Tökéletes

471 39 28
                                    


Yoongi pov

Feküdj le velem.

Hosszú másodpercekig visszhangzott ez a mondat a fejemben. Tae továbbra is kitartóan fúrta tekintetét az enyémbe, miközben még mindig tűzijátékok szóltak messziről. Ezúttal nem nézte őket olyan nagy lelkesen, mint pár perccel ezelőtt, nem, most minden figyelmét csak rám szentelte. Aztán eszembe jutott, hogy ez csak valami trükk lehet.

- Na, csak azért, mert szülinapod van, nem ér a seggemet kérni – dőltem hátrább, miközben zavartan felnevettem. – Azért a bárminek is vannak határai.

- Azt hiszem félreértettél, Kincsem – simított végig jobb profilom, mire automatikusan lehunytam szemeimet a jóleső érzésre. – Megadom magam. Szeretném, ha lefeküdnénk.

Újabb döbbent csend, szinte alig hittem el, amit mondott. Úgy néztem rá, mint aki nem erről a bolygóról származik, pedig már olyan régóta vágytam arra, hogy eljöjjön ez a nap, és még csak könyörögnöm sem kell érte.

- Szólj, hogy vigyenek le minket – mutatott a telefonomra, de én továbbra sem mozdultam. – Baj van?

- Tae, én ezt nem azért csináltam, hogy megfektesselek – kezdtem el magyarázkodni, mivel továbbra sem értettem ezt az egészet. – Én csak szerettem volna, hogy boldog legyél a születésnapodon, semmi hátsószándékom nem volt.

- Te meg miről beszélsz? – kérdezte összevont szemöldökkel.

- Nem tartozol nekem semmivel, csak boldoggá akartalak tenni, nem kell ezért alám feküdnöd, hogy...

- Yoongi te hallod magad egyáltalán? – emelte feljebb hangját, mire bekussoltam inkább. – Azért akarom, mert készen állok rá, és csak még boldogabb lennék, ha te lennél nekem ebben az első – mondta, majd lemondóan felsóhajtott. – De nem kell, ha nem akarod. Rendben van ez, megtudom érteni, így is nagyon nagy örömöt szereztél nekem. Viszont menjünk haza, ha nem gond. Fáradt vagyok. – Nem válaszoltam, helyette a telefonomhoz nyúltam, majd egy percen belül már ki is szálltunk a kis fehér fülkéből. Tae mosolyogva hajolt meg mindenkinek nagy köszönömök közepette, majd miután én is elköszöntem, beültünk a kocsiba, és elindultunk haza.

Az út néma csendben telt, én még mindig sokkolt voltam, a faszom se gondolta volna, hogy partnerem ezzel áll elő. Persze mindemellett még egy csicskának is éreztem magamat, amiért nem mondtam semmit, csak csendben felhívtam a cég embereit, hogy indítsák el újra az óriáskereket. Az ötlet három nappal ezelőtt jutott eszembe, és meglepő módon Jungkook ihletett meg. Huszonhetedike volt, és megbeszéltem a kölyökkel, hogy találkozunk két ünnep között, elvégre volt egy kis ajándékom a számára, na meg ő is vett nekem egy komplett kávéízesítő csomagot. Taehyung aznap hazament Jiminhez kipróbálni az új videójátékot, amit vett neki karácsonyra, persze miután végeztem legjobb barátommal, visszamentem érte, elvégre nem bírtam volna nélküle elképzelni még csak egy éjszakát sem.

Egy elegáns étteremben találkoztunk, az egyik kedvencem volt, meghívtam én a kölyköt ebédre, aztán ő meg elvitt engem kávézni. Persze a csávó komplett bélboklos, így miután én majd meghaltam, ő még benevezett egy kukorica fagyira, majd ahogy nagy lelkesen magyarázott a bátyjáról, aki hazajött az ünnepekre, megláttam a fagylalt csomagolásán a Lotte márkát, és akkor egyszer csak beugrott, amikor Taenek ajánlottam, hogy menjen el a Lotte Worldbe, de ő elszomorodott, hogy ott nincsen óriáskerék. Pár telefonomba került csak az egész, szerencsére nagyjából ismerem a cég régi alkalmazottait, így kitudtam kerülni apámat, a vattacukros bácsi pedig tényleg jött nekem eggyel még régről. Persze szét izgultam magamat, hogy minden fasza legyen, mire jön a nagy nap, és azt hiszem az egész tökéletesre sikerült volna, ha én nem baszom el a végét a bizonytalanságommal, na meg a túlzott magyarázkodásommal. Nem tehettem róla, egyszerűen csak nem akartam, hogy bármi rosszat is gondoljon rólam a Bambi arcú, vagy úgy érezze, hogy tartozik valamivel, szó sem volt róla, én tényleg csak boldognak akartam őt látni.

Leparkoltam a ház elé, majd feszülten kiszálltam a kocsiból. Idegességem nem múlt el azután sem, hogy felértünk a szobámba, ahol Taehyung törülköző után kutatva kijelentette, hogy lezuhanyzik. Tétován bólintottam, megint kuka maradtam, pedig eddig szinte mindig együtt fürödtünk, most még sem volt merszem utána menni. Úgy éreztem magam, mint valami rohadt szűz, vagy segg pocsékló, hiszen itt volt a nagy esély, végre megtörténhetne az, amire olyan régóta vágytam, és mégis tétováztam. Nem magamban nem voltam biztos, hanem a Bambi arcúban. Mégis csak világ életében domináns fél volt, többször mutatott nekem részeket abból az oldalából, és most egy hirtelen ötlettől vezérelve nekem adná a lyuk szüzességét. Nem akartam, hogy megbánja, és egy részem tartott attól is, hogy nem lennék vele elég óvatos, hiszen most nem ronthatok ajtóstul a házba, rá vigyáznom kéne rendesen.

Gondolataimból ő szakított ki, ahogy kilépett a fürdőből egy törölközővel a derekán, göndör fürtjei nedvesen tapadtak arcához, nekem pedig majd elcsöppent a nyálam olyan szexi volt. A szekrényhez lépett, hogy alsót keressen magának, én pedig legyőzve minden kétségemet lassan felálltam, és mögé sétáltam. Összerezzent, ahogy megérezte ujjaimat derekán, ahogy a mesztelen bőrt kezdtem cirógatni, majd vállára csókoltam. Fejét hátra döntötte, hogy még jobban hozzáférhessek, így a nyakáig hagytam nyálas puszikat, miközben oldalát simogattam. Halk sóhajok törtek fel belőle, és éreztem, ahogy szívemet valami különös érzés lepte el, miközben csak arra tudtam gondolni, hogy akarom őt mindenestül.

Hátrább léptem tőle, majd csuklójára fogva magam felé fordítottam. Elködösült tekintettel nézett rám vissza, vonásai teljesen ellágyultak, és ma már nem tudom hanyadjára futott át az agyamon, hogy milyen szerencsés vagyok, amiért egy ilyen gyönyörű férfihez van közöm.

- Tényleg akarod? – súgtam magunk közé, miközben ujjaim visszatértek derekára.

- Mindennél jobban – simított arcomra, majd ajkait finoman az enyémre illesztette. Szememet összeszorítottam az érzésre, úgy éreztem, hogy ott helyben megtudnék érte őrülni. Teljesen kicsinált már csak azzal is, hogy létezett és ennyire csodálatos volt. Nem tudtam, hogy mi a szerelem, de tisztában voltam azzal, hogy soha nem éreztem még csak hasonlót sem senki iránt, mint iránta. Ez már rég nem a szexről szólt, vagy hogy melyikünk a nagyobb bika, én nem bírtam nélküle elképzelni egy napot sem, és ha csak egy kicsit is szerencsés vagyok, akkor ő is hasonlóan érzett.

Lassan toltam az ágy felé, majd óvatosan lefektettem rá. Mindeközben végig csókoltam puha ajkait, de ott sem voltam heves, csak próbáltam kiélvezni minden pillanatát, miközben felé másztam. Egy pillanatra elszakadtam tőle, ahogy lekaptam magamról pólómat, majd lepillantva gyönyörű valójára megfogalmazódott bennem valami.

- Ma én is odaadom neked a szüzességem egy bizonyos formátumban.

- Ezt meg hogy érted? – kérdezte zavartan, ahogy ujjait végig húzta hasfalamon. Lehunytam szemeimet a jóleső érzésre, és mélyen beszívtam a levegőt, hogy kitudjam mondani, amit akarok.

- Szeretkezni fogok veled. – A hatás nem maradt el, Taehyung szemei elkerekedtek meglepettségében, ajkait kissé eltátotta, majd pár pillanat múlva lágy mosolyra húzta őket.

- Csak vigyázz rám – kérte, miközben két kezével finoman végig simított újra felső testemen, és nem tudtam eldönteni hirtelen, hogy a vágytól vagy valami mástól csillognak olyan csodásan őzike szemei. Visszahajoltam hozzá, majd orrommal lágyan megböktem az övét.

- Ígérem, hogy nagyon óvatos leszek – leheltem magunk közé, majd egy újabb csókot kezdeményeztem.

Ezúttal sem voltam túl vad, inkább finoman ízlelgettem az édes párnákat, miközben ujjbegyemmel tovább cirógattam felsőtestét. Nem rohantam sehova, szerettem volna a lehető legfigyelmesebb lenni vele, hogy érezze a törődésem, hogy nekem már nem csak arra kell, hogy felmelegítse az ágyamat, vagy hogy kielégítsen. Szeretni akartam őt ezen az éjszakán, és kész voltam ezért mindent megtenni. Persze annyira fasza gyerek már nem voltam, hogy ezt a szemébe is mondjam, de igyekeztem éreztetni vele az összes lehetséges módon.

Egy idő után elváltam a még mindig eper ízű ajkaktól, hogy végig csókolhassam áll vonalát, amit hátra vetett fejjel élvezett. Nem siettem sehova, pedig többször is belemart sötét tincseim közé, de tényleg próbáltam visszafogni magamat, bár még életemben nem szeretkeztem. Füléhez érve óvatosan beszopkodtam fülcimpáját, majd kissé meg is csíptem őket fogaimmal, mire kéjes sóhajok csapták meg hallójáratomat. Lejjebb haladtam, hogy ugyanígy tegyek nyakával, bár most nem hagytam rajta a szokásos durva nyomokat, hiszen most nem az volt a célom, hogy tudassam a világgal, hogy tartozik valakihez. Elválva érzékeny bőrétől újra felpillantottam, ahogy elhomályosult szemekkel izgatottan vette a levegőt, és akkor tényleg tudatosult bennem; hozzám tartozott, és én ő hozzá, ez pedig kibaszottul boldoggá tett. Újra a világ legszerencsésebb emberének éreztem magamat, hogy a sors megengedte, hogy ha még csak ideiglenesen, de a magaménak tudhassak egy ilyen csodálatos férfit, mint ő.

Ujjaimmal újra tökéletes arcára simítottam, és visszahajoltam az édes párnákra. Egyszerűen nem volt belőlük elég, erősebbnek éreztem a Tae ajkai után való sóvárgásomat, mint egy erősebb légszomjat. Nem bírtam betelni vele kezdetektől fogva, olyan volt mint a drog; minél többet kaptam belőle, annál inkább függőjévé váltam, és csak még többet akartam. Nyelvünk lassú táncot járt, de nem kerülte el figyelmem partnerem izgalmi állapota, hiszen továbbra is csak egy szál törülközőben feküdt alattam. Mintha csak meghallotta volna gondolataimat, mellbimbóimtól nadrágom korcáig húzta ujjbegyeit, majd egy pillanat alatt gombolta ki farmeromat, hogy megszabadítson tőle. Belenyögtünk egymás szájába, ahogy immár alig takart minket valami, így könnyen éreztük egymás kemény vágyát. Hiába alig ért még csak hozzám, már csak attól felállt, ha ránéztem, teljesen végem volt, a maradék ép eszem foszlányait is elvette.

Újra elváltam ajkaitól, hintettem pár újabb pillangó puszit arcára, nyakára, majd kulcscsontjára is, végül megállapodtam mellbimbóinál, amiket addig nyalogattam és morzsolgattam, amíg kis kavicsokká nem dermedtek. Ezután végig csókoltam feszes hasfalát, miközben ujjaimmal belső combját markolásztam és simogattam. Egyik kezével a hajamat túrta, néha többször meghúzva sötét tincseimet, míg a másikkal a lepedőt markolászta. Végig nyaltam a törülköző mentén, államat szinte majd kibökte égnek meredő farka, de én még mindig nem tulajdonítottam neki túl nagy figyelmét. Oldalához érve ravaszan elmosolyodtam, majd beleharaptam a puha, illatos bőrbe. Végre meghallottam Tae első igazi nyögését ma este, és hogy mégis egy kicsit hű maradjak magamhoz, azért csak megszívtam az ottani érzékeny területet. Elengedve derekát végül kiszabadítottam a Bambi arcút a törülköző fogságából, de a biztonság kedvéért nem tettem túl messzire a fehér textilt, úgy gondoltam jól fog az még nekünk jönni a későbbiekben.

Sarkaimra ültem, miközben folyamatosan partnerem combjait cirógattam, egyszerűen muszáj volt egy pillanatra megállnom, hogy végig mérhessem őt immár teljes mesztelen valójában. Keze most maga mellett volt, bár továbbra is szorongatta az ágyneműt, arca kipirult volt, szemei egyszerre voltak ködösek, mégis csillogóak, kreol bőre fénylett az éjjeli félhomályba, amit a szobámban lévő éjjeli lámpa okozott, és azt hiszem soha életemben nem láttam őt olyan szépnek, mint most. Ezúttal előszedtem a fasza gyerek énemet, hogy gondolataimat kimondott szavakba is megformáljam.

- Olyan kibaszott szép vagy – mondtam rekedtes hangon, szinte alig ismertem saját magamra. – Sosem láttam nálad gyönyörűbbet. – Tae elengedte a lepedőt, majd felülve elém térdelt.

- Mondod te, aki tökéletes – felelte jellegzetes mosolyával, nekem pedig rögtön kihagyott egy ütemet a szívem. Amúgy is folyamatos szívritmus zavarban szenvedtem a Bambi arcú mellett, de erre akkor sem számítottam.

- Attól azért nagyon messze állok – nevettem fel aprányit, hogy leplezzem zavaromat.

- Nekem nem – rázta meg határozottan fejét, majd két kezével az arcomra fogott. – Ahogy te sosem láttál nálam gyönyörűbbet, úgy én sem találkoztam még soha senkivel, aki ilyen tökéletes lett volna. Nem érdekel, hogy ki mit mond, én tudom, hogy így van és kész. – Válaszolni akartam, ellenkezni, hogy téved, de minden szót belém fojtott csókjaival, amik most követelőzőbbek voltak, mint az eddigiek. Olyan szorosan vontam magamhoz, amennyire csak tudtam, ágyékomat az övének nyomtam, miközben fenekébe markoltam. Aprót nyögött a számba, én pedig óvatosan visszafektettem őt a matracra. Ujjaimmal végig simítottam az érzékeny bőrt merev férfiassága körül, mire morogva fellökte csípőjét.

- Ha sokáig szórakozol, én duglak meg – sziszegte elválva ajkaimtól, én pedig akaratlanul is elmosolyodtam. Határozottan fogtam farkára, mire újabb nyögés volt a jutalmam.

- Csak nyugi – mormogtam közénk. – Nem sietünk sehova.

Még kacsintottam egyet, majd újra lejjebb csúsztam egyenesen a formás lábak közé. Oké, azt hiszem még mindig nem voltam profi az orálban, de ma éjjel mindent is megakartam adni Taehyungnak, ami több, mint egy orgazmust jelentett nálam. Végig csókoltam belső combjait, néhol megszívtam az érzékeny bőrt, végül nagy bátorságot véve végig nyaltam teljes hosszán. Újra megéreztem a kutató ujjakat a hajamba, így magamra erőltettem még egy adag önbizalmat, és legjobb tudásom szerint szopni kezdtem. Először csak félig engedtem a számba, tovább egyelőre nem mertem, hiszen bőven nem volt annyi tapasztalatom ebben, mint a Bambi arcúnak, de igyekeztem. Fél szemmel folyamatosan reakcióit figyeltem, ami alapján nem tűnhettem rossznak, de azért bebiztosítottam a dolgot azzal, hogy ujjaimat farka tövére kulcsolva szinkronban kezdtem el mozgatni számmal. Az alattam fekvő nyögései egyre megszaporodtak, ahogy gyorsítottam fejem és kezem tempóján, többször is megszívva péniszét. Végül úgy voltam vele, hogy megpróbálom én itt eljátszani a bátor gyereket, így egy hirtelen mozdulattal torkomig engedtem őt. Nem, baszottul nem volt kellemes, azt hittem megfulladok, szemeim azonnal megteltek könnyel, és az sem segített, hogy mindehhez Tae még inkább felnyomta a csípőjét, míg fejemet le, mégis örömmel töltött el, ahogy fülemet megcsapta eddigi leghangosabb nyögése, és megéreztem teste remegését is a furcsa ízzel együtt a számban, amit kielégülése végterméke okozott. Nagyot nyeltem, próbáltam eltűntetni a kellemetlen aromát, ennek ellenére még többször megszívtam a farkát amolyan levezetésképpen. Újra felpillantottam rá, csukott szemekkel pihegett, miközben még apránként megremegett párszor. Kaján vigyor terült szét arcomon. Első orgazmus; pipa.

Visszamásztam felé, hogy finom csókot nyomjak ajkaira. Őzike szemeit egyből kinyitotta, gyengéden simított arcom mindkét felére, majd elmélyítette csókunkat, miközben szorosan magához húzott.

- Egyre ügyesebb vagy – jegyezte meg ravasz mosollyal az arcán, füleim pedig azonnal lángra lobbantak zavaromban. Na, ennyit a fasza, bátor gyerekről, rosszul lesz egy szexuális bóktól.

Apró puszikkal leptem el állát, adtam egyet orra hegyére is, ahol kedvenc anyajegyem volt, majd egy határozott mozdulattal fordítottam őt hasra. Egy kisebb meglepett nyögés szakadt ki belőle, de nem foglalkoztam vele, rámarva derekára húztam magam felé fenekét, ami most tökéletesen szemben volt velem. Először csak finoman gyúrogattam a kerek félgömböket, többször is végig simítottam rajtuk, Tae pedig mindannyiszor megremegett, miközben halkan sóhajtozott. Szinte már a látványtól eltudtam volna menni, annyira rohadtul izgató volt, és én oly régóta vágytam már erre. Bevallom nem gondoltam volna, hogy valaha is beadja a derekát, de az utóbbi hetekben már nem is gondoltam erre, rég nem erről szólt már a kapcsolatunk. Itt jutott eszembe, hogy rajtam még bizony kurvára ott virít az alsóm, amin már több folt is éktelenkedett, hiába nem történt még semmi olyan, már csak a gondolataimtól is elcsöppentem. Hátrább mászva gyorsan száműztem magamról boxerem, majd visszahajolva széthúztam a feszes farpofákat és közéjük nyaltam.

- Basszus! – morgott fel Tae azon a mély, szexi hangján, ami csak még több önbizalmat adott.

Elég régen volt már, hogy kinyaltam volna bárkit is, de határozottan simogatta az egomat, hogy jól esett neki, amit csinálok. Tovább nyaltam fenekét, párszor nyelvemet végig húztam heréjétől egészen gátjáig, olyankor mindig hangosabb volt. Egyik kezemmel előre nyúltam ágyékához, és mosolyogva konstatáltam, hogy partnerem újra izgalomba jött. Lassan húzogatni kezdtem markomat a már félmerev farkán, miközben ízlelőszervemmel tovább kényeztettem hátsó bejáratát.

- Várj! – húzódott el tőlem hevesen véve a levegőt. Értetlenül néztem csapzott valójára, miközben rendezni próbálta vonásait. Ha most beközli, hogy meggondolta magát, akkor bokán harapom. – Csússz lejjebb – kérte, ahogy végig mért vágytól csillogó tekintetével.

Tettem, ahogy kért, bár rohadtul kényelmetlen volt, mivel én az ágy másik végében voltam. Mintha csak meghallotta volna gondolataimat, odaadta az egyik nagy párnát, így már valamivel jobb volt. Amint elhelyezkedtem, ő is visszamászott rám fordított helyzetben, így újra fenekével szemeztem. Elmosolyodtam, ahogy megértettem, hogy mi volt a célja, majd visszatértem a csodás félgömbök kényeztetéséhez. Nyalakodásom azonban nem sokáig tartott, szinte rögtön visszaejtettem fejemet a párnára, ahogy Tae azonnal a torkára engedett. Mélyen felnyögtem, egy pillanatra az elmém is üres lett, ahogy partnerem azonnal mozgatni kezdte fejét, többször is tövig nyelve hosszomat. Bár rohadtul nem így terveztem, akkor sem tudtam mozdulni, csak élveztem párom száját, ami vákuumként tapadt kőkemény szerszámomra. Szégyen vagy nem, szerintem két percig sem bírtam, és hangosan a szájába robbantam. Rohadtul felvoltam már izgulva, ráadásul soha nem volt még ilyen profi partnerem az orálban, mint Tae. Mintha csak erre teremtették volna csodás ajkait, nem is beszélve az isteni nyelvtechnikájáról.

- Most már sokkal jobb – jegyezte meg, és bár nem láttam arcát, akkor is tudtam, hogy mosolyog. Hogy neki miért lett jobb, azt nem tudom, de én határozottan jobban éreztem magam, ez tény.

Nem sok időt hagytam, hogy összeszedjem magam, hiszen pontosan előre elterveztem már, hogy mit hogyan fogok csinálni. Kimásztam a Bambi arcú alól, majd magabiztosan nyomtam vissza felsőtestét a matracba. Nem ellenkezett, hagyta, hogy irányítsak, és elképesztően jól esett a lelkemnek, hiszen tudtam, hogy ehhez neki is lekellett győznie domináns énjét. Az éjjeliszekrényemhez mentem, majd az alsó fiókból síkositót vettem elő, aminek már idejét se tudtam, hogy mikor használtam utoljára. Általában megoldottam egy kis nyállal, de Taet rendesen felakartam készíteni, még csak véletlenül sem akartam fájdalmat okozni a türelmetlenségemmel.

Visszahajoltam fenekéhez, és egy darabig megint csak nyelvemmel kényeztettem, amit nyöszörögve fogadott. Időközben ujjaimat is farkára vezettem, hogy egy kicsit ott is kényeztessem, majd amikor elégnek éreztem, felnyitottam a kis tubust, és bőséges mennyiségű síkositót nyomtam ujjaimra. Először csak rózsáját masszíroztam így elkenve a hideg zselét rajta, végül felnyomtam neki egyik ujjamat. Azonnal megfeszült, ahogy újra felnyögött, és egy pillanatra én is megijedtem, hogy esetleg túl gyors voltam. Nem mozdítottam ujjamat, hagytam, hogy egy kicsit megszokja, miközben másik kezemmel újra farkára simítottam, hogy segítsek neki ellazulni. Ezúttal kéjes nyögés tört ki belőle, így bátorkodtam megmozdítani csontos végtagomat, és legnagyobb örömömre nem ütköztem ellenállásba. Egy kicsit fokoztam a tempót, miközben továbbra sem engedtem el péniszét, majd megpróbálkoztam még egy ujjammal. Azonnal felszisszent, mire megálltam minden tevékenységemben.

- Gyere közelebb – suttogtam, majd hosszáról hasára simítottam, hogy mellkasomhoz húzzam hátát.

Megremegett, ahogy az új póznak hála csak még inkább beleült ujjaimba, én pedig finoman csókoltam tarkójára, majd újra farkára simítottam, miközben ujjaimat is mozgatni kezdtem. Nyöszörögve kapott hátra fejemhez, ahogy csípőjét is mozgatni kezdte, én meg majd eldobtam az agyam olyannyira szexi volt. Ollózni kezdtem benne, hogy harmadik ujjam ne legyen már olyan kellemetlen neki, majd mélyebbre nyúlva tapogatóztam. Belemosolyogtam vállába, ahogy szinte felordított, amint megtaláltam a kis érzékeny idegcsomót. Elengedtem farkát, hogy hasánál átölelve még jobban magamhoz húzzam, már amennyire ez lehetséges volt. Egyik kezével még mindig a tarkómnál lévő tincseket cibálta, míg a másikkal ölelő karomra fogott, én pedig egyre hevesebben ujjaztam őt prosztatáját ingerelve. Nyakába hajoltam, majd bele is haraptam, nem bírtam ki, hogy ne szívjam meg az érzékeny területet, már nagyon a végét járta türelmem. Szinte belemart a karomba, ahogy hátát ívbe feszítve élvezett el megint ezzel rászorítva ujjaimra is, miközben hosszas nyögés hagyta el ajkait.

Karomat visszahúztam, így partnerem erőtlenül hullott vissza a matracba, és kihasználva, hogy még teljesen kába az orgazmustól, felhelyeztem neki harmadik ujjamat is. Nem ellenkezett, de a biztonság kedvéért tartottam egy kis szünetet, amíg újra mozgatni kezdtem végtagjaimat szűk fenekébe. Alkarjára támaszkodott, ahogy tovább pihegett, és muszáj volt újra megcsodálnom őt, ahogy ujjaim eltűntek a feszes gömbök között, miközben lapockái gyönyörűen feszültek meg. Nem bírtam ki, muszáj volt előre hajolnom, hogy végig csókoljam hátát, közben nem hagytam abba ujjazását, és próbáltam nem azzal foglalkozni, hogy hiába mentem el nem régen, farkam ugyanúgy majd szétrobbant a vágytól. Másik kezemmel újra megcirógattam hosszát, mire azonnal karomra fogott.

- Nem bhírom! – nyögte ki nagy nehezen. – Ha nem teszed be, megőrülök.

Elmosolyodtam a kijelentésre, majd kihúztam ujjaimat a szűk lyukból. Na tessék, semmi dominancia, még türelmetlenkedik is, pedig csak neki akarok jót. Hátára fordítottam, majd rámászva rögtön lecsaptam ajkaira. Próbáltam gyengéd lenni, de a Bambi arcú nem így gondolta. Azonnal hajamba túrt, miközben hevesen tolta nyelvét a számba, még csípőjét is fellökte ezzel összedörgölve ágyékunkat. Felnyögtem az érzésre, majd elhajolva újra az éjjeliszekrényembe kezdtem kotorászni óvszer után. Ahogy megtaláltam, már emeltem is számhoz, hogy foggal tépjem szét a csomagolást, de Tae újból a karomra fogott. Értetlenül pillantottam le rá, míg ő csalódottan nézett vissza rám.

- Mi a baj?

- Mindig gumival szexelsz? – kérdezte hirtelen, mire azonnal bólintottam.

- Persze. – Ez számomra nem is volt kérdés, hiszen megannyi egyéjszakás partnerem volt.

- Soha nem csináltad még anélkül?

- Nem – vágtam rá egyből. Kezdtem feszült lenni, nem értettem, hogy miért pont most kell megbeszélnünk a szexuális szokásaimat.

- Anélkül akarom. – Vette ki kezemből a kis csomagot, majd elhajította a szobába. Mélyet sóhajtottam, ahogy realizáltam az előbb hallottakat, azt hittem ennél jobban már nem tud a Bambi arcú lázba hozni. Hitelt adva szavainak visszahúzott ajkaira, miközben lábait derekam köré fonta, és nagyon összekellett szednem magam, hogy ne hatoljak belé azonnal. – Érezni akarlak, Kincsem.

Elhúzódtam tőle, mielőtt valami faszságot csinálnék türelmetlenségembe, és újra a síkositós flakonért nyúltam. Bár farkamból csak úgy csordogált az előváladék, bőven kentem rá a hideg zseléből, majd nyomtam még egy kicsit ujjaimra, hogy Tae rózsájára is kenjek. Felsóhajtott, amint ánuszához értem, és megremegtem, ahogy tudatosult bennem, hogy most tényleg szexelni fogunk. Egy rohadt szűznek éreztem magam megint, ahogy furcsa izgatottság lett rajtam úrrá. Bepozícionáltam magam, de mielőtt bármit is tettem volna még vetettem rá egy ideges pillantást.

- Azonnal szólj, ha nem jó – kértem lágyan, mire magabiztosan bólintott.

Mélyet sóhajtottam, majd derekára fogva lassan előre nyomtam csípőmet. Tae hátra vetette fejét, és azonnal sziszegve mart bicepszembe, míg én mélyet sóhajtozva hajtottam homlokomat a vállába. Megálltam mindennemű mozgásban, ahogy próbáltam összeszedni a maradék gondolataimat is, de sehogy sem sikerült. Megéreztem partnerem ujjait, ahogy finoman cirógatni kezdte hátamat, és ez valamennyire visszarántott a valóságba.

- Jól vagy? – suttogta fülembe, nekem pedig muszáj volt elmosolyodnom. Éppen most veszem el a szüzességét, amit lefogadok, hogy nem lehet túl kellemes, és még ő aggódik értem.

- Csak lazulj el egy kicsit – motyogtam vállába.

- Elvagyok – vágta rá egyből. Az fasza.

Pár pillanatig még nem mozdultam, végül teljesen benyomtam magamat szűk fenekébe. Ezúttal fájdalmas hangot adott ki, ezt hallva pedig majd megszakadt a szívem. Rögtön ajkaira hajoltam, hogy lágy csókokkal vonjam el figyelmét, miközben marokra fogtam péniszét. Egy darabig így maradtunk, majd megmozdította csípőjét. Azonnal egymás szájába nyögtünk, gerincemen mintha villám cikázott volna végig, még sosem éreztem ilyet.

- Mozogj – kérte arcomra simítva, és teljesítettem kérését.

Lassan lendítettem csípőmet, szerettem volna a maximumot kihozni az első alkalmából, nem akartam türelmetlenkedni. Csak az számított, hogy élvezze a velem való együttlétet, az én örömöm csupán másodlagos volt. Lábait visszakulcsolta derekam köré, míg lapockám alatt magához ölelt. Egyik karommal háta alá nyúlva szorítottam magamhoz csodálatos testét, míg a másikkal támaszkodni próbáltam. Többször kezdeményeztünk csókot, szívem szerint végig faltam volna ajkait, de a sok nyögés miatt mindkettőnk részéről ez lehetetlen volt. Feljebb másztam egy hangyányit, hogy derekára foghassak, így egy kicsit erőteljesebb lökéseket végeztem, és ennek hamar meg is lett az eredménye. Tae szemei fennakadtak, ahogy egy újabb mély nyögést hallatott, és tudtam, hogy jó helyen járok. Megremegtem a látványra, ahogy alattam fekve csapzottan élvezkedett, azt hiszem abban a pillanatban láttam őt a legszebbnek. Igyekeztem folyamatosan ugyanarra pontra célozni, de egy kicsit nehézkes volt, hiszen szűk izomzata miatt én is nagyon hamar a csúcs közelébe kerültem, hiába voltam már túl egy isteni szopáson.

- Gyorsabban – pillantott rám beharapott ajkakkal, mire derekába marva visszahajoltam ajkaira, és fokoztam a tempómat. Egy idő után nyakába borultam, már nem támaszkodtam, csak feküdtem rajta, ahogy mindketten próbáltuk egymást még közelebb húzni, persze ez lehetetlenség volt, szinte így is egybe voltunk olvadva. – Yoonghih! – sikkantott fel, és tudtam, hogy itt pillanatokon belül vége lesz valamelyikünknek. Nem akartam előbb elmenni, mint ő, így feljebb támaszkodva nyúltam magunk közé, hogy farkára fogva rásegítsek élvezkedésére, és szinte abban a pillanatban, hogy hozzáértem robbant kezem közé. Háta ívbe feszült, miközben száját néma sikolyra tátotta, szemét szorosan összezárta, és annyira rám szorított élvezete közben, hogy rögtön követtem őt egy hangos nyögéssel.

Nem tudom, hogy ezután mi történt, valószínűleg valamiféle agykárosodást kaptam életem legjobb orgazmusa közben, de a legkevésbé sem érdekelt. Mire újra feleszméltem még mindig páromon feküdtem, miközben hevesen vettem a levegőt. Ő sem volt ezzel másképpen, viszont továbbra is szorosan ölelkeztünk. Nem akartam tőle soha többet elválni, így akartam maradni örökre, hiszen az utóbbi éveket tekintve, most éreztem magamat először teljesnek. Eddig is boldog voltam vele, efelől kétségem sem volt, de végre úgy éreztem, hogy minden teljesen a helyére került.

Ahogy kinyitotta szemeit, azonnal rám villantotta jellegzetes mosolyát, majd arcomra fogva megcsókolt. Gyomomban apró bizsergés áradt szét, ahogy megéreztem a kis fémgolyót a nyelvemen, elmondhatatlanul boldog és hálás voltam, hogy itt van nekem. Elválva ajkaitól kihúzódtam belőle, mire mindketten aprót nyögtünk. Szinte fázni kezdett a farkam, bár lefogadom az ő alfele inkább sajgott.

- Fürödjünk le – mondta, ahogy magunkra nézett, és csak akkor esett le, hogy én rögtön ráfeküdtem, ahogy mindketten elélveztünk. Nos, nem túlzás azt mondanom, hogy még a nyakamon is volt Tae élvezetéből.

Remegő lábakkal keltem fel, majd kézen fogva a Bambi arcút húztam a zuhanyzóba. Kellemesen melegre állítottam a vizet, majd magamhoz ölelve őt álltunk a vízsugár alatt. Egyikünk sem mozdult, nem nyúltunk tusfürdőért, csak hagytuk, hogy csupasz testünket beborítsa a meleg zuhany, miközben ölelkezve pihegtünk egymás vállába.

- Jól vagy? – kérdeztem rekedtes hangon egy idő után.

- Tökéletesen – suttogta fülembe, majd nyomott egy apró puszit arcomra. Elmosolyodtam az érzésre, és csak még inkább magamhoz szorítottam őt, miközben magamban teljesen egyetértettem vele.

Abban a pillanatban tényleg minden tökéletes volt.



Sziasztok nyuszifülek!
Siettem nagyon a résszel, azt hiszem ezt már mindenki nagyon várta. Eredetileg tegnap estére beakartam fejezni, de aztán elaludtam :')
Mindegy, most itt van, és remélem mindenki elégedett vele, azt hiszem eléggé hosszúra is sikeredett. Szeretném még egyszer kiemelni, hogy a Top Tae team még ne temessem el, az én fejemben valahogy Yoongi egy kicsit mindig is dominánsabb volt
😉
Köszönöm szépen a rengeteg kedves kommentet az előző rész alatt, illetve a követéseket is instagramon. A következő részre csütörtökig lehet számítani, addig is vigyázzatok magatokra, puszi mindenkinek! <3


Veled minden jó - Taegi, Jikook +18 BefejezettWhere stories live. Discover now