Törődés

403 37 11
                                    

Yoongi pov

Betartottam az ígéretemet, és suli után elmentünk anyuhoz. Nem voltunk ott sokat, két órát sem, de Tae szerint minden ugyanolyannak tűnt, mint eddig. Azt mondta anya ugyanolyan békésnek látszik, és meg nem mondaná, hogy az éjjel majdnem meghalt. Persze nem így szó szerint, de ez volt a lényeg. Szívem szerint ott maradtam volna anyával egésznap és éjjel, de nem tehettem, illetve be kellett látnom, hogy nem tudok neki segíteni. Azt hiszem ez volt a legszarabb mind közül, hiszen még három év után is küzdöttem ezzel az érzéssel, hogy hiába vagyok tele lóvéval, és tudnék megtenni szinte bármit, anyának nem tudok segíteni úgy, ahogy én szeretnék.

- Köszönöm, hogy eljöttél velem – néztem a göndör hajúra, amint a kórház parkolójába értünk. Bár egy világi idiótának tartottam a suliban történt hisztije miatt, mégis sokkal jobban éreztem magam, hogy most velem van.

- Van még valami dolgod mára, vagy mész haza? – kérdezte zsebre dugott kézzel.

- Miért? – Vontam fel az egyik szemöldököm. – Csak nem megint féltékeny vagy?

- Én nem! – csattant fel azonnal. – De ha hazamész, és nem szeretnél egyedül lenni, akkor szívesen veled maradok.

- Tényleg? – kérdeztem vissza meglepetten. Őszintén ledöbbentem ezen a kijelentésén, hiszen semmi szükség arra, hogy az érzéseimmel foglalkozzon, elvégre az nem tartozik a megállapodásunk közé.

- Tényleg – bólintott felvéve a szokásos téglalap mosolyát, és egy pillanatra azt hittem, hogy valami infrarktusom van, olyan hevesen kezdett el verni a szívem. – De előtte haza kell menjek a cuccaimért holnapra, vagy különben reggel előbb indulunk el.

- Maradjunk a holnap reggelnél – feleltem nyűgösen, miközben beszálltam a kocsiba.

- Biztos, hogy felfogsz tudni kelni előbb? – kérdezte kihívóan Tae, ahogy beszállt mellém.

- Az attól függ – fordultam felé, majd az arcára simítottam. – Hogy mennyire fárasztasz le az éjjel.

Nem felelt semmit, csak egy újabb mosoly után tarkómnál fogva az ajkaimra mart. Beleszusszantam a csókba, ahogy megéreztem a kis fémgolyót a nyelvemen, és egy pillanatra az a nevetséges érzés ötlött fel bennem, hogy hiányzott, ami több okból is képtelenség volt. Egyrészt mert pár órája smároltunk a suliban, másrészt mert köztünk nem voltak érzelmek, mivel alkalmatlan voltam az ilyesfajta megnyilvánulásra.

- Add a telefonod – mondta a Bambi arcú miután elvált tőlem.

- Minek?

- Szeretném, ha megállnánk vacsorázni valahol, és ismerek egy fantasztikus helyet – felelte lelkesen. – Na, add már, hadd írjam be a címet.

- Tessék – nyújtottam felé a telefonomat. – Egyáltalán honnan ismersz te itt bármilyen jó éttermet?

- Azért voltam itt párszor Jiminéknél, mielőtt ideköltöztem. Sokat jártunk erre a helyre, de amióta itt vagyok, még nem voltam, pedig ez a kedvencem.

- Jobb, mint ahová a legutóbb vittelek? – sandítottam rá a szemem sarkából, miközben beindítottam a Bentleyt.

- Más – felelte Tae elgondolkodva. Nem kérdezősködtem tovább, csak mentem amerre a gps vitt, bár azért meglepődtem amikor negyven percet írt ki a telefonom.

- Nincs közel – jegyeztem meg morogva.

- Megfogja érni, hidd el – mondta a mellettem ülő, miközben finoman a combomra simított. Majdnem átmentem a szembe sávba, annyira meglepődtem, de Tae nem zavartatta magát, az út hátralevő részében végig ott pihentette a kezét.

A főútról végül felkanyarodtam egy kis utcába. Annyira pici volt, hogy szinte alig fértem el a kocsival, így aztán még nehezebben találtam parkolóhelyet. Bár alig volt még csak öt óra, már szinte majdnem sötét volt, és lehet ez elég gyáván hangzik, de nem tűnt elsőre valami barátságos a környéknek.

- Azt hiszem itt balra – mutatott a cél irányába a göndör hajú, majd megfogva kezemet rángatott maga után.

Elhúztam a számát, és morogni kezdtem az orrom alatt, mire megkaptam, hogy hisztis vagyok. Pár perc után valóban megérkeztünk egy tömbház aljában lévő kicsi kifőzdéhez. Yooyung Sikdang, életemben nem hallottam még róla. Belépve a hely tényleg nem volt nagy, téglalap alakú volt, és a külön asztalok helyett három hosszú asztal volt keresztbe fekete székekkel kerítve, tehát még esély sem volt arra, hogy nagyjából elkülönüljünk a többiektől. A belmagasság szintén kicsi volt, és hirtelen rosszul éreztem magamat, ahogy realizáltam, hogy mennyire is zsúfolt az egész.

- Tae... - kezdtem bele mondandómba, ám az említett azonnal közbe vágott.

- Tudom, hogy nem ehhez vagy szokva, de kérlek adj neki egy esélyt – nézett rám csillogó szemekkel, miközben bátorítóan megszorította a kezemet. Bólintottam egy aprót, majd a pult mögött lévő szemüveges, idősebb hölgy megkért minket, hogy foglaljunk helyet, és nézzük át az étlapot.

Az ételek nevetségesen olcsóak voltak, bár nem is volt hú de nagy a választék. Nem voltak külön előételek vagy desszertek, és az ital választék is meglehetősen szegényes volt. Már majdnem tettem még egy megjegyzést, amikor valami isteni illat csapta meg az orromat. Mélyen a levegőbe szimatoltam, és éreztem, ahogy megkordul a hasam. Nem igazán ettem ma a sok stressz miatt, ami az éjjel ért, így nem csoda, hogy majd éhen vesztem. Virsli pörkölt... hmmm, nem hangzik rosszul.

- Te mit eszel? – néztem fel az étlap mögül tanácstalanul a velem szemben ülőre.

- Sertéshúsos bibimbapot. Imádom, az a kedvencem itt – vágta rá azonnal a göndör hajú. – Te?

- Azt hiszem megpróbálkozom ezzel a virsli pörkölttel – feleltem kételkedőn. Valami még rémlett nagyon gyerekkoromból, hogy a nagyim csinált hasonlót, és kifejezetten szerettem. Sajnos már régen meghalt, alig lehettem nyolc éves, anyukám pedig sosem tanulta meg ezt a receptet.

- Uhh, az nagyon finom! – csillant fel Tae őzike szeme. – Ha legközelebb eljövünk, akkor én is azt eszek.

- Azért ne szaladjunk ennyire előre! – emeltem fel tiltakozóan a kezemet. Értem én, aranyos kis hely meg minden, de azért vannak kétségeim bőven. Nem vagyok egy sznob fasz, de azért mégsem ehhez vagyok hozzászokva.

Tae ezek után leadta a rendelésünket a hölgynek, aki mint kiderült a férjével vezeti ezt a kis kifőzdét. Elmesélték, hogy mivel olcsóak, és egy köpésre van tőlük a kollégium, ezért sok tanuló idejár hozzájuk ebédelni, vagy csak beugrani valamit enni tanítás után, szóval szerencsénk van, hogy most nincsen teltház. Aha, mintha valami kibaszott Michelin csillagos hely lenne, ahová foglalás nélkül még a lábadat sem teheted be. Nem kötöttem bele a dologba, lenyeltem a megjegyzéseimet, mert bár még mindig voltak kétségeim bőven, az idős házaspár tényleg nagyon barátságos és kedves volt.

A hasam újra megkordult, ahogy megkaptam a vacsorámat. Isteni illata volt és nem volt éppen egy kis mennyiség. Tae szinte rögtön neki is látott a sajátjának, így bár vonakodva, de a számba vettem én is az első falatot. Nem túlzok, ha azt mondom, hogy majdnem felnyögtem meglepettségemben, ahogy az ízek szétáradtak a számban, és szinte egy pillanatra még az ízlelőbimbóim is elzsibbadtak.

- Azta kurva – suttogtam magam elé, mire a velem szemben ülő rám villantotta jellegzetes mosolyát.

- Mondtam én, hogy jó hely.

Nem feleltem, csak egyetértően hümmögtem, majd falni kezdtem az előttem lévő ételt. Teljesen másmilyen volt, mint azok az éttermi ételek, amiket én megszoktam. Azok mind nagy műgonddal és elképesztően drága alapanyagokból készültek, míg ezen érezni lehetett a törődést, és igazi házikoszt íze volt, amiben jó régóta nem volt már részem. Degeszre ettem magamat, úgy éreztem majd kipukkadok, és semmi másra nem vágytam már, csak egy kiadós alvásra, mivel szinte azonnal beütött a kaja kóma.

- Na, jöjjünk máskor is? – kérdezte Tae, miközben megfogta a kezemet az asztal felett. Nem húzódtam el, csak egy halvány mosollyal bólintottam egyet. Úgy érzem, hogy bármikor tudnék itt enni. A göndör hajú ezekután kérte a számlát, de amikor megláttam az összeget muszáj volt felhorkantanom.

- Életemben nem fizettem még ilyen keveset ilyen jó kajáért.

- És most sem fogsz – felelte Tae, ahogy elvette előlem a számlát. – Most én fizetek.

- Nem! – kezdtem el ellenkezni azonnal. Könyörgöm, a reggeli kávém majdhogynem többe kerül, mint amit összesen fogyasztottunk itt.

- A múltkor te fizettél, ez most az én köröm. Én hoztalak el, szóval maradj a seggeden – utasított rendre a Bambi arcú, és egy újabb morgás után tettem, amit mondott. Felesleges volt vele hadakozni, kurvára nem értem el vele semmit úgy sem.

- Köszönöm szépen – mondtam zavartan, ahogy kiléptünk a kis kifőzde ajtaján.

- Igazán nincs mit. De legközelebb ne legyél ennyire egy beképzelt faszkalap, hanem inkább bízz bennem. Azért mert valaminek az ára nem hatjegyű, az nem azt jelenti, hogy nem jó.

- Jól van, na – húztam el a számat, és ezúttal én fogtam partnerem kezére, ahogy a kocsi felé mentünk. – Csak furán érzem magam, és én akartam fizetni!

- Ha hazaértünk, akkor meghálálhatod másképpen – kacsintott rám Taehyung , én pedig helyben félkemény lettem. Kibaszott szexi volt, ahogy kihívóan belefúrta tekintetét az enyémbe, miközben sötét, göndör fürtjei az arcába hullottak.

- Haladjunk – feleltem ellentmondás nem tűrően, és meggyorsítottam a lépteinket, miközben Tae kacaja elveszett Szöul utcái között.




Belépve az ajtón ahogy lekaptam magamról a kabátomat és a cipőmet, már estem is neki a másik ajkainak. Csak úgy faltam a párnácskáit, miközben próbáltam minél közelebb húzni magamhoz a derekánál fogva. Tae finoman ráharapott az alsó ajkamra, mire jólesően felmordultam. Hiába volt még fél óra az út hazáig, a legkevésbé sem nyugodtam le, és farkam ezúttal már teljes készenlétben volt. Nem is értem, hogy a faszba jutottunk el a szobámig, annyira akartam már a Bambi arcút, hogy nem gondoltam volna, hogy kibírok még két emeletet. Az ajtó csapódás után már fordított is a helyzetünkön előszedve a domináns énjét, és egy szempillantás alatt nyomott le az ágyra, miután megszabadított engem és saját magát is a pólójától. Azonnal végig simítottam forró, kreol bőrén, majd már ujjaim közé is vettem egyik mellbimbóját, mire jólesően belesóhajtott a csókunkba. Elváltam ajkaitól, majd nyakához hajoltam, de az első harapás után fájdalmas szisszenést hallottam.

- Fájt? – néztem fel rá aggódva, mire vonakodva bólintott egyet.

- Eléggé megkínoztál az elmúlt napokban – vallotta be zavartan, és igazat kellett adjak neki. Az én nyakam sem volt jobb állapotban, tele volt foltokkal, és valóban a legkisebb érintésre is fájdalmat éreztem.

Nem mondtam ezekután semmit, csak finom, apró puszikkal és csókokkal hintettem be az ottani területet, miközben még jobban az ölembe húztam Taet a fenekénél fogva. Elégedetten hümmögött, miközben fekete tincseim közé túrt, majd ajkait elhagyta egy kisebb nyögés, ahogy számba vettem az egyik ágaskodó mellbimbóját. Miután jól megszopogattam mindkettőt, az övéhez nyúltam jelezve neki, hogy szeretném eltávolítani mielőbb a nadrágot róla. Pár pillanat múlva már teljesen mesztelenül simultunk egymás testéhez, miközben mindketten többször a csókba nyögtünk, ahogy merev férfiasságainkat folyamatosan egymásnak dörgöltük. Lenyúlva magunk közé vettem kézbe a dolgokat, de egy kis idő után Tae elhúzódott tőlem.

- Mond csak Yoongi – búgta szexin a fülembe, amit finoman meg is harapott. – Hatvankilenceztél már valaha?

- Nem – vallottam be zavartan. Oké, nyilván már vagy ezerszer volt dolgom mind a két féllel, de a dominanciám nem engedte, hogy viszonozzam az orális szexet. A múltkori is csak kivételes alkalom volt Taevel.

- Akkor ideje lesz kipróbálnod. Ígérem, hogy nem fogod megbánni – suttogta magunk közé a göndör hajú, és ahogy rám nézett azzal az éhes tekintetével, komolyan mondom nem tudtam neki nemet mondani. Nem tudom milyen varázserő birtokában van a Bambi arcú, de elképesztő, ahogyan megbabonáz egy szempillantás alatt, pedig a tegnapiak után úgy éreztem, hogy így is túl sokat engedtem neki.

Tae ezekután finoman leszállt rólam, majd teljesen az ágy végébe csúszott, hogy fejét megtudja támasztani, és megkért, hogy másszak felé fordított pozícióba. Vonakodva bár, de tettem amit kért, miközben kibaszottul zavarban voltam. Égnek álló farka most velem szemezett, míg ő ugyanezt tette az én fenekemmel.

- Ha bármi mást is használni mersz a szádon vagy a nyelveden kívül, gondolkodás nélkül kiváglak az ablakon – mondtam fenyegetően, mire a göndör hajú rácsapott a seggemre. – Héj!

- Jaj, hallgass már! – vágta rá élesen, majd a következő pillanatban már meg is éreztem sikamlós nyelvét a hátsó bejáratomnál. Jólesően felnyögtem főleg, amikor ujjaival heréimet kezdte el masszírozni. Annyira idegen volt az érzés, hiába csinálta már másodjára az elmúlt két napban, mégis kurvára jól esett.

Felébredve kábulatomból realizáltam, hogy illene nekem is tennem valamit ahelyett, hogy csak nézegetem farkát, így miután vettem magamon egy jó nagy adag bátorságot, kezembe fogtam szerszámát, és először csak kézzel, majd végül szájjal is kényeztetni kezdtem. Kezdetekben csak a makkját nyalogattam, végül mertem egy kicsit mélyebbre is engedni őt, miközben minden erőmmel azon voltam, hogy még csak véletlenül se fogazzak. Tudtam, hogy milyen érzés, és kibaszottul gyűlöltem. Kezeimmel a combja két oldalán támaszkodtam meg, miközben próbáltam még jobban ráhajolni péniszére, de muszáj volt felnyögnöm, amikor Tae rózsámtól egészen a herémig nyalt. Ha leharapom a farkát, mert túl sokáig izgat, arról csak is ő tehet majd. Próbáltam arra koncentrálni, hogy minél gyorsabban mozgassam a fejem, közben néha megpróbáltam nyelvemet is bevetni a játékba, illetve egyszer-kétszer meg is szívtam a farkát, amit a göndör hajú mindig egy jóleső nyögéssel díjazott. Egyszer csak mozgolódást éreztem, majd éreztem, hogy Taehyung lejjebb csúszik, és ott hagyva fenekemet, ezúttal ő is a szájába vette péniszemet, majd nem szarakodva sokáig, gyors tempóra kapcsolt. Újra felnyögtem a farkával a számba, igyekeztem nem lemaradni, de azért mégsem volt úgy egyszerű, hogy éppen egy díjnyertes szopást kaptam, miközben nekem is jól kellett teljesítenem. Többször megállítottam fejem mozgását, mert túlságosan is élveztem partnerem munkáját, majd amikor egy nem várt pillanatban teljesen elnyelt, nem bírtam visszafogni, és rögtön a szájába élveztem egy hangos nyögéssel. Pár másodpercig még kába voltam az orgazmus utóhatása miatt, de aztán eszembe jutott, hogy én még kurvára nem végeztem az én munkámmal, és bár végül én is szájjal juttattam el Taet a csúcsra, de mivel még nem mertem le mély torkozni, muszáj volt ujjaimat a tövére kulcsolnom, és úgy csinálnom szinkronban az egészet. Nem telt el sok idő, amikor egy öblös nyögés kíséretében ő is a számba élvezett, és mivel kurvára nem szólt előre, én meg nem figyeltem, mert csak azon voltam, hogy minél előbb örömet tudjak neki szerezni, így kénytelen voltam lenyelni a végtermékét. Enyhe keserűség áradt szét a számban, életemben nem engedtem ezt még meg senkinek, de úgy látszik a Bambi arcú elég sok mindenben az első nekem, hiába nem vagyok kispályás az ágyban. Beszarás, hogy mennyi mindent ki lehet hozni a másikból még így is, hogy nem fekszünk le ténylegesen.

Legördültem Taeről, így most mindketten pihegve feküdtünk az ágyon. Egy kisebb hiszti után még zuhanyozni is elmentünk, amihez a göndör hajú ragaszkodott igazán, nekem kurvára semmi kedvem nem volt, de azt mondta, hogy nem fog büdösen mellettem aludni. Na kösz, basszameg. A fürdőben most kivételesen semmi olyan nem történt, azt hiszem itt jött ki igazán rajtam a kimerültség, mivel szinte semmit nem aludtam az éjjel anya miatt, és az a pár tanóra, amin elszundítottam a suliban, lófasz volt.

Adtam egy nagyobb pólót Taenek pizsama gyanánt, nadrágot nem akart, azt mondta megfelel neki a boxer is. Jó magam csak egy alsó mellett döntöttem, utáltam ha arra keltem fel éjjel, hogy levagyok izzadva, mint a kurvák a templomban, és egyébként sem voltam egy fázós típus. Enyhe rossz érzés fogott el, ahogy befeküdve az ágyba egy jó éjszakát után partnerem hátat fordított nekem. Feküdtem ott, mint valami balfasz, miközben a kellemetlen érzés egyre inkább növekedett bennem, végül miután lejátszottam magamban egy kisebb veszekedést, közelebb húzódtam a göndör hajúhoz.

- Alszol? – kérdeztem rekedten.

- Nem – felelte szinte azonnal.

- Ha van kedved, akkor hozzám bújhatsz – mondtam zavartan, miközben pulzusom megint az egekben volt.

- Tényleg? – fordult felém döbbenten a Bambi arcú, majd miután lassan bólintott egyet, már fordultam is el, hogy ő hátulról szorosan áttudjon ölelni. Kivételesen nem éreztem magamat rosszul, nem feszélyezett a dolog, csak élveztem Tae gyengéd ölelését.




Sziasztok nyuszifülek!
Elkapott az ihlet, így hamarabb hoztam a részt. Párosunk halad, Yoongi még küzd maga ellen, de már egész jó úton jár:)
Egyébként az étteremben, amiben voltak, az az a hely, ahová a fiúk még a debütálásuk előtt jártak sokat, volt nekem is szerencsém ott lenni tavaly októberben, elképesztő a hely, és a virsli pörkölt valóban Yoongi kedvence, anno én is azt ettem, és azt hiszem azóta sem ettem sehol sem olyan finom koreai ételt
😊
Remélem mindenkinek jól fog telni a hétvégéje, én totál kimerülve érzem magamat:')
A következő részre jövőhét közepén lehet számítani, addig is jó pihenést mindenkinek, vigyázzatok magatokra! <3

Veled minden jó - Taegi, Jikook +18 BefejezettWhere stories live. Discover now