Amikor fordul a kocka

443 37 18
                                    

Yoongi pov

Ahogy elváltam Taehyung fülétől szemeimet újra az övébe fúrtam, miközben még mindig közel maradtam az arcához. El kellett ismernem, hogy kibaszottul jól nézett ma ki, és ezt nem csak a dupla whiskey kóla meg a füves cigi mondatja velem. Ahogy megláttam hátulról, ahogy az a feszes farmer a hátsójára tapad...

Igaza volt a kölyöknek, egy patront abszolút megér a dolog.

Hirtelen hátrébb húzódott, közben a kezemet is leszedte magáról, és csalódottan vettem tudomásul, hogy a menta illat, amit úgy szeretek érezni távolódni kezdett.

- Megkeresem Jimint – mondta, és meg sem várva a válaszomat, már ott is hagyott. Aha, szóval játsszuk a nehezen kaphatót, meg úgy csinálunk mintha két napja nem kezdett volna ki velem. Oké, így is lehet ezt.

Utamat a hátsó kert felé vettem, mert tudtam, hogy JK ott van, ergo Jimin is ott lesz, és mivel újdonsült áldozatom őt keresi, így ez jó gondolatnak tűnt. Még mielőtt tényleg a keresésükre indultam volna, kevertettem egy magamnak még egyet whiskey kólát a mixerrel, akit felbéreltem, elvégre nem vagyok annyira oda az érintésekért józanabb állapotomban.

Nem is kellett őket keresnem, mert amint megkaptam az italomat, már meg is hallottam a kölyök ordibálását.

- Yoongiiiahh! Húzd ide azt löttyedt seggedet, te buziarcú! – Nos igen, a kölyökben is volt már egy kis cucc, mégis muszáj volt nevetnem ezen.

- Az én seggem ezerszer feszesebb, mint amilyen a tiéd valaha is lesz, faszikám – vágtam vissza, ahogy a medencéhez értem. Ő is nevetni kezdett, majd egy könnyed mozdulattal kimászott a vízből. Szinte láttam, ahogy az elroncsolódott agysejtjei azon kattogtak, hogy valami csicskát visszaszóljon, de ekkor tekintete a hátam mögé tévedt, szemei pedig felcsillantak. Bingó, itt a szöszke meg a ma esti partim.

- Jimin! – szólította meg azonnal a kisebbet a kölyök, és már magamra is lettem hagyva. Elképesztő, hogy tud egyik pillanatról a másikra pincsivé változni ez a mamlasz. – Úgy örülök, hogy tényleg eljöttél.

Megfordultam, hogy újra szemügyre vehessem Taehyungot, aki bár ott állt unokatestvére mellett, mégis szemem megragadt a szöszkén, ahogy az totál zavarban próbált mindenhova nézni, csak JK-re nem.

Nos igen, mivel a kölyök a medencéből mászott ki, így csak egy boxert viselt, ami most csuromvizesen tapadt rá láttatva ezzel szó szerint mindenét. És hát nem szabadott elmenni amellett a tény mellett sem, hogy Jungkooknak borzasztóan jó teste volt. Izmos, kidolgozott kocka has, hosszú, szálkás végtagok, ha nem lennénk legjobb barátok tizenkét éve és nem tudnám, hogy egy díjnyertes balfasz, talán még én is átgondolnám a dolgot.
Na meg a lófaszt.

- Itt vagyunk már egy ideje, csak eltévedtünk. Hatalmas ez a ház – nevette el magát zavartan a kisebbik, mire helyeslően bólogattam. Apám építette, persze hogy hatalmas.

- Ha szeretnéd, akkor szívesen körbe vezetlek – ajánlkozott egyből a kölyök mosolyogva. – Persze csak ha Tae-Tae nem bánja – kacsintott rá a sötét barna hajúra, mire Jimin egy pillanatra befeszülni látszott.
Taehyung csak egy helyben állt zsebre dugott kezekkel, miközben elég nyilvánosan végig mérte JK-t, de nem úgy mint ahogy az emberek általában szokták. Ez a nézés kimért volt, feszült és fenyegető. Végül csattintott egyet a nyelvével, majd bólintott egy kisebbet.

- Menjetek csak, addig én elleszek valahogy – mondta még mindig le nem véve a szemét a kölyökről.

- Majd én elszórakoztatlak – léptem közelebb hozzá, mire tekintete azonnal elszakadt a tetovált karútól, aki megragadva az alkalmat gyorsan átkarolta a szőke vállát, és a ház felé vezette. Még a távolból hallottam, ahogy Jimin afelől érdeklődött, hogy a kölyök tényleg egy szál boxerben akar-e végig szambázni az egész házon, mire az közölte vele, hogy őt aztán nem zavarja. Azt hiszem ez vicces lesz.

- Meg leszek ám egyedül is – vetette oda Taehyung foghegyről, mire nekem összeszaladtak a szemöldökeim. Oké, úgy látszik vissza szerezte a két nappal ezelőtti magabiztosságát, vagy legalábbis próbálja azt tartani. Ez így még jobb lesz. – Megkeresem inkább Jint, tegnap azt mondta, hogy ő is jön.

- Felesleges, Namjoonnal van – vágtam rá azonnal. A szürke hajú már emlegeti egy pár napja a kis rózsaszín hercegnőt, amióta a héten összefutottak a suli könyvtárjában és Jin nagyon kedves volt vele. Bár ha engem kérdeztek az a srác mindenkivel egy cukortartály.

- Szerencsés, ő kapta meg közületek a legokosabbat. – Aúcs.

Kimért lépésekkel szüntettem meg a maradék távolságot köztünk, míg majdnem megint olyan közel kerültünk egymáshoz, mint jó pár perccel ezelőtt a bejáratnál. Újra szemügyre tudtam venni azt a három aprócska anyajegyet az arcán, amit még mindig bájosnak tartottam. Kezdtem nem érteni, hogy miért is voltam annyira ellene, hogy elvigyem egy körre még amikor JK felhozta ezt a témát. Végül is, miért is ne?

- Ne ítélkezz, amíg nem ismersz, Szivi – búgtam oda neki, miközben egy pillanatra lepillantottam az ajkaira. Vajon mennyire venné zokon, ha most itt kapnám le mindenki előtt elsőre?

- Utálom, ha szivinek hívsz – felelte olyan határozottsággal, hogy egy fél lépést hátráltam. Szóval még puhítani kell egy kicsit, pedig az öltözőben olyan kis készségesnek tűnt.

- És akkor mi tetszene? – kérdeztem vissza egy félmosoly kíséretében.

- Tae. Csak simán Tae – mondta immáron egy kicsit lágyabb hangsúllyal, mire mosolyom tovább nőtt.

- Rendben, Csak Simán Tae. Szóval, megengeded, hogy körbe vezesselek szerény hajlékomban? – kérdeztem gúnyosan rájátszva, amit ő is észrevett, mert azonnal megforgatta a szemeit.

- Úgysincs jobb dolgom – vetette oda flegmán, mire úgy gondoltam, hogy ideje egy kicsit bontanom a kiszemeltem arcából.

Szembe fordultam vele, és bár Taehyung pár centivel magasabb volt tőlem, felnyúltam, hogy arrébb söpörjek egy göndör, sötét tincset hatalmas barna szemei elől. A várva várt hatás nem maradt el, alig láthatóan, de megborzongott az érintésem mentén, szemeit pedig egy pillanatra lehunyta, és ezt egy újabb mosollyal fogadtam.

- Akkor menjünk – suttogtam magunk közé, mire ő csak kábultan bólintott. Komolyan egy pillanatra még én is éreztem ahogy pattognak köztünk a szikrák, ezt pedig nem igazán mondhattam el az utóbbi időben.

Először a kertben mentem vele végig, be kell vallanom egy kicsit furcsán éreztem magamat, mert még soha senkit nem vezettem körbe Namon és JK-n kívül.

- Hatalmas ez a medence – ámuldozott Tae, ahogy az embereket nézte a klóros vízben.

- Menj be nyugodtan, ha szeretnél – kezdtem bele tervem megvalósításába. – De ha gondolod, akkor a jakuzzit is kipróbálhatod.

Tae azon nyomban megtorpant, majd rám emelte Bambi szemeit, miközben újabb feltörekvő mosolyamt próbáltam a whiskeymbe fojtani.

- Van jakuzzid? – nézett továbbra is rám csillogó tekintetekkel, mire én csak bólintottam. – Azta, még sosem ültem benne.

Oh, ha te azt tudnád, hogy ma még másba is fogsz ülni.

- Gyere – nyúltam a kezéért, de egy pillanatra mintha apró áramütést éreztem volna. – Megmutatom a földszintet, aztán jakuzzizhatunk egyet, ha tényleg van hozzá kedved. – Tae nem mondott semmit, helyette hevesen bólogatni kezdett, miközben megvillantotta téglalap alakú mosolyát. Elképesztő, még sosem láttam ehhez hasonlót.

Mielőtt bementünk volna az előtérbe, előtte még kértem koktélt magamnak és a Bambi arcúnak, hogy azért mégis csak meglegyen a kellő hangulat, mire odaérünk, de nem láttam volna, hogy leendő egyéjszakásom bele ivott volna az italba.

- És ez a nappali. – Próbáltam túl harsogni a zenét és az embereket, de nem sok sikerrel jártam, így inkább Tae füléhez hajoltam, majd mondandóm befejeztével egy kicsit erőteljesebben fújtam ki a levegőt, mire újabb borzongás volt a másik reakciója. Esküszöm élvezem ezt.

- Nagyon hangos – kiabálta a barna vissza utalva mindenre, ami körülöttünk volt. Teljesen egyet tudtam vele érteni, nem vagyok annyira oda a vadulásért, nem véletlenül nem tartok olyan gyakran házibulikat.

- Gyere, a jakuzzi csendesebb helyen van – intettem fejemmel az emelet felé, majd meg sem várva válaszát újra kézen fogtam, és a lépcsők felé indultam vele.

A második emelet már sokkal halkabb volt, javarészt itt inkább vendégszobák, apa régi dolgozószobája, anya régi zene szobája és egy kondi szoba volt. Ahogy elhaladtunk az egyik vendégszoba előtt Tae megtorpant, mire egy kérdő pillantást küldtem felé.

Pár másodpercig nem válaszolt, csak fülét az ajtólaphoz szorította, majd hirtelen a szája elé kapott.

- Ez Jin! – suttogta ahogy meghallottunk egy vékonyabb, kéjes nyögést ami mellé pár pillanat múlva társult egy mélyebb is.

- Ez pedig Namjoon – nevettem el magamat halkan. Az biztos, hogy nem sokáig szarakodtak, de az kurva élet, hogy holnap Nam fejébe nyomom a lepedőt.

- Nem kéne...

- Mit? – vágtam közbe. – Rájuk nyitni szex közben? Nem hiszem, hogy ez a legjobb ötlet. Egyébként sem tűnik úgy, mintha nem élveznék a dolgot. – Kacsintottam rá a mondandóm végén, mire ő csak zavartan elfordította a fejét.

Amikor egy újabb lépcsőhöz vezettem, újból megtorpant. Mi a fasz van már?

- Van még feljebb is? – kérdezte ámulva.

- A határ a csillagos ég, Tae – feleltem kacéran, és csak ekkor tudatosult bennem, hogy a becenevén hívtam őt a szivi helyett. Jól van, ha ő ettől jobban alszik.

Felérve az utolsó emeletre szinte teljes volt a csend, csak tompán lehetett hallani a földszinti zenét és vadulást. Ezt az emeletet teljesen lezártam, mivel itt az én szobám, apa szobája, illetve nekem egy külön termem volt, ezen kívül pedig egy kisebb szoba, ami a teraszra nyílt. Utóbbiban volt a jakuzzi.

Csak egy kisebb lámpát kapcsoltam a folyosón, nem akartam, hogy lentről kiszúrják a többiek, hogy mozgolódás van a legfelső szinten, bár ahogy elnéztem a legtöbben már totál kárra itták vagy szívták magukat.

Halkan benyitottam az utolsó szobába, ami a folyosó végén volt a terasz mellett, majd magam után húztam még mindig kézenfogva Taet. Belépve felkapcsoltam az egyik fehér fényfüzért, ami bár nem adott olyan magas világítást, teljesen megfelelt a hangulatnak, amit megakartam teremteni.

Nem volt egy nagy durranás, az egyik falmentén volt pár akasztó egy hosszú, párnás paddal, amire a cuccokat lehetett lerakni, ezen kívül egy kisebb asztal négy székkel, amire leraktam a piámat. Az egyik fal kőből volt benne egy kisebb polcrész kialakítva, amikre apám anno növényeket rakott, amik most tökéletes rejtekhelyet biztosítottak annak a kis kütyünek, amit odaraktam pár órával ezelőtt. Maga a jakuzzi egyébként négy személyes volt, sosem volt szükségem nagyobbra, mivel Namon és JK-n kívül még sosem hoztam ide senkit, más szóval Tae igen csak különlegesnek érezheti magát.

A szobából nyílt a terasz, amit csak egy üvegajtó választott el, de a hangzavar miatt inkább csukva hagytam. Odalépve a négyzet alakú kis medencéhez megnyomtam pár gombot, és már működött is a dolog. A víz azonnal bugyborékolni kezdett, illetve az alján lévő kis lámpák is bekapcsoltak, így már teljesnek éreztem a dolgot. Pont elég lesz arra, hogy én mindent lássak, illetve ha majd úgy adódik, akkor más is.

Szembe fordultam újdonsült áldozatommal, aki még mindig csak egyhelyben toporgott az ajtótól pár lépésre kínosan kerülve a tekintetemet. Oké, ez ellen nagyon gyorsan tennem kell valamit.

- Minden oké? – kérdeztem felé lépkedve, mire ő egy aprót bólintott továbbra sem nézve rám. – Nos, nekem nem úgy tűnik.

- Csak nem értem, hogy miért vagyok itt – emelte rám Bambi tekintetét a velem szemben álló, és itt tudtam, hogy nyert ügyem van. Korábbi magabiztossága már sehol sem volt, helyét teljesen átvette a zavarodottság.

- Azt mondtad szeretnéd, ha kicsit komolyabban vennélek és nem lennék egy faszkalap. Tessék, próbálkozom – hajoltam meg mondandóm végén egy kicsit, mire Tae újra felvette a téglalap mosolyát, amitől nekem is felfelé görbültek az ajkaim.

- Csak azért csinálod ezt, mert tudom a titkod? – kérdezte immár komolyabban, én pedig úgy éreztem, mintha gyomorszájon vágtak volna, de próbáltam szerepben maradni.

- Nem fogok hazudni, igen – feleltem szemrebbenés nélkül, és ezúttal tényleg őszinte voltam. Arcára azonnal kiült a csalódottság, de mivel csak alig karnyújtásnyira volt tőlem, így felnyúlva finoman megsimogattam bal profilját amit meglepetten fogadott. – De sosem lehet tudni, lehet hogy valami jó is lehet belőle. – Még rákacsintottam egyet a hatás kedvéért, majd elfordulva lekaptam magamról világoskék dzsekimet a fehér pólómmal együtt. Fekete szaggatott nadrágom övéért nyúltam, hogy kikapcsoljam, amikor meghallottam egy hangosabb sóhajt magam mögül.

Vissza fordulva Tae felé realizáltam, hogy ő még neki sem kezdett a vetkőzésnek, mindemellett pedig borzasztóan zavarban volt. Már megint.

- Mi van, ruhástul akarsz fürdeni? – kérdeztem egy újabb félmosoly kíséretében, mire megrázta a fejét, de még mindig nem mozdult. Szemeimet megforgatva léptem még közelebb hozzá, majd derekára fogva olyan közel húztam magamhoz, hogy megtudtam volna számolni az apró kis arany pöttyöket sötét íriszeiben.

- Mit csinálsz? – nyögte ki elhaló mély hangján, ami egy kisebb borzongásra késztetett olyan szexi volt.

- Csak segítek – búgtam neki vissza, miközben letoltam vállairól fekete dzsekijét, ami halkan koppant a földön. Ezek után kezeimet válláról végig húztam le egészen pólója aljáig, majd benyúlva alá áthúztam a fején, amiben ő maga is készségesen segített.

Nem tehettem róla, muszáj volt végig mérnem őt. Bőre egy kicsit barnább volt a szokottnál, ezen kívül volt egy kevés mellizma, de semmi komoly, éppen pont annyi, ami nekem még bejött. Hasa lapos volt és feszes, ajkaimat pedig muszáj volt megnyalnom, ahogy megláttam a kis vékony szőrcsíkot a köldöke mentén. Ha jól emlékszem még eddig az összes férfi partnerem teljesen szőrtelen volt, de ez itt határozottan tetszett nekem.

Tovább akartam menni, így kezeimet visszavezettem lapos hasára, aminek hatására fülemet azonnal megütötte egy apró sóhaj, majd pont úgy fogtam az övére, hogy két középső és mutatóujjammal éppen csak egy kicsit benyúljak a farmerja alá.

Pár pillanat múlva ellenállásba ütköztem, ahogy két erős kéz markoltam meg az enyémet. Felpillantva szembe találtam magamat Tae kipirult tekintetével, és nem tudtam elmenni amellett a tény mellett, hogy a levegőt is hevesebben vette. Nagyszerű, ezek szerint tényleg tudok rá igazán hatással lenni.

- Azt majd én megoldom – suttogta közénk akadozva, mire egy aprót bólintva elengedtem farmerja korcáját, cserébe a sajátomért nyúltam, majd pár pillanat múlva már el is tüntettem magamról, így csak egy sötétkék, feszes boxerban álltam előtte.

Tae egy kicsit jobban húzta a dolgot, hátrább lépett, majd megfordulva lassabban végezte az én előbbi műveletemet, de egy pillanatig sem bántam a dolgot, mert így tökéletes rálátásom volt kerek fenekére, amit már csak egy fekete tapadós boxer takart.

Lépteimet sürgősen a jakuzzi felé vettem, mert már így is fél kemény voltam a látványtól, és nem akartam, hogy ezt idő előtt meglássa. Egy mozdulattal köldökig merültem a kellemesen meleg vízben, majd szemeimet becsukva fejemet hátra döntöttem amíg meg nem hallottam, hogy a Bambi arcú csatlakozik hozzám.

Meglepve vettem észre, hogy nem mellém, hanem velem szembe foglalt helyet, de igazából kurva mindegy is volt a dolog, a lényeg az, hogy itt volt. Besétált a csapdámba, és már nem menekülhetett. Ezen kívül még jól is jött ki a dolog, mert a kő falnak teljesen háttal volt.

- Hogy tetszik? – kérdeztem, miközben az italom felé nyúltam, amit még a beszállásom előtt idehoztam. Magának a jakuzzinak mind a négy csücskén volt egy italtartó, ami roppant praktikus volt.

- Nagyon kellemes – felelte mély hangján, és bár hiába hoztam ide az ő italát is, feltűnt hogy még egy kortyot sem ivott belőle.

- Nem szereted? – böktem fejemmel a teli pohár felé.

- Nem arról van szó – mondta szemeit lesütve. – Csak... nem is tudom...

Felhúzva egyik szemöldökömet szenteltem rá minden figyelmemet, de végül nem mondott semmit. Elképesztő, hogy most milyen kis szégyellős és szende, máskor meg mennyire tudja hozni a kemény, vagány csávót.

- Mi van, azt hiszed beleraktam valamit? – kérdeztem nevetve, ám arcomról hamar lefagyott a mosoly, amikor nem kaptam választ, csak egy kétkedő tekintetet. – Ugye nem gondolod, hogy tényleg bedrogoználak? – Mivel választ továbbra sem kaptam, így éreztem, ahogy elmémet ellepi az agybaszás. Ez most komolyan azt hiszi, hogy megerőszakolnám? Oké, nem azt mondom, valóban vannak vele csúnya terveim, de azért ekkora gyökér még én sem vagyok.

- Nos, rendben – löktem el magamat a jakuzzi falától, majd egy szempillantás alatt Tae előtt termettem.

Bambi szemei hatalmasra tágultak, ahogy megint az intimszférájába kerültem, és mintha tüdejében is bent rekedt volna a levegő. Az egyik kezemmel megtámaszkodtam mögötte ezzel kicsit feljebb nyomva magamat, így most én tűntem magasabbnak pár centivel, míg másik kezemmel elvettem mellőle az italát.

Pina colada volt, az egyik személyes kedvencem. Egyszerűen imádtam, és szex előtt roppant hasznos is tudott lenni, gondolom mondanom sem kell, hogy mit mond a pletyka az ananászról és a spermáról.

A pohár szélén a kis esernyőcske mellett volt egy szelet ananász is, amit most levettem és az italba mártottam. Kivéve a gyümölcset leharaptam az egyik felét, majd szememet lecsukva egy finom nyögés közepette elfogyasztottam azt.

- Nagyon finom, tényleg megkéne kóstolnod – suttogtam Tae arcába, aki megbabonázva, ködös tekintettel figyelte minden lépésemet.

Kérdő tekintettel a szája elé tartottam az ananász másik felét, amit pár másodperc gondolkodás után finoman megnyalt. A hideg kirázott a kellemesen meleg víz ellenére is, és farkam is azonnal vigyázzba vágta magát, ahogy megéreztem a kis fémgolyót ahogy az ujjamat érintették, miközben Tae leharapta a gyümölcs másik felét. Nem elég, hogy mindezt bejátszotta, te közben még kihívóan a szemembe is nézett, amit csak elnyílt ajkakkal bámultam. Ez most kajak flörtöl velem?

- Tényleg finom – mondta immár határozottabban még mindig a szemembe nézve. Oké, mégis hova lett az előbbi kis cukika énje?

Tekintetemet nem kerülte el az apró kis fehér csepp a szája szélén, ami még az italról maradt, és ami most sebesen száguldott le az arcán végül megállapodott a kulcscsontján. Lenézett ő is magára, majd elnevette magát, ahogy realizálta a helyzetet.

- Folyton leiszom magamat valamivel, borzalmas vagyok – felelte téglalap mosolyával együtt, de én nem tudtam nevetni ezen. Olyan vágy kerített a hatalmába, aminek idejét sem tudom, hogy mikor éreztem utoljára.

Egy hirtelen ötlettől vezérelve ültem rá combjaira, majd egyik kezemmel a puha, göndör tincsekbe kapva hajoltam le és nyaltam végig kulcscsontja mentén eltűntetve azt a kósza cseppet.

Fülemet egy hangosabb sóhaj ütötte meg, miközben megéreztem egyik kezét a derekamba marni, míg a másikkal a hátamat kaparta. A durva fogadtatásra azonnal reagáltam, így válaszul finoman beleharaptam a nyakába, amire már egy mélyebb nyögés volt a válasz. Először csak finoman harapdáltam az illatos bőrt, miközben orromba mindenhol éreztem a mentát, majd többször megszívtam az említett területet.

- Imádom az illatod – búgtam a fülébe magam sem tudom miért, majd óvatosan harapdálni kezdtem a fülcimpáját.

Újabb nyögés volt a díjam, ezúttal talán kéjesebb, mint az előző, de az eszemet mégis ott vesztettem el, amikor egy váratlan pillanatban Tae fellökte a csípőjét ezzel összeérintve férfiasságainkat. Itt már nem bírtam tovább, az érzésre én is jólesően felnyögtem, miközben a szabad karommal azonnal a felkarjába martam. A fejem kábult volt, pedig már rég kiment belőlem a pia és a fű hatása, és életemben először nem zavart, hogy valaki józan állapotomban ért hozzám.

Elengedtem a puha, sötét tincseket, majd végig simítottam vállától egészen le az alsónadrágjáig, de mielőtt bármit is tehettem volna fordult a kocka. Hirtelen az én hátam nyomódott a jakuzzi falának, miközben Tae felém tornyosulva éhes szemekkel méregetett. Amikor felé akartam nyúlni, akkor két kezemet azonnal lenyomta magam mellé, miközben most ő tapadt a kulcscsontomra, onnan pedig a nyakamra egyre közelebb nyomva farkát az enyémhez, ami miatt újból felnyögtem. Mégis mit tesz velem ez a fiú?

Egy pillanatra hátrább hajolt, de csak annyira, hogy vessen arcomra egy pillantást, majd a fülemhez hajolva finoman belenyalt, aminek következtében sóhajtottam egy nagyobbat, ahogy megéreztem nyelv piercingjét a fül karikáimnál.

- Az a baj Yoongi, hogy azt hiszed ismersz – suttogta a fülembe, miközben újra az enyémnek dörgölte a férfiasságát, ezzel kicsalva belőlem még egy nyögést. – Pedig ha így lenne, akkor biztosan nem kezdtél volna ki velem.

Oké, bevallom ez most teljesen megzavarított.

- Miről beszélsz? – kérdeztem értetlenül, miközben karjaim még mindig le voltak szorítva.

- Arról, hogy ma nem az én seggem lesz megdugva – felelte mosolyogva Tae, mire teljesen ledöbbentem. Na neeeem, az kurva élet, hogy nem! Én szűz vagyok ott, és az is maradok bassza meg!

Hirtelen szabadulni akartam, de hiába próbáltam Taehyung továbbra is erősen tartott.

- Na mi van, Cicafiú? – morogta tovább a fülembe. – Most akkor nem dugunk? Ígérem, hogy nagyon fogok rád vigyázni.

Mielőtt bármit is szólhattam volna eszembe jutott a kamera amit a mögöttem lévő kőfal polcára rejtettem. A kurva életbe, nem vehetem fel videóra, ahogy megbasznak. Picsába is, elvégre mégis csak én voltam mindig a domináns fél!

Fejemet ijedten fordítottam hátra, és valószínűleg itt hibáztam a legnagyobbat. Tae azonnal követte a példámat, majd hirtelen elengedve lépett ki a jakuzziból és ment a művirágok felé.

- Tae... - kezdtem bele teljesen felé fordulva, de már mindegy volt, mert pár másodperccel később már a kezében tartotta a kicsi fekete kamerát. – Nézd, ez nem az aminek látszik.

- Felakartad venni, ahogy megdugsz, igaz? – kérdezte, vagyis inkább köpte oda a nyilvánvalót, mire csak nyeltem egy nagyot. Most meg mégis miért érzem magamat ilyen rosszul? – Szóval, mégis mi a faszt akartál Yoongi?

Kiléptem a medencéből én is, de kezdetekben nem válaszoltam, csak tátogtam mint a hal szatyorban. Most meg mégis hová tűnt a nagy magabiztosságom? Mégis miért érzek fájdalmat a gyomrom környékén?

- Biztosítékot – mondtam ki végül az igazat, majd fejemet lehajtva bámultam a lábujjaimat. Most meg mi a fasz van velem.

- Mégis mire? – kiabált rám Tae, miközben idegesen a hajába túrt. – Mondtam neked, hogy senkinek nem fogok róla beszélni, te idióta!

- Ne kiabálj velem! – szóltam rá hangosabban a kelleténél, mire egy pillanatra hátra tántorodott. – Te kurvára nem tudod, hogy ez milyen érzés nekem!

Nem is tudom, hogy mit láttam ekkor az arcán. Döbbenet, sértettség, sajnálat, azt hiszem így az összes egyvelege. Végül csak hozzám vágta a kicsi fekete kütyüt, majd felkapta a ruháit. Nem mondtam semmit, csak egyhelyben állva végig néztem az egészet, miközben a szívem a torkomban dobogott. Mielőtt azonban tényleg kisétált volna, még visszafordult, ahogy azt pár napja a suli mosdójában is tette.

- Az apámat lecsukták sikkasztás miatt, ezért vagyok itt – felelte élesen, miközben tekintetét az enyémbe fúrta. – Senki nem tudja, csak Jimin, mert kurvára szégyellem dolgot.

- Nem értem ez most, hogy jön ide – motyogtam magam elé teljes zavarodottságomban, mire ő csak szomorú mosolyra húzta ajkait.

- Nos, itt a biztosítékod Yoongi. Dugd fel magadnak jó mélyre! – Azzal már csak az ajtó csapódást hallottam ezzel teljesen egyedül maradva.

Azt hiszem ezt elbasztam.


Sziasztok nyuszifülek!
Meghoztam ezt a részt is, és ígéretemhez híven hosszabbra írtam, mint az előzőt. Kezdenek a dolgok beindulni, mit gondoltok Tae hangulat ingadozásairól és a főszereplőink kapcsolatáról? Nagyon köszönöm mindenkinek, aki kommentelt az előző kérdésemre, a hétvégéig a következő résszel együtt megálmodom a Jikook vonalat is.
Legyen csodás hetetek! <3

UI: A részt nem néztem át bocsánat, csak rohanok dolgozni, majd utólag javítok.


Veled minden jó - Taegi, Jikook +18 BefejezettWhere stories live. Discover now