Yoongi pov
Fogalmam sincs, hogy mennyivel hajthattam hazafelé, de a legkevésbé sem fogok meglepődni, ha kapok majd egy csinos kis csekket gyorshajtásért. Szarok bele, van pénz lóvéra, a többi meg kutyát se.
A szemem sarkából lopva rápillantottam Taehyungra, aki huncut mosollyal bámult maga elé ölében az elviteles szatyorral. Egyikünk sem szólt a másikhoz, amióta olyan csapzottan bevágtuk magunkat a kocsiba, de ellenben velem ő végig vigyorgott. Nagyszerű, legalább ő jól szórakozik, na majd meglátjuk.
Ferdén parkoltam le a ház elé, de most ez sem érdekelt, csak mielőbb az ajtón túl akartam lenni a mellettem ülővel. Kiszállva a kocsiból rohamos léptekkel közelítettem a bejárat felé, viszont egy lopott pillantást vetettem a hátam mögé, de a Bambi arcú lelkesen a sarkamban volt. Kinyitottam az ajtót, majd amint Tae is belépett rajta, gyors mozdulattal elvettem tőle a zacskót, majd hanyagul a pultra löktem. Rég nem voltam már éhes, azaz inkább valami mást kívántam. Megfordultam, hogy valóra váltsam a tervem, miszerint most jól ellátom a göndör hajú baját, de egy pillanat múlva az én hátam koppant az ajtónak. Meglepődve néztem fel a hatalmas barna szemekbe, amik most furán csillogtak, miközben többször végig mérték az arcomat. A szája sarkában még mindig ott bujkált a ravasz mosoly, és ahogy a testével teljesen neki nyomott a falapnak, miközben arcomat a két keze közé fogta, hirtelen még a levegő is bennem rekedt. Esküszöm, hogy ennek a srácnak két személyisége van.
- Amióta ma először megláttalak megőrülök úgy kívánlak – suttogta rekedten, majd finoman megharapta az alsó ajkamat, aminek hatására egy aprót sóhajtottam. – Komolyan nem is értem, hogy egyáltalán miért érdekellek.
Meglepődtem a szavai hallatán, nem gondoltam volna, hogy egy ilyen szép férfi, mint ő, bármilyen önbizalomhiánnyal küzdene. Ha hetero lenne, bármelyik lányt megkaphatná, még csak tennie sem kéne érte sokat. Nem tétlenkedtem tovább, az egyik kezemet a derekára, míg a másikat a barna, göndör tincsekbe csúsztattam, majd magamhoz húztam egy heves csókra. Nagyot szusszantam, amikor megízleltem az ismerős ajkakat. Igaz, hogy tegnap éreztem őket utoljára, de mégis elképesztően hiányoztak. Pár pillanat múlva meg is éreztem a kis fémgolyót, és egy hirtelen ötlettől vezérelve ajkaim közé véve többször is beszívtam a nyelvét. Felnyögött az érzésre, ujjaim pedig máris felfedezőútra indultak a felsője alá. A farmerdzsekit egy másodperc alatt száműztem róla, és rövid idő múlva a pólóját is utána küldtem. Szép, napbarnított bőre szinte felforrósodott az ujjaim alatt, ahogy mindenhol simogattam, majd újra a hajába kaptam, hogy annál fogva húzhassam hátra a fejét.
- Szinte már alig látszanak a foltjaid – suttogtam magunk közé, ahogy a nyakát vizslattam felvont szemöldökkel. – Azt hiszem újakat kell csinálnom, a végén még azt hiszik, hogy gazdátlan vagy. – Azzal ajkaim már ott is voltak a puha bőrön, hogy ott szívhassam és haraphassam, ahol csak érem. Taehyung folyamatosan nyögdécselt, hol halkabban, hol pedig hangosabban, amikor egy-egy ponton jobban megharaptam vagy megszívtam a nyakát, engem pedig teljesen elbódított a menta illat. Időközben az ő kezei is megtalálták a felsőmet, így elég hamar meglettem én is szabadítva a pólómtól és a sálamtól.
- Nappali – morogtam magunk közé, ugyanis semmi kedvem nem volt most álló farokkal még két emeletet a szobámig mászni.
Egy laza mozdulattal lelöktem a kanapéra, majd az ölébe mászva újra csókolni kezdtem azokat a kívánatos ajkakat. Két tenyere ezúttal megint a fenekemen állapodott meg, csakúgy mint legutóbb, amikor ugyanitt kötöttünk ki. Akkor elég furcsa volt, meg őszintén szólva egy kicsit frusztrált is a dolog, de most nem foglalkoztam vele. Ha tetszik neki a seggem, fogdossa csak, úgy sem kapja meg ennél jobban. Elszakadtam a párnácskáktól, majd végig haladtam az arccsontja mentén, végül megállapodtam a fülénél, amit szintén többször megharaptam. Ezúttal most kihagytam a nyakát, kapott eleget alig pár perce, majd miután a kulcscsontjára is hintettem pár nyálas csókot, még lejjebb mentem, hogy a mellbimbóit vegyem célba. Amíg az egyikkel nyalakodtam, addig a másikat az ujjaimmal kényeztettem. Eközben Tae ujjai fürgén fekete tincseim közé szaladtak, míg továbbra is kéjesen nyögdécselt, ez pedig borzasztóan feltüzelt. Már rég nem fértem el a gatyámba, sőt el is csöppentem, de ahogy elnéztem az ő farmerját, az is eléggé szűkösnek tűnt. Felpillantottam rá, a szívem pedig kihagyott egy ütemet, ahogy megláttam a ködös tekintetét, amivel engem méregetett, a kipirult arcát, és az ajkait, amik enyhén elnyíltak egymástól a vágy miatt. Nem bírtam ki, muszáj volt kimondanom;
- Olyan gyönyörű vagy. – Azt hiszem ez a kijelentésem mindkettőnket meglepett, engem azért, mert hangosan is kimondtam, és gondolom ő sem számított ilyesfajta megnyilvánulásra tőlem.
- Tessék? – kérdezett vissza kábán, mint aki alig akarja elhinni az imént hallottakat.
- Nem érted, hogy miért érdekellek – ismételtem meg a nem rég elhangzottakat. – Csak nézz magadra – feleltem, ahogy feljebb másztam, hogy egy lágy csókot hintsek az ajkaira. – Gyönyörű vagy – közöltem újra, majd adtam egy puszit az orrára, ahol az az apró anyajegye volt, amit már második nap kiszúrtam a többivel együtt. – És szexi – mondtam, és ezúttal a következő puszit a szeme alatti anyajegyére kapta. – És megőrülök annyira akarlak! – Csaptam le újra az ajkaira, majd ezzel egy időben a csípőmet is az övéhez dörgöltem, mire mindketten felnyögtünk, ahogy megéreztük egymás vágyát. A szorítás erősebb lett a fenekemen, ahogy Tae még jobban magához vont, és hogy enyhítsem a nadrág által okozta kínokat, ujjaimat gyorsan a fekete bőr övre vezettem, majd pár pillanat múlva kiszálltam az öléből, hogy megszabadítsam a sötét farmertől. Nem vártam tovább, ha már lábon voltam, akkor gyorsan levettem magamról is a nadrágot, de amikor vissza akartam mászni a partnerem ölébe, a vállamnál fogva eltolt.
- Mi az? – néztem rá értetlenül, hiszen eddig minden olyan jól ment.
- Térdelj – felelte, vagy inkább parancsolta rideg hangon, amitől kissé megborzongtam, és csak még inkább összevontam a szemöldököm.
- Mi van?
- Azt mondtam, hogy térdelj! – vágta rá ezúttal élesebben, én pedig vonakodva bár, de tettem amit kért. Továbbra is értetlenül álltam, avagy térdeltem az egész előtt, de Taehyung csak önelégültem mosolygott. Előrébb hajolt mutató és hüvelykujja közé fogta az államat, és oldalra fordítottam az arcomat.
- Tartozol nekem, Cicafiú.
- Hogy tessék?
- Én a legutóbb nem csak a kezemet használtam, hanem a számat is, és azt hiszem elég jól csináltam a dolgot, szóval itt az ideje, hogy viszonozd – suttogta magunk közé, majd elengedve az arcomat letolta a boxerját, és egy másodperc múlva már a pucér, álló farkával néztem szembe. Magához nyúlt, majd finoman rántott párat a hosszán, nekem pedig a szavam is elakadt a látottak miatt. Annyira szégyentelen, de mégis szexi volt az egész, miközben végig a szemembe nézett, de a varázs hamar megtört, ahogy újra előrébb hajolt, és a szabad kezével a hajamba kapott, hogy közelebb vonjon a farkához. Tudtam, hogy mit akar, de képtelen voltam rá.
- Várj egy kicsit. – Támaszkodtam meg két kezemmel a térdein, mielőtt még közelebb kerültem volna az ágyékához. Tae kérdőn nézett rám, mire hosszan felsóhajtottam. – Ezt most inkább ne.
- Mi a baj?
- Csak nem akarom ezt csinálni – feleltem zavartan, mivel kurva kínosnak éreztem az egész szituációt. A dolog hatott, a göndör hajú elengedte sötét tincseimet, én pedig még hátrább húzódtam tőle.
- Nem szereted az orális szexet? – faggatott tovább, én meg igyekeztem bármerre is nézni, csak nem ő rá. – De hiszen a múltkor nem voltál ellene.
- Az más, ha nekem csinálják – morogtam egyre feszültebben. A gatyámban kezdett elmúlni a szorító érzés, és ahogy Taere pillantottam, már az ő szerszáma sem ágaskodott úgy, mint pár perccel ezelőtt. Fasza, kinyírtam a hangulatot.
- Szóval, nem szeretsz szopni.
- Ez azért így nem teljesen igaz – javítottam ki a Bambi arcú feltételezését.
- Akkor meg nem tudsz – felelte közönyösen, mire zavartan megvakartam a tarkómat. Istenem, mégis hogy mondjam el neki? És miért érzem magamat ennyire kínosan előtte?
- Igazából még nem csináltam – böktem ki a választ, mire a göndör hajú amúgy is hatalmas szemei még nagyobbakra nőttek. Pár másodpercig még döbbenten meredt rám, aztán nemes egyszerűséggel felnevetett. Remek.
- Ezt nem hiszem el – hahotázott, miközben még a combjára is rácsapott. – Akkora csődörnek vagy beállítva, de még sosem szoptál le senkit?
- Az a bottomok dolga! – csattantam fel idegesen. Kezdett most már fogyni a maradék türelmem, kurvára nem így képzeltem el ezt a napot.
Tae hirtelen elhallgatott, már nem nevetett többé, sőt még a mosoly is lehervadt az arcáról. Helyét átvette egy szigorúbb nézés, ami kicsit ijesztő volt, ha tippelnem kéne, akkor most jött elő a másik énje, amit fél óránként váltogatott, ha olyanja van. Felkelt a kanapéról, majd felém nyúlt, hogy felsegítsen, én meg naivan elfogadtam, mivel még mindig a földön ültem, mint valami szánalmas nyomorék. A következő pillanatban testem a kanapénak csapódott, ahogy a göndör hajú felém mászott, miközben szemei éhesen pásztázták testem minden centiméterét. Újra a hajamba tépett, de ez most nem volt szenvedélyes vagy gyengéd, inkább vad és egy kicsit fájdalmas, én pedig meglepetten felnyögtem.
- Értem – suttogta magunk közé, ahogy kidugva nyelvét végig nyalt az ajkaimon, majd lejjebb haladva erősen a nyakamba harapott. – De azt bezzeg elvárnád, hogy én tövig szopjam a farkad, miközben te legfeljebb kézimunkáznál. Elég szexista a felfogásod, nem gondolod? – kérdezte, majd a mondandója végeztével szabad kezével rámarkolt a farkamra az alsómon keresztül. Újabb nyögés szaladt ki az ajkaim közül, miközben rövid körmeimet a hátába vájtam. – Na nem baj, Cicafiú. Tanítok neked egy kis jó modort – mondta, majd még lejjebb haladt, hogy mellbimbóimat vegye kezelésbe. Ezúttal nem finomkodott, amíg az egyiken erőteljesen húzta végig többször a nyelvét, addig a másikat durván morzsolgatta ujjaival. Egyik kezemmel a göndör tincsek közé kaptam, mire azonnal megállt mindennemű mozgásban. Megfogva két karomat szorította le a kanapéra magam mellé, miközben visszahajolt az arcomba.
- Ezek itt maradnak! Ha hozzám érsz, abban a pillanatban felöltözöm és hazamegyek – sziszegte ingerülten magunk közé, én pedig annyira sokkot kaptam, hogy csak egy kábult bólintásra futotta válaszként. Soha a büdös életben nem viselkedett még így velem senki az ágyban, mindig az volt amit én mondtam és akartam, soha még csak meg sem próbáltak ledominálni. Na de az a Tae, aki most itt térdelt felettem, ettől féltettem a seggemet.
Visszahajolt, hogy még egy kicsit szórakozzon a mellbimbóimmal, de rövid idő után megéreztem, ahogy ujjai a boxerem mentén kutakodnak, majd pár pillanat múlva hűvös levegő csapta meg a pucér farkamat. Nem kellett sokat tennie, hogy újra izgalomba hozzon, félkemény voltam azóta, hogy neki esett a mellkasomnak. Szorosan ráfogott, és pumpálni kezdte péniszem, miközben a belső combomat csókolgatta, néhol erősebben meg is szívta, ami valószínűleg majd nyomot fog hagyni, de most ez érdekelt a legkevésbé. Miután megkínozta az érzékeny bőrt a combomnál, egy váratlan pillanatban végig nyalt a golyóimon, mire újabb meglepett nyögés szakadt fel belőlem. Talán bátorításnak vélte, mert többször megismételte ezt a mozdulatot, nekem pedig nagy erőt kellett vegyek magamon, hogy legalább a hajába ne túrjak bele. Nem sokan kényeztették még a heréimet, de bekellett ismernem, hogy igen is jól esett. Ezután áttért a farkamra, ami már teljesen vigyázzba állva várta a beteljesülést. Tae többször végig húzta a kis fémgolyót hosszomon, mire megfeszülve vájtam ujjaimat a kanapéba. Teljesen megőrjít, hogy nem érhetek hozzá, de amilyen oldalát mutatta az előbb, simán kinézem belőle, hogy tényleg itt hagyna a picsába álló fasszal.
Miután kinyalakodta magát, végre félig bekapta szerszámot, mire egy jólesőt sóhajtottam. Egy darabig közepes tempóban szopott, majd egy hirtelen mozdulattal teljesen elnyelt, nekem pedig fennakadtak a szemeim. Ritkán akadt ilyen tehetséges partnerem az orálban, mint Tae, szerintem egy kezemen megtudnám számolni, hogy eddig hányan tudtak tisztességesen le mélytorkozni. Jobban rákapcsolt a feje mozgására, majd megéreztem, ahogy ujjait a farkam tövére kulcsolja, így egyszerre tudott a kezével és a szájával is kényeztetni. Elég hamar közel kerültem az orgazmushoz, és már alig vártam, hogy túl legyek rajta, így is örökre benne maradnak az ujjlenyomataim a kanapéba. Már éreztem, hogy még pár mozdulat és végre elmegyek, hangomat is jobban kiengedtem, de ekkor Tae kiengedve a szájából fölém hajolt, és megcsókolt. Meglepetten fogadtam a dolgot, nem azt mondom szeretek vele csókolózni, talán ő az, akivel eddig a leginkább élvezem, de ez most nem esett jól. Golyóim fájdalmasan lüktetni kezdtek az elmaradt orgazmus miatt, és ezt csak tovább fokozta, ahogy megéreztem a göndör hajú péniszét az enyémnek dörgölni.
- Tae – nyögtem fel, ahogy nem bírva tovább magammal ujjaimmal újra a hátába martam, de megint leszorítva találtam magamat. Idegesen pillantott fel rám sötét fürtjei közül, csak úgy sugárzott belőle a dominancia, és ez megijesztett, mert rohadtul beindított.
- Yoongi, viselkedj! – mordult rám fenyegetően, én meg jobbnak láttam tényleg tartani magamat a kis játékszabályaihoz.
- Kívánlak – nyögtem fel, ahogy ujjaival finom körözni kezdett a makkomon, ami még mindig nedves volt a nyálától.
- Tudom, én is nagyon kívánlak – felelte, ám amíg ő totál higgadtnak tűnt, én majd megfeszültem alatta. – Az előbb nem sok kellett igaz? Mond csak, meddig mennél el azért, hogy megkapd, amit akarsz?
- Mire célzol? – kérdeztem elfojtott hangon. Megőrültem attól, ahogy folyamatosan apránként ingerelt.
- Nem foglak olyanra kényszeríteni, amit nem akarsz, de szeretném, ha megpróbálnád – mondta mosolyogva, és itt leesett, hogy mégis mit szeretne. Életemben nem szoptam még le senkit, még csak meg sem nyaltam senki farkát, segget is csak párszor nyaltam ki, még amikor kis kezdőként azt hittem, hogy fontos a partnerem öröme is. Akkor nem volt az, és utána sem, de talán ez most más. Taehyung nem csak egy egyéjszakás valaki volt, valaki aki egy menetre kellett, ő domináns volt, akár csak én, bekellett törnöm, de mindemellett igen is érdekelt, hogy élvezze a velem való együttlétet, még ha nem is szexeltünk igazán. – Valamit valamiért – felelte még mindig mosolyogva, majd ujjait lejjebb csúsztatva megszorította a golyóimat, mire hátra vetett fejjel újra felnyögtem. Nem bírtam tovább, megőrültem az iránta érzett vágytól, annyira felkorbácsolt a kis játéka és hozott izgalomba, mint előtte még soha senki más.
- Oké – egyeztem bele majd megfulladva, úgy éreztem nem kapok levegőt.
- Ez esetben hozzám érhetsz – mondta egy újabb szexi mosoly kíséretében, majd egy rövid csók után visszahajolt a farkamhoz. Azonnal torokra engedett, egy pillanatig sem hezitált, nekem pedig máris utat találtak az ujjaim a hajába. Erősen belemarkoltam a göndör tincsekbe, és kíméletlenül szopatni kezdtem. Az sem érdekelt, ha most megfullad, az ő hibája, amiért ennyit kínzott és váratott. Alig egy perc kellett, hátamat megfeszítve, mellkasomat kidomborítva egy öblös nyögéssel élveztem a szájába, ő pedig szó nélkül mindent lenyelt végig tartva a szemkontaktust velem, és megmernék esküdni bármire, hogy életemben nem láttam még ettől szexibbet. Még párat szívott a makkomon, majd lecuppanva hosszomról rám feküdt. Még mindig alig kaptam levegőt, úgy éreztem, mintha atomrobbanás történt volna a fejembe, azt hiszem életem legjobb szopását kaptam a Bambi arcútól. Nem sokáig élvezhettem azonban az orgazmus utóhatásait, ugyanis amint megéreztem Taet lemászni rólam, meghallottam a következő utasítást.
- Csússz lejjebb! – parancsolta határozottan, mire félve, de megtettem amit kért. Úgy látszik visszatért a domináns énje, és tudom, hogy mit ígértetett velem, én hülye meg bedőltem neki.
Szinte már a fejem is vízszintbe volt, de még valamennyire tartott a kanapé karfája, bár nem volt túl kényelmes ez a póz. Tae felém térdelt, majd egyre közelebb jött, miközben végig álló hímtagjával szemeztem. Egyszerűen nem tudtam máshova nézni, konkrétan az arcomba tolta.
- Nyisd ki a szád! – utasított mély hangon, én pedig vonakodva ugyan, de megtettem. Ujjait sötét tincseim közé vezette, én pedig lehuny szemekkel hagytam, hogy tegyen velem, amit csak akar. Nem tolta be teljesen péniszét a számba, talán a felét ha elértem, de így is meghallottam egy kéjes sóhajt tőle. Ezúttal nem tépte a hajam, csak finoman próbálta mozgatni a fejemet, és én lassan, de engedtem neki. Igazából nem is volt olyan rossz az egész, egy idő után bátorkodtam két oldalról a combját is megfogni, és magamtól mozgatni a fejemet. Na nem mertem sokkal többet elnyelni belőle, de azt hiszem egész jól csináltam a dolgot, bár kurvára úgy éreztem magamat, mint valami rohadt szűz. – Gyorsabban! – hallottam meg a tekintélyt parancsoló mély orgánumot, és már amennyire tudtam igyekeztem gyorsítani a mozgásomon. Valószínűleg jó lehettem, mert ezúttal a sóhajok mellé nyögések is társultak. Tudtam, hogy mit szeretek egy szopásban, így egyszer amikor kicsit kijjebb engedtem a farkát a számból, szívtam rajta egy erőset, mire Tae erősebben a hajamba kapva nyomott jobban az öléhez, és csak a gyors reflexeimnek köszönhetően nem fulladtam meg. Így is bekönnyezett a szemem, bezzeg ő ezt észre sem vette. – Ahh, Yoongi! – nyögött fel vékonyabb hangon, ami enyhe bátorságot adott, mert ezek szerint tényleg élvezte, amit csinálok. Még egy darabig folytattam a dolgot, de egy idő után éreztem, ahogy zsibbadni kezd a szám, és beállni nyakam, elvégre mégis csak egy kezdő voltam e téren, így jobban rákapcsolva gyorsítottam a fejem mozgásán, majd amikor meghallottam Tae egyre szaporább nyögéseit, egy gyors pillanatban kiengedtem őt az ajkaim közül, hogy feljebb mászva az ő párnácskáival helyettesítsem, majd ezzel egy időben a péniszére fogva verni kezdtem neki, mire pár másodperc múlva a számba nyögve borította be kezemet és mellkasomat az élvezetével. Nem mondtunk semmit ezután, csak percekig pihegtünk egymáson feküdve, nem törődve azzal, hogy összekenjük a másikat, majd úgy is veszünk egy zuhanyt később. Végül a Bambi arcú volt aki felkönyökölve a mellkasomra kúszott hozzám közelebb, majd egy rövid csók után mosolyogva tekergetni kezdte az egyik tincsemet.
- Nagyon ügyes voltál – búgta szexin közénk, mire enyhén megborzongtam. Imádtam a hangját, annyira csábító volt.
- Azért nem vagyok olyan profi, mint te – feleltem zavartan, miközben ujjaimmal a puha bőrt cirógattam a hátán.
- De tehetséges vagy. Még egy kis gyakorlás, aztán jobb leszel, mint én. – Kacsintott rám egy cinkos mosoly kíséretében, mire éreztem, hogy vörösödni kezdenek a füleim. – Ne aggódj, majd én segítek gyakorolni.
- Milyen nagylelkű vagy – horkantottam fel gúnyosan. Tae újra lecsapott az ajkaimra, de ezúttal sokkal lágyabb volt, nem volt olyan követelőző, mint az eddigiek, mégis baromira jól esett.
- Szükségem van egy zuhanyra. Velem tartasz? – kérdezte elválva párnácskáimtól.
- Attól félek, hogy abból nem csak zuhanyzás lenne.
- Na és? – kérdezte vigyorogva, ahogy leszállt rólam, majd szemtelenül végig mért. – Mi az Yoongi, talán kispályás vagy?
- Fuhh te, na gyere csak ide! – kiáltottam utána szaladva, mire kacagva felém fordult az emelet felé rohanva.
Sziasztok nyuszifülek!
Meghoztam a részt, kicsit több perverzitással, mint szoktam, de egyszer ennek is el kell jönnie. Mit gondoltok Yoongi és Tae kapcsolatáról, jó irányba haladnak, szerintetek nem rossz, hogy nincs egy közönséges top-bottom kapcsolat köztük? Kíváncsi vagyok a véleményetekre őszintén, bár a fejemben már így is meg van, hogy hogyan tovább, de jól esik olvasni nagyon a kommenteket <3
Remélem jól vagytok, jöhet a jól megérdemelt hétvége, pihenjetek sokat! A következő részt legkésőbb kedd-szerdáig hozom, addig is vigyázzatok magatokra, sok puszi, mint mindig! <3
YOU ARE READING
Veled minden jó - Taegi, Jikook +18 Befejezett
FanfictionMin Yoonginak látszatólag tökéletes az élete. Gazdag, nem szenved hiányt semmiben, népszerű az iskolában, vannak barátai és szinte bárkit megkaphat. Valami mégsincs rendben vele. Valami hiányzik neki és fogalma sincs, hogy mi tölthetné ki ezt az űrt...