Taehyung pov
... eljön a te időd is, Édesem.
Gyerünk Tae, legyünk akkor egyenlőek...
Teljesen megvoltam zavarodva, ahogy Yoongi tovább vonaglott az ölemben, miközben ujjamat farpofái közé csúsztatta, és elszántan mosolygott rám. Hetek óta kívántam őt, ez nem is tagadás, mégis hirtelen ért a felismerés, hogy ezúttal szeretné nekem átadni a domináns szerepet, holott ő annyit hangoztatta, hogy neki aztán sosem lesz megrakva a segge. Egy idő után szinte teljesen egyértelmű volt számomra, hogy én leszek az, aki előbb beadja a derekát, de nem gondoltam volna, hogy ilyen rövid időn belül ő is igent mond erre a felállásra.
Finoman hajolt nyakamra, hogy apró puszikkal borítsa be, miközben elengedte csuklómat, ami továbbra is a fenekénél volt, mégsem mertem csinálni semmit sem. Két kezével végig simított felső testemen, és éreztem, ahogy újra életre kelek lent, hiába voltam túl alig pár perce egy csodálatos orgazmuson.
- Csalódott vagyok, Tae – búgta hallójáratomba, ahogy finoman ráharapott a fülcimpámra. – Azt hittem mélyen tényleg meg van a domináns részed, de ezek szerint tévedtem. A végén még kiderül, hogy hazudtál nekem, és valójában egész életedben bottom voltál – kuncogta el a végét, én pedig a pillanat egy törtrésze alatt veszítettem el a türelmemet.
Szabad kezemmel a sötét tincsek közé téptem, hogy elválasszam nyakamtól, míg a másikkal erőteljesen marakoltam fenekébe. Kihívó tekintete rögtön eltűnt, mélyen felsóhajtott behunyt szemekkel, és nagyon visszakellett fognom magamat, hogy ne essek neki azonnal.
- Ne hergelj – sziszegtem magunk közé, ahogy mutatóujjamat becsúsztattam két partja közé, és finoman megnyomkodtam ánuszát. Rövid körmeit vállaimba vájta, ahogy egy aprót nyögött, és legnagyobb meglepetésemre, csak még inkább kitolta hátsó felét.
- Akkor csinálj is valamit, vagy én duglak meg – vonta fel szemöldökét pimaszul, mire elszállt az a maradék józan eszem is.
Erőszakosan martam ajkaira, miközben finoman dörzsölni kezdtem hátsó bejáratát. Többször is bele sóhajtott csókunkba, és én csak arra tudtam gondolni, hogy ma este magam alá gyűröm végre őt. Félre értés ne essék, tökéletesen meg voltam én elégedve kettőnk között az alávetett szereppel, de azért mégis csak hiányzott a már megszokott domináns részem, amiről olyan könnyedén lemondtam Yoongi kedvéért. Persze nem bántam egy pillanatig sem, hiszen elképesztően boldog voltam, hogy a szüzességemnek ezt a formátumát neki adtam.
- Biztos vagy benne? – suttogtam magunk közé, ahogy elváltam egy pillanatra kívánatos ajkaitól. Lassan, de határozottan bólintott, miközben még inkább nekem dörgölte fenekét. – Kincsem, ha elkezdjük, akkor nincs visszaút. Én nem az vagyok, aki letud állni, ha...
- Sokat magyarázol még, vagy csinálsz is végre valamit? – kérdezte hetykén, és azt hiszem tényleg ez volt az utolsó utáni pont, hogy figyelembe vettem a cicafiú lelkivilágát ilyen téren.
Mélyen felnyögött, ahogy pimaszságára reagálva rögtön felnyomtam neki mutatóujjamat. Jól van, így is lehet ezt csinálni, előtudom én szedni az igazi uralkodó énemet, aki nem finomkodik, ha neki ez kell. Lejjebb csúszva mellbimbóira tapadtam, miközben elkezdtem ujjamat mozgatni szűk fenekében, és már majdnem a tudattól felrobbantam, hogy nem sokára én leszek benne. Meglepő módon csak még inkább kitolta nekem hátsó felét, és már a nyelvem hegyén volt, hogy megjegyezzem, talán kettőnk közül inkább ő az, aki titkon mindig is bottom szerepben volt, mégis valami jobb ötletem támadt.
- Térdelj ide – paskoltam meg a mellettem lévő kis ülésrészt a jakuzziban, ahogy kihúztam ujjamat fenekéből. Nem kérdezett semmit, csak tette, amit mondtam, és ez még inkább felizgatott, hogy most tényleg én irányíthattam. Ahogy feltérdelt nekem háttal, úgy kerek kis félgömbjei is kiemelkedtek vízből, nekem pedig pont ez volt a célom.
Újra végig simítottam ánuszától egészen heréjéig, ahogy szorosan mellkasomnak préseltem a hátát, míg másik kezemmel farkára fogtam, ami kőkeményen meredt előre. Megkapaszkodott a medence szélébe, ahogy lehajtott fejjel újra felnyögött, majd elengedve mindenét mögé térdeltem vállig elmerülve a meleg vízben, és széthúzva farpofáit közéjük nyaltam. Egy jó darabig nyalakodtam, néha megcirógattam golyóit, és ő mindannyiszor megjutalmazott engem édes hangjával, ami élvezettől volt teljes. Egy idő után végül visszadugtam mutatóujjamat, ami ezúttal sokkal könnyebben csúszott vissza, majd miután úgy éreztem, hogy készen állna többre is, csatlakoztattam mellé még egyet. Bármennyire is voltam türelmetlen, mégis csak figyelmeztettem magamat, hogy szerelmem még szűz ezen a téren, és illene nekem is legalább olyannyira óvatosnak lennem, amennyire ő tette azt velem az első alkalmunkkor. Lassan mozgattam ujjaimat, és bár kezdetekben nyögései kissé fájdalmasnak hatottak, rögtön máshogy hangzott, miután másik kezemmel előre nyúlva péniszére fogtam. Először azt hittem, hogy még mindig a medencézés miatt nedves Yoongi férfiassága, azonban hamar rájöttem, hogy szó sincs ilyesmiről, egyszerűen csak túlságosan is élvezte az alárendelt szerepet. Ördögi mosolyra húzódtak ajkaim, ahogy máris eszembe ötlött, hogy mennyit fogom én neki szívni ezzel a vérét a közel jövőben.
Ahogy egyre inkább ellazult, úgy mertem gyorsítani ujjaim tempóján hátul, majd ollózó mozdulatokkal tágítottam tovább. Természetesen péniszét sem hanyagoltam el másik kezemmel, és nem tudom, hogy ez mennyire volt tudatos a cicafiúnál, de kis idő után elkezdte csípőjét ringatni, hogy még inkább beleüljön ujjaimba. Abbahagytam az ollózást, helyette kissé begörbítettem csontos végtagjaimat, ahogy körző mozdulatokat végeztem, miközben koncentráltam arra, hogy megtaláljam, amit keresek. Egy pillanatra mutatóujjam hegyével megérintettem a kis érzékeny csomót, mire szerelmem azonnal megfeszült, majd boldog mosollyal nyomtam oda mindkét ujjamat, hogy rendesen ingerelni tudjam őt. Kis híja volt csak, hogy nem törte be az orrom, úgy hátra csapta hirtelen a fejét, és biztos voltam benne, hogy most már az egész szomszédság tudja, hogy mégis mi történik nálunk. Még szerencse, hogy a hátsókert rendesen elvolt kerítve, ráadásul a sövények is voltak jó két méter magasak, így esélytelen volt, hogy bárki is meglásson minket, cserébe mindent lehetett hallani.
Kitartóan folytattam mindkét kezem mozgását elől és hátul is, ezzel még inkább fokozva párom hangerejét. Vajon tisztában vele, hogy úgy nyög, mint egy pornós kurva? Vajon én is ilyen hangokat adok ki, amikor ő van felül? Minden esetre elképzelni sem tudom, hogy én is ilyen szexi lennék közben. Egy pillanatra lenéztem a jakuzzi szélére, amit Yoongi teljesen elfehéredett ujjakkal szorított, teste többször is megremegett, éreztem, hogy nyílása egyre inkább rám szorul, majd pár másodpercen belül delejes nyögéssel élvezett a markomba. Megremegve csuklottak össze lábai, ahogy kihúztam ujjaimat fenekéből, és csak a gyors reflexemnek volt köszönhető, hogy nem csúszott bele rögtön a vízbe.
Most én ültem oda, ahol alig fél perccel ezelőtt még ő térdelt, miközben finoman húztam ölembe remegő valóját. Még mindig hevesen szuszogott, ahogy lábait és karjait is körém fonta, míg arcát a nyakamba fúrta. Éreztem a szívverését, ami majd kiszakadt a helyéről, míg én hátát cirógattam, hogy egy kissé lenyugtassam. Azt hiszem ő is csak most jött rá arra, hogy mennyivel másabb egy prosztata általi orgazmus. Szerintem sokkal intenzívebb, mint egy normál, ha lehet ezt így mondani. Később majd kifaggatom erről, hogy neki mi a véleménye, de emlékszem én minden alkalommal majd megőrültem, amikor Yoongi a kis érzékeny idegcsomómat kényeztette, mintha folyamatosan villám cikázott volna végig a testemen a gerincemtől kezdve.
Pár perccel később enyhült a légzése, pulzusa sem volt már olyan egekbe szökő, én pedig nagyon boldog voltam, hogy én adhattam meg neki az első ilyen alkalmat. Szerettem volna persze folytatni, hiszen már fájt a péniszem, annyira lüktetett, és ezen nem segített az sem, hogy a cicafiú az ölembe ült, de nem akartam túl türelmetlen lenni. Ő is elképesztően óvatos és figyelmes volt velem igazából az összes alkalommal, amikor szeretkeztünk, nem szerettem volna én sem ajtóstul rontani a házba.
Finom puszikat hintettem arca jobb oldalára, miközben még mindig hátát simogattam, ám arra nem számítottam, hogy közénk nyúlva ő is kezelésbe veszi férfiasságomat. Halkan felnyögtem hátravetett fejjel, ahogy húzott rajta párat, de a következő pillanatban totális agykárosodást szenvedtem, azt hiszem nem túlzás azt mondanom, hogy egy pillanatra szinte minden elsötétült előttem. Yoongi hirtelen emelkedett feljebb, majd péniszemet a bejáratához illesztve egy gyors és határozott mozdulattal engedte magába. Nos, ha eddig nem tudták a szomszédok, hogy mit csinálunk, garantálhatom bárkinek, hogy most már az egész kerület tudja. Mélyről jövő zilált ordítást hallottam, és meglepetten konstatáltam, hogy belőlem jött. Bármennyire is elképesztően jól esett, aggódva pillantottam szerelmemre, hiszen rohadtul nem voltam még készen az előkészítésével, ő meg csak úgy rám ült, legalább a síkositóra várhatott volna.
- Yoongih – motyogtam közénk, ahogy megláttam kéjtől eltorzult arcát, miközben hevesen szuszogott. Fájt neki, ebben teljesen biztos voltam, de én is totál leizzadtam, hiszen elképesztően szorított és szűk volt.
Két vállamra fogott, ahogy ravasz mosolyt villantott rám, amitől egy pillanatra megremegtem, majd csípőjét megemelve érte el, hogy újabb atomrobbanás történjen a fejemben. Derekára szorítottam az összes ujjammal, ahogy lassú mozgással kezdett el meglovagolni, miközben folyamatosan vágytól ittas hangon nyögdécselt, de én sem maradtam le tőle ezügyben, egyszerűen csak nem bírtam csendben maradni, és a látvány, ahogy Yoongi rajtam pattogott, teljesen kikészített. Amikor már megbizonyosodtam arról, hogy nem fáj neki, csípőjére fogva kezdtem el vele szinkronban fellökdösni ágyékomat, és csak itt lettünk mindketten igazán hangosak. Bajban voltam, mert a folyamatos eufórikus érzéstől többször is le-le csukódtak a szemeim, pedig feltett szándékom volt a most történtek minden egyes pillanatát az agyamba vésni.
- Ahnnyira kibaszott szhexi vagyh – lihegte közénk a fekete hajú, ahogy magához húzott egy csókra, amiből inkább az lett, hogy egymás szájába nyögtünk. Komolyan ő mondja? Már csak a látványtól is eltudnék menni...
Yoongi lábai többször is megremegtek, amint ereje végéhez közeledett, így leemelve magamról kihúzódtam belőle, majd odatérdeltettem, ahol eddig ültem, így most ugyanúgy voltunk, mint nem sokkal ezelőtt, amikor még ujjaimmal kényeztettem őt. Újra mellkasomhoz szorítottam a hátát, majd miután újra megmozgattam benne ujjaimat, egy erőteljes lökéssel belé hatoltam. Hátra csapta fejét, ahogy lassan mozogni kezdtem, és egy részem kissé kínozva érezte magát, szívem szerint szanaszét dugtam volna a porcelán fenekét, de már így is túl heves voltam ő hozzá képest.
- Gyorsíthatsz – felelte elcsukló hangon, mintha csak olvasott volna gondolataimban. Szerettem volna, tényleg, de nem mertem. Csak még inkább magamhoz vontam őt, ahogy vállába haraptam, miközben hangosan ziháltam. – Tae...
- Nem akarom, hogy fájjon – motyogtam illatos bőrébe, majd egy pillanat múlva újfent hangosan felmordultam, ahogy erőteljesen rám szorított. – Ne csináld!
- Akkor te csináld, különben én mutatom meg, hogy hogyan kell elintézni valakit rendesen! – vágta vissza élesen, és nagyon jól tudta, hogy ezzel célba is ért. Utáltam, ha szexuálisan hergeltek, teljesen a gyengém volt, és mint mindig, most is elöntötte agyamat a vörös köd ezzel kapcsolatban.
Jobb kezemmel nem túl finoman a sötét tincsek közé téptem, míg ballal az alhasánál szorítottam magamhoz, elmormogtam magamban egy sajnálomot, majd kíméletlenül mozgatni kezdtem csípőmet. Hangos volt, az egész utca zengett tőle, ebben biztos voltam, és az csak még inkább feltüzelt, hogy én csalom ki belőle ezeket a kurvákat megszégyenítő hangokat. Ujjaimat kivezettem hajából, hogy mindkét kezemmel derekára foghassak, ezáltal is növelve tempómat, és pár pillanaton belül meg is találtam érzékeny pontját, amitől ha lehet, párom csak még inkább megvadult, bár én sem voltam ezzel másképpen. A végét jártuk mindketten, lábaim remegni kezdtek, ahogy Yoongi egyre többször rám szorított, pedig így is elképesztően szűk volt, csoda, hogy egyáltalán eddig bírtam, hiszen nekem sem volt még dolgom szűzzel.
Nem akartam hozzáérni égnek meredező férfiasságához, szerettem volna, ha száz százalékban az én mozgásom miatt élvez el másodjára, így rögtön hátra fogtam jobb kezét, amint megláttam, hogy magához akart nyúlni. Kis türelmetlen.
Előrébb löktem, hogy én is mögé térdelhessek, így felsőteste a jakuzzi szélének nyomódott, miközben elfehéredett ujjakkal szorította azt. Erőteljesebben vágódtam belé, sokkal jobban hozzáfértem így ebben a pózban, és alig kellett egy perc, hogy fejét hátra vetve hangosan élvezzen el. Nem maradtam le sokkal utána, így is közel voltam már én is, és az, ahogyan mindenét megfeszítve rám szorított, bőven elég volt ahhoz, hogy megadja számomra is a végső lökést.
Ernyedten hullottam le a medence mélyére, és egy pillanatra meg is lepődtem, ahogy nyakig ellepett a víz. Magamban halkan felkuncogtam, ahogy eszembe jutott az első jakuzzis élményünk, a franc sem gondolta volna ezek után, hogy egyszer tényleg itt fogok szexelni Yoongival, főleg nem elsőre.
Ahogy az elmém apránként kitisztult, úgy vert fejbe hirtelen a felismerés, hogy szerelmem tőlem alig egy méterre még mindig félig kilóg a medencéből, miközben lábai szétcsúszva hevertek alatta. Azonnal elfogott a bűntudat, így egy pillanat múlva már ott is teremtem mögötte, majd derekára fogva húztam be magamhoz a vízbe. Szembe fordult velem, én pedig szorosan átöleltem, míg ő szinte rám fonta magát, miközben arcát a nyakhajlatomba temette. Finoman cirógattam a hátát és az oldalát, néha apró puszit nyomtam nedves tincsei közé.
- Kincsem, jól vagy? – suttogtam egy idő után, mire aprót bólintott. – Be kéne mennünk, hát ha még nem hívták ránk a rendőrséget – utaltam arra, hogy nem voltunk túl csendesek az elmúlt egy órában.
- Megint ki kell cserélni a vizet – dünnyögte bőrömbe, ahogy jó nagyot szippantott illatomból. Halványan elmosolyodtam, ahogy realizáltam a szavait, majd megpróbáltam felkelni vele együtt, de esélytelen volt, a lábaim még mindig ólom nehezékek voltak. – Kincsem...
- Mindjárt – puszilt nyakamra, én pedig halk sóhajt hallatva feladtam a dolgot. Hátra dőltem, és élveztem, hogy ma úgy szerethettem Min Yoongit, ahogy én akartam.
Yoongi pov
Tudjátok mit gondolok? Bárki, aki arról számol be, hogy jaj milyen csodálatos az első alkalom, annak igaza van. Aki viszont utána arról kezd el papolni, hogy akár mindennap is tudná közvetlen utána csinálni, az tegyen egy kibaszott szívességet, és üljön egy oszlopon élete végéig.
Mert, hogy fájt, nem kicsit, hanem nagyon. Persze gondolhattam volna, hogy beszopom majd én még azt, hogy játszottam a fasza gyereket, de nem akartam csicska lenni Tae szemében, na meg imádom húzni az agyát szexuálisan, és hát nem fogom tagadni, kibaszott jó volt. Az ahogyan prosztatámat ingerelte először csak ujjaival, aztán farkával is, teljesen kikészített, hiszen egy totál más érzésnek kerültem a hatalmába, megmernék esküdni arra is, hogy még az orgazmusom is sokkal intenzívebb volt így. Igen, lehettem volna türelmesebb is, talán nem volt a világ legjobb ötlete félig felkészülten, szűz seggel ráülni egy méretes farokra, de egyrészt nem bírtam már, illetve akkor jó ötletnek tűnt. Fájt az első pár percben, ezt kár tagadnom, de esküszöm még azt is élveztem. Fura borzongás futott végig a gerincemen, amíg meg nem szoktam az új érzést, és ahogy ez keveredett az élvezettel, az csak még inkább beindított, nem is beszélve Tae látványáról, amikor ködös tekintettel, beharapott ajkakkal teljesen magánkívül volt miattam...
Oké, be kell fejeznem a fantáziálgatást, mert most úgy érzem belehalnék abba, ha felállna. Megfordultam kis kifli ölelésembe, hogy szembe nézhessek párommal, aki még bőven az igazak álmát aludta. Annyira gyönyörű volt a nap bármelyik pillanatában, hogy az már bűntetendő volt számomra. Kócos, hullámos fürtjei enyhén az arcába hullottak, szája kissé elnyílt, és természetesen a Bambis pizsamáját viselte, míg én azt, amit tőle kaptam. Finoman megcirógattam tökéletes arcélét, majd lassan kimásztam mellőle. Amikor még az előző házban laktunk együtt, gyakran lepett meg különböző finomabbnál finomabb reggelikkel, és most én akartam az lenni, aki megajándékozza őt ezzel. Semmi komoly, csak egy kis tojástekercs mellett döntöttem, mert az viszonylag gyorsan és könnyen elkészíthető, és anno sokat csináltam anyával, így nem kezdtem neki totál tapasztalatlanul. Éppen a tojásokat vertem fel gombával, spárgával és némi fűszerrel, amikor meghallottam a lépcső nyikorgását. Halványan elmosolyodtam, ahogy megéreztem pár pillanat múlva két erős kart a derekam köré fonódni, és már el is lepte agyamat a finom menta illat.
- Jó reggelt, Édesem – mondtam háttal, ahogy egy serpenyőbe öntöttem a tojásos keveréket.
- Nem voltál ott, amikor felkeltem – mormogta a vállamba elégedetlenül, mire halkan elkuncogtam magam.
- Gondoltam megleplek – közöltem kedvesen, de ő akkor is folytatta háborgását, ahogy mellém támaszkodott a konyha pultnak.
- Miért te csinálsz reggelit? Én szoktam – zsörtölődött tovább.
- Mert ma én akartam a cuki fél lenni.
- Úgy látszik mindketten hajlamosak vagyunk elbottomosodni szex után – felelte vigyorogva, én pedig a kezembe véve egy konyharuhát csaptam vele lábon. – Na! Most mi van? – kapott oda vádlijához sértetten. – Látod? Már csapkodsz is korán reggel, olyan vagy, mint Jin.
- Ezt kikérem magamnak! – háborodtam fel élesen. Egy dolog kötöszködni, de hogy sérteget is!
- Hogy vagy? – váltott egyből finomabb hangnemre, ahogy magához húzott egy finom reggeli csókra.
- Jól – suttogtam magunk közé, miközben arcára simítottam. – El fog égni a reggeli – léptem el tőle végül, hiszen tényleg nem akartam, hogy kárba vesszen a munkám, aminek oly lelkesen kezdtem neki.
Pár percen belül asztalhoz is ültünk, Tae pedig boldog mosollyal az arcán lapátolta magába az általam készített ételt. Soha nem főztem még másnak, és igazából ez sem volt egy túl nagy tudomány, de láthatóan nagyon is tetszett neki. Apró mosollyal az arcomon kortyoltam a kávémba, ahogy a tegnap estére gondoltam. Megtörtént az, amiről azt hittem, hogy soha nem fog, hiszen számomra elképzelhetetlen volt, hogy én legyek a fasz másik végén, de nem bántam meg egy pillanatra sem. Élveztem minden pillanatát, és az csak még csodásabb volt, hogy ezt valaki olyannal élhettem át, akit szívből szerettem, és aki szintén nekem adta magát először ilyen formátumban. Nem tudom hogy leszünk a jövőben ezzel kapcsolatban, de biztosan nem leszek többet ellenséges ilyen irányba, hiszen már tudom, hogy milyen érzés, és számomra is így vagyunk egyenlőek. Talán majd az fog dönteni, hogy éppen szeretkezni akarunk-e, vagy egy keményebb menethez lesz-e kedvünk, hiszen Tae határozottan az utóbbi tábort erősíti, ami azért vicces, mert én voltam az, aki sokáig azt se tudta, hogy milyen egy igazi, érzéki, szenvedélyes szex.
- Nagyon el vagy merülve a saját kis világodban – jegyezte meg mosolyogva szerelmem.
- Csak a tegnap estén gondolkodtam – vallottam be az igazat.
- Igen – húzta el a száját, ahogy kezét megtörölve komoran rám pillantott, - ami azt illeti, szerettem volna veled beszélni erről – sütötte le szemeit zavartan, amitől gyomrom enyhén görcsbe rándult. Megbánta volna? Talán túl korai volt még így is? – Sajnálom, hogy olyan vad voltam, nem így akartam ezt, csak elvesztettem az eszemet. Vigyáznom kellett volna rád, és gyengédnek lenni, amilyen te is voltál velem az első alkalommal, nem pedig rögtön neked esni, én...
- Várj, várj, várj! – emeltem fel védekezően kezeimet, mire elhallgatott. – Te most komolyan bocsánatot fogsz kérni életem egyik legjobb szexuális élménye miatt? Szeretlek Édesem, de mond, teljesen hülye vagy?
- Élvezted? – kérdezte összevont szemöldökkel, mire megforgatva szemeimet sóhajtottam fel.
- Nem baszdmeg, azért nem tudtam utána a világomról sem, mert olyan kurva szar volt. Persze, hogy élveztem.
- De durva voltam.
- Igen, mert azt akartam – bólintottam, majd áthajolva az asztal felett rá kacsintottam. – És rohadtul bejött. - Amúgy is hatalmas Bambi szemei csak még inkább elkerekedtek, majd ravasz mosolyra húzta ajkait.
- Akkor mostantól te leszel mindig alul?
- Na meg a nagy büdös francokat, örülök, hogy tudok ülni egyáltalán! – csattantam fel élesen. – Azt hiszem ideje lesz, hogy visszaszokj egy kicsit te is a megszokott környezetedbe – feleltem határozottan, majd a csaphoz mentem, hogy eltakarítsam a reggeli maradékait.
- Akár most? – búgta fülembe, ahogy újra felsőtestét a hátamnak nyomta. Lehunytam szemeimet, ahogy fejemben lejátszódott, hogy mennyire jó lenne újra érezni őt fordított esetben, majd pimasz mosollyal fordultam ajkaira.
- Felavathatnánk az új konyhapultot – suttogtam magunk közé, miközben ujjaimmal benyúltam pizsamafelsője alá.
- Néha csinálhatnánk az ágyban is – jegyezte meg nevetve.
- Az unalmas – csókoltam nyakába, amit apró sóhajjal fogadott, - különben is, mindenhol akarom veled csinálni. – Mondandóm végére már beleharaptam az illatos bőrbe, ami így is jócskán ki volt díszítve, bár feltételezem az enyém sem lehetett jobb állapotban. Rögtön ujjakat éreztem meg a fejbőrömön, amik tincseimet tépték meg finoman, és már cibáltam is le a pólót szerelmemről, amikor is kopogtak.
Egy pillanat alatt kaptam agybaszást, ahogy a kopogás egyre hangosabb lett, hiszen kurvára nem ez volt a tervem mára. Kelletlenül váltam el Taetől, majd rohamos léptekkel közelítettem meg az ajtót, hogy elküldjem a halál faszára azt, aki éppen megzavart. Dühösen téptem fel a kilincset, és már nyitottam is a számat, hogy jól megmondjam a magamét, de arra kurvára nem számítottam, hogy apám fog ott állni előttem egy másik nőnek a kezét szorongatva.
Sziasztok nyuszifülek!
Remélem mindenkinek kicsit boldogabb így a hétfője, hogy megint egy új résszel fogadlak titeket egy újabb héten 😊
Ugyanígy reménykedem abban is, hogy mindenki boldog, végre Yoongi is megkapta a magáét, innentől kezdve meg már csak rajtuk áll, hogy hogyan váltogatják a szerepeket:')
Péntekig hozom a következő részt, addig is puszi mindenkinek! <3
YOU ARE READING
Veled minden jó - Taegi, Jikook +18 Befejezett
FanfictionMin Yoonginak látszatólag tökéletes az élete. Gazdag, nem szenved hiányt semmiben, népszerű az iskolában, vannak barátai és szinte bárkit megkaphat. Valami mégsincs rendben vele. Valami hiányzik neki és fogalma sincs, hogy mi tölthetné ki ezt az űrt...