson ettől.

- Igen – nyögtem ki nagy nehezen, mire Jungkook hevesen az ajkaim után kapott. A csók nem tartott sokáig, csak pár másodpercig, utána a sötét hajú lejjebb mászott a matracon, hogy arca egy szintben legyen péniszemmel.

Először csak finoman simogatott, húzogatta a bőrt, majd finoman megnyalta a makkom tetejét, és én újra elvesztettem az eszemet. Bekapta a tetejét, majd szopogatni kezdte, én pedig a hajába túrva élveztem, amit csinál, végül egy nem várt pillanatban teljesen a torkára engedett.

Végem volt, felsikítottam az érzés végett, ahogy fejét tovább mozgatta többször is le mélytorkozva, és nem telt bele egy percbe sem, egy erősebb szívásnál azonnal a szájába robbantam a nevét sikítva.

Az elmém kiürült, fel sem fogtam, hogy mi történik körülöttem, teljesen az orgazmus hatása alatt voltam, remegett a lábam, és még egy minimális szédülést is éreztem. Valahol itt döntöttem el, hogy így akarok meghalni.

Örömöm azonban nem tartott sokáig, ugyanis amint látásom tisztulni kezdett, Jungkook farkával találtam magamat szembe. Többször kellett pislogjak, ezenkívül egyszer még a szememet is megdörzsöltem csak hogy tutira megbizonyosodjak az előttem álló látványról. Oké, éreztem én, hogy nem kicsi a dolog, de azért ezt így nem gondoltam volna. Ez komolyan egy oszlopot hord a gatyájában?!

- Mi az, Picur? – kérdezte vigyorogva kémlelve döbbent ábrázatomat. – Most te jössz.

Nyeltem egy hatalmasat, ahogy realizáltam, hogy hamarosan megfogok halni fulladás következtében. Ez kurva biztos, hogy nem fér bele az én számba.

Felnéztem Jungkook arcára, de ő csak türelmesen várt, hogy elkezdjem, amit megígértem. Életemben nem csináltam még ilyet, és bár már láttam pornót, azért a kettő nem tűnt ugyanannak. Édes istenem, hogy kezdjek neki? Ez az egész teljesen újdongság volt nekem.

- Cseréljünk helyet – suttogtam feszülten, mire a sötét hajú tette amit kértem, így lefeküdt az ágyra, míg most én másztam felé.

Először csak ujjbegyeimmel érintettem hatalmas méretét, majd bátorkodtam köré fonni apró ujjaimat, végül ahogy ő csinálta húzogatni kezdtem rajta a bőrt.

Ránéztem Jungkookra, aki alkarján támaszkodva szenvtelenül bámulta bénázásomat, de mellkasa süllyedéséből láttam, hogy már ő is hevesen veszi a levegőt. Oké, akkor talán valamit mégis csak jól csinálok. Nos, jöjjön aminek jönnie kell.

Lejjebb hajolva először csak nézegettem péniszét, majd összeszedve minden bátorságomat nyaltam meg a tetejét. Semmi rossz ízt nem éreztem, csak egy kis enyhe sós nedvet. Megemberelve magamat kaptam be a makkját, majd finoman mozgatni kezdtem a fejemet, miközben próbáltam minél nagyobbra nyitni a számat, hogy fogaim még csak véletlenül se érjenek hozzá.

Nem tudom mennyi ideje csinálhattam már, amikor megéreztem hajamba fonódni az ujjait, ezáltal pedig lejjebb nyomta egy kicsivel a fejemet. Értettem, hogy mit szeretne, de tudtam, hogy nem fogom tudni olyan profin csinálni, ahogy ő tette. Úgy a pénisze feléig hagytam magamat, tovább nem engedtem, mert már így is éreztem egy kevés öklendezési ingert, cserébe miután megszoktam a dolgot hagytam, hogy ő irányítsa a tempót.

Először alig gyorsított valamit fejem mozgásán, majd amikor már érezte, hogy nem bánom a dolgot, egyre gyorsabban mozgatott a hajamnál fogva. Két kezemmel a matracba támaszkodtam, miközben próbáltam az orromon venni a levegőt, és nem foglalkozni azzal, hogy Jungkook mennyire tépi a hajamat.

Egy pillanatra felnéztem, és ahogy megláttam az arcát éreztem, hogy újra éledezni kezdek odalent. Üveges tekintettel, kipirulva, elnyíló ajkakkal bámulta tevékenységemet, miközben szaporán vette a levegőt. Teljesen ledöbbentett, hogy én is tudok rá ilyen hatással lenni, és nem csak én rá. Ahogy tekintetünk összekapcsolódott morogva felnyögött, és ez a hang szinte orgazmus volt füleimnek.

Eszembe jutott, ahogy ő csinálta nekem, így próbáltam gyorsítani a fejem mozgásán, már amennyire ez lehetséges volt, majd egy váratlan pillanatban megszívtam a farkát, de arra nem készültem fel, hogy tényleg ő is a számba fog robbanni.

Ujjai még jobban a hajamba téptek, teste megfeszült, miközben fejemet jobban lenyomta, ő pedig hátra vetett fejjel nyögte ki a nevemet. Mondanám, hogy mindezt elképesztő volt látni, de ekkor megéreztem a sperma ízét a számban. Érdekes volt és keserű, de nem feltétlenül mondanám kibírhatatlannak, inkább csak szokatlannak.

Pár másodperc erejéig elgondolkodtam, hogy mit tegyek, de miután ő is kétszer már lenyelte végtermékemet, így úgy voltam vele, hogy nekem is ezt kéne tennem. Nem bírtam ki, arcomon apró fintor jelent meg, ahogy eltűntettem a számban lévő dolgot, majd újra Jungkookra néztem, aki halvány mosollyal az arcán húzott magához közelebb. Nem mondott semmit, csak magához ölelt, majd hajamba puszilva derekamat kezdte el cirógatni.

Szemeimet lehunytam a kellemes érzésre, éreztem, ahogy lassan ellep az álom, még valahol halványan érzékeltem, hogy Jungkook magunkra húzza a takarót, amikor is meghallottam, hogy valaki a nevemet kiabálja.

- Jimin! Jimin, hol a francba vagy?! – Azonnal felültem, ahogy meghallottam Tae kiabálását, és még a szívem is félrevert úgy megijedtem.

- Mi a baj? – Ült fel Jungkook is mellettem, miközben aggódva pillantott rám.

- Fogalmam sincs – feleltem, majd kimászva az ágyból azonnal az alsóm után kezdtem kutakodni.

- Jimin! – ordította Tae, nekem pedig görcsbe szorult a gyomrom a stressztől.

Magamra kaptam az alsómat, és mit sem törődve a többi ruhámmal nyitottam ki az ajtót. Tae a folyosón állt úgy két szobával arrébb, és nem tűnt éppen túl boldognak.

- Mi a baj? – rohantam oda hozzá, mire ő csak döbbentem mért végig.

- Miért nincs rajtad ruha? És mi történt a nyakaddal? – kérdezte, miközben oldalra fordította a fejemet. – Mindegy, majd otthon elmondod. Hazamegyünk.

- Most? – kérdeztem vissza felháborodva. – Dehát mi történt? Apa jól van? – lettem egyre idegesebb, mire ő csak leintett.

- Semmi baja, én nem érzem jól magam. Légy szíves, csak menjünk haza.

Nem válaszoltam semmit, csak visszafordultam a szoba felé, ahol pár perccel ezelőtt még olyan jól éreztem magamat, majd megpillantottam Jungkookot, ahogy az ajtónak támaszkodva állt kezébe az ingemmel és a gatyámmal. Nos, legalább felvett egy boxert.

Megsemmisülve vettem el tőle a ruháimat, majd gyorsan magamra kaptam őket. Hát, ezt nem így terveztem. Nem mondott semmit, csak finoman az arcomra simított, majd egy lágy csókot lehelt párnácskáimra, én pedig jó éjszakát kívántam neki.

Kiérve az utcára Tae azonnal taxit hívott, de amíg várakoztunk nem kerülte el a figyelmemet feldúlt állapota, illetve csapzott, nedves haja.

- Elmondod, hogy mi történt? – próbálkoztam újra, de ő csak a fejét rázta. Oké, ez gáz. – Tae, kérlek...

- Hagyjuk, Jimin. Most nem akarok róla beszélni – mondta, és hogy hitelt adjon szavainak még a fejét is elfordította, ám ekkor feltűnt valami rajta, amit azonnal szóvá is tettem.

- Neked ki van szívva a nyakad?!


Sziasztok nyuszifülek!
Tudom, hétvégére ígértem a részt, de sajnos nem úgy jöttek össze a dolgok, nem volt időm, és őszinte leszek, nagyon energiám sem írni, cserébe úgy döntöttem, hogy megleplek titeket egy kis Jikookkal
😊
Szeretném elmondani, hogy nagyon hálás vagyok nektek, és nagyon szépen köszönöm a több, mint 400 megtekintést, elmondani nem tudom, hogy ez nekem milyen sokat jelent.

Ezenkívül szeretnék itt hatalmas köszönetet mondani Mindenemazenének, aki kedvességből így ismeretlenül bereklámozta ezt a történetet az egyik fejezete alatt. Nagyon hálás vagyok neki, nélküle bőven nem kaptam volna ennyi megtekintést, és ez tényleg baromi sokat jelent nekem! <3
Ha valaki esetleg nem ismerné őt, bár ezt őszintén szólva nagyon kétlem, mert egy csodálatos író, nagyszerű Jikook könyvei vannak, és tényleg megéri az összeset elolvasni, én a Rémálom párost háromszor is olvastam *.*
Köszönöm neked még egyszer, nem fogom elfelejteni, hogy hogyan indult az ismerettségünk, szóval a minimum, hogy ezekután jövök neked egy Vminnel ;* ;* ;*

A következő rész csütörtökig várható, addig is legyen szép hetetek, puszi! <3

Veled minden jó - Taegi, Jikook +18 BefejezettWhere stories live. Discover now