A terv

408 35 5
                                    

Jungkook pov

Erőszakosan tapadtam a szőke húsos párnáira, és azonnal bele is morogtam a csókba. Több mint egy hónapja nem éreztem ezeket a vastag ajkakat, és bármennyire is gáz ezt bevallanom, de kurvára hiányzott.

Boldog voltam, hogy a tervem működött, nem tudom Yoongi mit csinált azzal a bamba arcú hülye gyerekkel, de őszintén szólva nem is érdekelt. Most csak az a fontos, hogy én mit fogok csinálni az előttem álló barackseggűvel.

Beleharaptam a szőke alsó ajkába, aki erre nyögve nyitotta szét a száját, így boldogan befurakodhattam nyelvemmel, hogy feltérképezzek minden egyes millimétert. Az első pár másodpercben éreztem egy kis ellenállást, de hamar feladta a küzdelmet. Miután már több perce hevesen faltuk egymás ajkait, bátorkodtam elengedni aprócska kezeit, és egy kicsit enyhíteni a szorításon, amivel a táblához préseltem őt. Meglepő módon Jimin azonnal nyakam köré fonta karjait, és még a hajamba is bele kapott olykor. Nem voltam rest én sem viszonozni a szőke hirtelen jött lelkesedését, két oldalról elkaptam derekát és azonnal belemartam, ahogy szájától elválva nyakához hajoltam, hogy ott folytassam munkámat.

Többször megszívtam vékonyka kis nyakát, és ő minden egyes alkalommal felnyögött a kellemes érzésre, miközben szüntelenül túrta fekete tincseimet. Hála a tornaruhának csak egy rövid, vékony fekete gatya volt rajtunk, így tökéletesen érezhettem a szőke merevedését, ahogy azt önkívületi állapotába az ágyékomhoz dörgölte. Az érzésre én is felnyögtem, és ezt kurva kínos bevallanom, de rögtön el is csöppentem.

Fuhh, ha ezt elmondom a srácoknak, akkor még a halálos ágyamon is ezzel fognak baszogatni, miközben majd nézem az ápolónő seggét, aki majd éppen katéterez engem. Basszus mikre gondolok már megint.

Lejjebb hajolva a kisebb combjai alá nyúltam és egy pillanat alatt az ölembe vettem. Kisebb sikoly hagyta el formás ajkait, de nem foglalkozva azonnal rá is tapadtam, hogy elhallgattassam. Egy pillanatig tétováztam, hogy az ő vagy a tanári padra tegyem le a barackseggét, de végül az utóbbinál döntöttem. Mekkora király leszek már, ha az osztály szentjét a tanári padon dugom meg.

Áthúztam kis szöszi buksiján fehér torna pólóját, majd újra vissza tértem a nyakához, de ezúttal a másik oldalra. Lassan lefele haladva értem el mellbimbóit, és amíg az egyiket a számba vettem, addig a másikat ujjaimmal csavargattam, húzogattam. Jimin azonnal vállaimba kapott és egyik kezét a szája elé téve nyögött fel. Normál esetben azonnal arrébb löktem volna kis kacsóját, de azért mégis csak az osztályban voltunk, és becsengő után a folyosók nagyon csendesek tudnak lenni, így mindenféle hang könnyen kiszökhetett.

Miután alaposan megkínoztam a másik mellbimbóját is nyelvemmel, még lejjebb haladtam kockás hasához, ami bár nekem sokkal jobban nézett ki, azért halványan neki is látszódott, és ez tetszett, mert illett hozzá. Különben sem szerettem az olyan pasikat, akik ki voltak baszva, mint a Terminátor, mert identitás zavart kaptam tőlük, ha megkellett őket dugnom. Az olyan kis törékeny madárkák tetszettek, mint a kis Jiminie, akik minden érintésemre megremegtek alattam.

Végig nyalva boxerja mentén visszatértem oldalához, amit először csak lágy csókokkal borítottam be, de később ott is hagytam pár szívás foltot. Vissza hajoltam a fiú kipirult arcához, szinte égett a teste a vágytól, szemei teljesen ködösek voltak. Újra ajkaira tapadtam, miközben kezemet levezettem a férfiasságához és erőteljesen megmarkoltam.

Akkorát nyögött a szöszi az érzésre, hogy hiába nyomtam párnácskáimat az övére, még így is hangos volt. Finoman simogattam a vékony anyagon keresztül kőkemény férfiasságát, és meglepődve vettem észre, hogy farka mentén szinte az egész gatyája át volt ázva. Ezek szerint vagy egy szűzzel van dolgom, vagy csak én vagyok túl jó. Természetesen fejembe csak az utóbbi jöhetett szóba.

Amíg én tovább simogattam tagját, addig ő szinte véresre karmolta felkaromat, miközben többször megremegett alattam. Megunva a szarakodást nadrágja korcához nyúltam, hogy levegyem azt róla, ám kis kezei szinte azonnal az enyémekre fonódtak, hogy megállítsanak. Most meg mi a fasz van?

- Jungkookhh... kérlek, nhe – nyögte ki nagy nehezen, miközben mellkasa szaporán emelkedett és süllyedt. Azonnal elfogott a kurva dejavu, ahogy eszembe jutott, hogy szeptember elején is hasonló helyzetben mondott nekem nemet, illetve akkor csak elrohant faképnél és álló fasszal hagyva engem. Kurva élet, hogy ez most nem fog megtörténni!

- Ugyan, Jiminie. – Vettem elő mély, erotikus hangomat, amitől tudtam, hogy mindenki megvadul. – Tudom, hogy te is akarod, érzem hogy megőrülsz a vágytól – mondtam, miközben ködös lélektükreibe néztem. Mutatóujjaimat bele akasztottam nadrágjába és vártam, hogy megszűnjön az ellenállás. – Engedd, hogy segítsek rajtad.

A szőke hosszú másodpercekre gondolkodóba esett, és amikor már azt hittem, hogy nyert ügyem van és újra próbálkoztam, hogy megszabadítsam a nadrágjától, újra ellenkezni kezdett.

- Nem lehet! – mondta ezúttal sokkal magabiztosabban, és megfordulva a padon leugrott róla a másik oldalt. Ez most komoly?

Agyamat azonnal elöntötte a vörös köd, ahogy realizáltam, hogy a kis barackseggű már megint offolni akar, így amikor a pólójáért nyúlt, hogy vissza vegye magára, a pillanat töredéke alatt kaptam a karja után, és újra a táblának vágtam a hátát, bár ezúttal lehet kicsit erőszakosabb voltam, ugyanis a szőke fájdalmasan felnyikkant.

- Engem nem ignorálhatsz még egyszer csak úgy, ha már ilyen állapotba hoztál! – kiabáltam rá indulatosan, és hogy szavaimnak hitelt is adjak egyik kezét álló farkamra vezettem, mire a fiú újra felnyögött.

  - Jungkook, kérlek... csak engedj el, ne alázz meg jobban – motyogta könnyes szemekkel, és hirtelen nem is értettem, hogy a faszomba kerültem egy ilyen nyálas jelenetbe.

- Megalázni? Te vagy az, aki már másodjára megaláz azzal, hogy jól felizgat aztán meg csak úgy kioffol! Ez nálam nem így megy, Jiminie. De tudod mit? Legyen, ezúttal nagylelkű leszek – vigyorodok el, amint agyamba ötlik egy remek terv. – Elengedlek, ha leszopsz. – Ahogy számat elhagyja ez a mondat, a szőke szemei tágra nyílnak és hevesen rázni kezdi a fejét.

- Könyörgök, Jungkook! – mondta szinte sírva. – Csak ezt ne kelljen.

- Mégis mi a fasz bajod van?! – kiabáltam rá újra, miközben bevertem egy jókorát a táblála. Nem sok hiányzott, hogy az ideg szétbasszon. A szőke szégyenlősen elfordította a fejét, szemeit pedig összeszorította. – Érzem, hogy kívánsz, hogy menne a dolog, mégis mi akadályoz meg benne? – kérdeztem immár jóval nyugodtabban. Muszáj volt visszafognom magamat, így is örülhettem a hülye fejemnek, hogy eddig nem hallottak meg minket. – Az a faszkalap Taehyung az oka, igaz? Ő kavar be most, ugye? – kérdeztem, és éreztem, ahogy újra agybaszást kapok.

- Nem! – kiált fel Jimin hangosabban, mire egyik kezemmel a torkához kapok, hogy halkítson a hangján. – Esküszöm, hogy Taenek semmi köze ehhez az egészhez – nyöszörögte, mire engedtem a szorításon.

- Biztosan? Csak mert tudod, most a kis Tae Yoongival van – mondtam, és arcomra azonnal széles mosoly terült szét, ahogy megláttam a szőke riadt tekintetét. – Ne aggódj, nem fogja bántani, Yoongi nem az a fajta. De azt nem tudom garantálni, hogy esetleg más értelemben nem rontja meg. – Ahogy ezt kimondtam, Jimin lökött rajtam egyet, de csak annyit ért el vele, hogy egy kicsit megtántorodtam. Kihasználva a helyzetet, már indult volna az ajtó elé, de én csak szemforgatva újra utána nyúltam, ám ezúttal a földre vágtam és ráfeküdtem.

- Szóval mégis csak ahhoz a gyökér Taehyungnak van köze, igaz? – vicsorogtam idegesen, de a szőke csak tovább rázta a fejét.

- Ő az unokatestvérem, és az egyetlen okom, hogy nem engedek neked az az, hogy szűz vagyok! – kiabált rám a kis szőkeség, mire kaptam egy kisebb sokkot. Mi a faszom ez a koreai szappanopera?

- Hogy mi van? – Adok hangot az értetlenkedésemnek. Ezt nem hiszem el! Ez a kis vakarcs átvert, méghozzá kétszer is! Először elhitette velem, hogy köze van ahhoz a lajhárképűhöz, aztán meg miután úgy tekergett nekem a szeptemberi bulin, mint egy kiéhezett szajha kiderül, hogy még sosem látott faszt. Hát hogy baszhat ki így velem az univerzum, de most komolyan?

- Az apja a nagybátyám, de családi okok miatt Taet ideiglenesen ide küldték. Semmi közöm hozzá és soha nem is lesz mivel a rokonom! – Az utolsó mondatot szinte beleköpte az arcomba, de alig fogtam fel a sokkos állapotom végett. – Ami a másik dolgot illeti... egyszerűen még nem jutottam oda, hogy párkapcsolatom legyen.

Ez meg mégis mi a faszomról beszél?

- Párkapcsolat? – kérdeztem vissza értetlenül. – Ahhoz nem kell párkapcsolat, hogy valaki megdugjon.

Jimin erre csak gúnyosan felhorkantott, miközben arcát újra elfordította, hogy ne kelljen rám néznie.

- Na, persze – motyogta az orra alatt. – Nektek minden dugás csak egy újabb lyuk, ti nem gondoltok bele az emberek érzéseibe, csak az a lényeg, hogy nektek üres legyen a tartály! De én nem akarok ilyen lenni, én nem akarom csak úgy odaadni magamat valakinek, hogy tudom másnap egyedül kelek fel, és az egész csak egy újabb éjszaka, egy pipa volt a másik félnek. Én szerelmet akarok!

Látva a szőke reakcióját, ahogy komoly fejjel papolt nekem erről a szerelmes szarról, azonnal kirobbant belőlem a nevetés. Hosszú másodpercekig szinte könnyesre nevettem magamat, míg ő csak fejét csóválva bámulta tovább a táblát.

- Hát, akkor most ki kell ábrándítsalak, Szépségem. Az igaz szerelem és az ilyen faszságok kurvára nem léteznek, ahogy a Mikulás és a Fogtündér sem. Persze, hallunk róluk történeteket, meg néha látunk egy-két bizonyítékot, de az egész csak egy kibaszott mese marad! – Monológomat befejezve elengedtem a szőke karjait, aki meglepetten nézett fel rám. – De tudod mit? Csak hogy lásd, hogy nem vagyok kegyetlen, hogy nem vagyok egy olyan, aki csak lyukra megy és az üres tartályra pályázik, mutatok neked valamit – mondtam, miközben lejjebb csúsztam a fiú testén, és újra csókolni kezdtem hasfalát.

- Jungkookh! – kapott azonnal az alattam lévő a hajamba, miközben értetlenül nézett rám.

- Cssshh! – nyomtam egy csókot duzzadt ajkaira. – Ígérem, hogy nem foglak megdugni. Illetve, még nem. Csak adok egy kis előleget abból, hogy mit kaphatsz, ha elengeded a hülye nézeteidet. – Még egy utolsó csókot leheltem a finom párnácskákra, majd újra visszatértem a hasfalához.

Többször végig nyaltam boxerja mentén, miközben ujjaimmal mellbimbóit morzsolgattam. Nem telt bele sok időbe, mire újra érezni kezdtem a keménységet a gatyájában. Lejjebb haladva apró csókokat leheltem péniszére a vékony anyagon keresztül, és a szőke idáig bírta, újra felnyögött. Megpróbálkoztam újra nadrágja eltűntetésével, és ezúttal nem ütköztem akadályba. Egy pillanatra felnéztem a falon lévő órára, és realizálva, hogy már nem sok időnk maradt, boxerjával együtt húztam le torna gatyáját.

Nem volt kicsi, sem nagy, pont megfelelő méret volt, kis kecses, akár csak maga Jimin. Először csak apró csókokat leheltem makkjára, de a szőke már ettől többször megremegett és kényesen felnyögött. Mi lesz vele, ha komolyabban is hozzá érek? Ujjaimat farka tövére kulcsoltam, majd szép lassan a számba engedtem egész méretét.

Újabb nyögés volt a jutalmam, ezúttal magasabb hangom, és a vállamba is élesebben kapott bele. Nem foglalkoztam vele, csak azon voltam, hogy még azelőtt a csúcsra juttassam a kisebbet, hogy kicsengetnének.

Közepes tempót felvéve szopni kezdtem a szőkét, és tudtam, hogy nem fog sokáig tartani a dolog, mivel sokszor éreztem ahogy farkából dől az előváladék. Hirtelen ötlettől vezérelve kicsit több nyálat engedtem, így azt mutatóujjammal eltudtam kenni a fiú rózsáján. Semmit nem csináltam, csak simogattam a részt a kis lyukacska körül, miközben folyamatosan gyorsítottam a fejem mozgásán. Végig a szőkét figyeltem, aki nem tudta velem a szemkontaktust tartani a sok élvezet végett, csak folyamatosan nyögdécselt és karmolta a vállaimat vagy éppen tépte a hajamat.

Amikor már láttam, hogy nincs sok neki vissza, csupán pillanatok kérdése az egész, felnyomtam neki mutatóujjamat, miközben szívtam egyet farkán, mire egy hatalmasat nyögés kíséretében azonnal a számba robbant. Szemei fenn akadtak pár pillanatra, számát néma sikolyra tátotta, és megesküszöm a banánostej istenére, hogy még senkit nem láttam ilyen szépen elélvezni.

Farkam újra vigyázzban állt, éreztem ahogy megint elcsöppenek, de most csak azon voltam, hogy tisztára nyaljam Jimin péniszét. Miután készségesen lenyeltem minden cseppet, amit szeretnék megjegyezni, hogy kurvára nem szokásom, vissza másztam a szőke felé és nyomtam egy csókot vastag ajkaira.

- Mint ahogy mondtam, nem duglak meg, és ezúttal nem is kérek cserébe semmit – mondtam, miközben feltápászkodtam, és mindenféle szemérmetlenség nélkül benyúltam a gatyámba, hogy megigazítsam égnek álló farkamat. – De jól jegyezd meg, Park Jimin; el fog jönni a nap, amikor könyörögni fogsz nekem azért, hogy szétbasszam a formás kis seggedet. – Mondandóm végére elmosolyodtam, majd odadobtam a szőkének a pólóját. – Én a helyedben sietnék, úgy három perc és csengetnek.

Jimin nem mondott semmit, csak paradicsom vörös fejjel öltözködni kezdett, miközben került mindenféle szemkontaktust velem. Elmosolyodtam a cuki reakcióját látván, de a pletykák elkerülése végett elindultam a tesi terem felé. Meglepődve vettem észre, hogy az ajtó nem lett bezárva, és látva a szőke reakcióját, majdnem elnevettem magamat.

- Ja, még valami – szóltam vissza az ajtóból, mire a másik ijedten kapta rám a tekintetét. – Jövőhét szombaton buli lesz Yoonginál, ha nem jössz el, akkor kurva csalódott leszek. Hozhatod azt a bánatképű Taehyungot is, most hogy tudom, hogy a rokonod, szinte már kedvelem a srácot – vigyorodtam el, mire Jimin újra lehajtotta a fejét, miközben pólója alját piszkálta. – Az igazolás miatt meg ne aggódj, vedd úgy, hogy el van intézve.

Ezúttal nem vártam meg a szőke reakcióját, csak kivágtam magamat az ajtón, hogy elinduljak az öltözők felé. Kicsit csalódott voltam, hogy farkam megint nem kapta meg azt a törődést, amire vágyott, de most már teljesen biztos voltam benne, hogy hamarosan megkapom azt a baracksegget, ami után jó egy hónapja vágyakozok.

Elmosolyodtam magamban, majd megálltam a tesi terem előtt, amikor egy újabb gondolat vágott át az agyamon; Vajon mi lehet Yoongival és Taehyunggal?



Sziasztok Nyuszifülek!
Hamarabb hoztam a részt, mint terveztem, de megszállt az ihlet, és nem bírtam ki, hogy ne rakjam ki. Bevallom kicsit zavarban vagyok, mert még sosem írtam olyan jelenetet, amiben felnőtt tartalom lett volna, de hát egyszer ezt is el kell kezdeni. Ígérem nem húzom tovább az időt, a következő részben már tényleg Taegi lesz a főszerepben, elvégre mégis csak róluk szól ez a könyv.
Puszikállak titeket, legyen csodaszép napotok! <3

Veled minden jó - Taegi, Jikook +18 BefejezettWhere stories live. Discover now