Valami új

491 38 14
                                    


Yoongi pov

Komótosan nyitogattam szemeimet, ahogy a nap utolsó lemenő sugarai még éppen bevilágítottak a szobába és elérték az arcomat. Hirtelen azt sem tudtam, hogy milyen napszak van, csak amikor megakartam fordulni, mert teljesen elfeküdtem a vállamat, akkor éreztem meg az ölelő karokat. Azonnal kipattantak a szemeim, majd egy mély levegő után már kúszott is be az általam úgy imádott menta illat az orromba. Felpillantottam a velem szemben alvó szépségre, aki továbbra is az igazak álmát aludta, és ekkor realizáltam, hogy két karommal én is szorosan öleltem derekát. Enyhe zavarban voltam, hiszen soha senkivel nem bújtam össze, nem voltam az a fajta, egyszerűen túl érzelmes volt nekem az ilyesfajta megnyilvánulás, és a legkevésbé sem értettem, hogy most miért hagytam magamat.

Erőt véve magamon, végül nagy nehezen megfordultam, hogy kikászálódjak az ágyból, de Tae karjai abban a pillanatban visszahúztak magukhoz a csípőmnél fogva, majd még szorosabban hozzám bújva ölelt át, ahogy fejét a nyakamba temette, így megéreztem a csiklandós, göndör tincseket. Végleg összezavarodtam, ahogy ott feküdtem kis kifliként, mint valami elbaszott csaj valami még elbaszottabb tini drámában, így tettem még egy próbálkozást a szabadulásomra, de nem úgy sült el, ahogy én azt elgondoltam. Amint ujjaimmal megpróbáltam lefejteni a Bambi arcú kezeit magamról, majd egy kicsit kijjebb csúsztam az ágyon, hirtelen szúró érzést éreztem a nyakamba, ahogy Taehyung belém harapott. Meglepettségembe hatalmasat nyögtem, és reflex szerűen hátra nyúltam, hogy a puha, barna tincsek közé kapjak.

- Hova-hova? – búgta szexin hallójáratomba, majd finoman szopkodni kezdte fülcimpámat.

- Szomjas vagyok – nyögtem ki nehezen az első dolgot, ami eszembe jutott, végül működni látszott a dolog, mert partnerem ajkai lekerültek a fülemről, és szorítása is enyhülni látszott.

- Azt hittem már megakarsz szökni – motyogta kómásan, ahogy visszafordult a hátára, és nyújtózkodott egyet. Hitetlenül néztem rajta végig felülve az ágyba. Elképesztő, három másodperccel ezelőtt még egy szexi dög volt, most meg mint egy kiscica úgy hempereg mellettem.

- Az nehéz lenne – feleltem rekedtem. – Elvégre itt lakok.

A Bambi arcú beleegyezően hümmögött, én pedig a telefonom után nyúltam, hogy megnézzem az időt. Már hat óra is jócskán elmúlt, és gondolatban jól fejbe vágtam amiért így bealudtunk. Valahogy nem így képzeltem ezt el.

- Bocsánat – szólalt meg Tae, ahogy ülőhelyzetbe tornázta magát, majd ujjaival átfésülte zilált haját. – Az alkoholtól általában elálmosodom, és két pohár bor az most sok volt nekem.

- Semmi baj, én is elaludtam – mondtam váll rándítva. – Akarsz még filmezni?

- Nem tudom – mosolyodott el halványan a göndör hajú. – Félek, hogy vissza aludnék.

Megértően bólintottam, majd gondolataimba merülve gyorsan átfutottam, hogy miket csinálhatnánk. A filmezés kilőve, kimozdulni kurvára nincs kedvem, de ami a legnagyobb problémám volt azaz, hogy fingom nem volt arról, hogy Taehyung mit szeret csinálni, mi a hobbija, és ez enyhén frusztrálni kezdett. Végül eszembe jutott egy remek ötlet. Szembe fordultam a Bambi arcúval, majd kicsit közelebb mászva hozzá finoman az arcára simítottam éppen érintve ezáltal a szeme alatti apró anyajegyet.

- Van kedved velem jakuzzizni? – kérdeztem halkan, mire a velem szemben ülő szemei elkerekedtek. Talán nem ez volt a legjobb ötletem a múltkoriak után, de azóta sok minden változott.

- Az attól függ – incselkedett velem játékosan, ahogy oldalra döntve fejét finoman ráharapott az egyik ujjamra. – Ezúttal is vannak rejtett kamerák?

- Nincsenek – vágtam rá azonnal. Persze, hogy nem felejti el felemlegetni, hogy mekkora faszparaszt voltam pár héttel ezelőtt, annyira tipikus.

- Nos, ezesetben akkor igen – felelte megvillantva téglalap mosolyát, ami engem is enyhe mosolygásra kényszerített, mint mindig. – Viszont tudsz adni fürdőgatyát?

- Nem – mondtam, majd közelebb hajolva arcához nyomtam egy lágy csókot ajkaira. – Ezúttal anélkül fürdünk.

- Ravasz vagy – súgta közénk, ahogy alkarján megtámaszkodva karolta át egyik lábával derekamat. – Így nem ígérem, hogy tudom magamat türtőztetni.

- Nagyon helyes – feleltem, majd még egy gyors szájra puszi után tényleg kimásztam az ágyból, hogy utamat a terasz melletti szobához vegyem.

Ezúttal is csak a kis fényfüzért kapcsoltam fel, mint legutóbb, amikor idehoztam Taet. Úgy voltam vele, hogy ez elég lesz hangulatfénynek, na meg maga a medence is világítani fog, szóval bőven elég lesz. A jakuzzi halkan bugyogni és zúgni kezdett, ahogy bekapcsoltam, majd visszamentem a szobámba, ahol a Bambi arcú még mindig az ágyamon feküdt, de ezúttal hasalt. Nem bírtam ki, muszáj volt rásóznom egyet a formás hátsójára.

- Héj! – csattant fel sértetten, mire kuncogva hátrább léptem pár lépést az ágytól. – Ez ma már a sokadik!

- Nem hagyhattam ki, túl jó feneked van – kuncogtam el magam az ajtónak támaszkodva.

- Na, majd meglátjuk mennyire fogsz nevetni, ha én is a seggedhez nyúlok.

- Kizárt! – vágtam rá azonnal. – A seggem tabu!

- Aha. – Kelt fel az ágyról Tae, majd egy laza mozdulattal lekapta magáról a pizsama felsőjét, miközben éhesen végig mérte felső testemet, amin még mindig nem viseltem semmit. – Előbb-utóbb valaki megadja magát.

- Az nem én leszek – feleltem határozottan, de magabiztosságom hamar inába szállt, ahogy közelebb lépve hozzám a göndör hajú magához rántott, majd ajkaival már rá is tapadt az amúgy is megkínzott nyakamra.

Hiába voltam tele az általa okozott szívás foltokkal, muszáj volt felsóhajtanom a jóleső érzésre, ahogy fejemet hátra hajtva adtam neki még nagyobb teret. Egyik kezemmel automatikusan a hajába kaptam, míg a másikkal bicepszét szorongattam. Miután elvált nyakamtól, finoman az ajtónak lökött, majd lejjebb csúszva egyik mellbimbómat kezdte nyelvével izgatni, és bár már túl voltam két orgazmuson, éreztem ahogy feszíteni kezdett a gatyám.

- Tae – nyögtem fel, ahogy egyik kezét levezetve derekamról a farkamra markolt. Pár pillanatig még simogatott nadrágon keresztül, majd teljesen elhúzódott tőlem, és csillogó szemekkel az én kipirult arcomat kezdte el fürkészni.

- Olyan kibaszott szép vagy – búgta magunk közé, majd egy kósza fekete tincsemet a fülem mögé tűrt. Eléggé meglepődtem ezen a kijelentésén, mert még soha senkinek nem hívott szépnek, és egy kicsit furcsán is éreztem magamat, bár nem olyan rég én is gyönyörűnek hívtam őt, ami szintén nem volt szokásom.

- Gyere. – Ragadtam meg kezét, majd kilépve az ajtón a terasz melletti szobába mentem vele.

Nem szarakodtam sokat, miután ellenőriztem, hogy elég meleg-e a víz, már toltam is le nadrágomat alsómmal együtt, majd beszálltam a medencébe. Tae nem messze tőlem állt, szemei még mindig a vágytól csillogtak, ahogy végig mért, végül tekintete a már fél kemény szerszámomon állapodott meg. Ő is hasonló állapotban lehetett, ahogy a vékony nadrág kisebb sátrat vetett.

- Mire vársz? – kérdeztem kacéran, miközben az alsó ajkamba haraptam. – Foglaltam neked helyet – feleltem mosolyogva, ahogy farkamra fogva rántottam magamon párat.

Valahol itt szakadhatott el nála a cérna, mert őrült tempóval tolta le magáról a pizsama gatyáját, majd egy pillanat múlva már combjaimon ülve simult hozzám, miközben karjait a nyakam köré fonva csapott le hevesen ajkaimra. Egyszerre nyögtünk fel, ahogy csípőjét előre lendítve dörgölte egymásnak férfiasságainkat, és már régen túl voltam a fél kemény állapotomon. Nem bírtam ki, muszáj volt derekáról lejjebb csúsztatnom tenyeremet, hogy belemarkolhassak a pucér fenekébe. Meglepő módon nem kaptam elutasítást, csak egy kisebb nyögést, ahogy tovább markolgattam a félgömböket. Csókunk közben egyre szenvedélyesebb lett, és még azt hiszem életemben nem kínzott ennyire a vágy. Nem tudom, hogy ezt az egészet Tae tette velem, vagy csak az, hogy kivételesen teljesen józan állapotomban történt mindez, de majd megőrültem.

- Annyira kívánlak – súgtam magunk közé szinte fuldokolva, ahogy fenekénél fogva még közelebb húztam magamhoz, ezáltal péniszünk már teljesen egymásnak simult. Tae is hevesen kapkodta a levegőt, majd magunk közé nyúlva fogott férfiasságainkra, és egyszerre verni kezdte őket.

Nem bírtam, muszáj volt a göndör hajú vállára döntenem a homlokom, ahogy többször is kisebb áramütéseket éreztem végig cikázni a gerincem mentén. Istenem, mi lesz velem, ha egyszer tényleg megdugom. Próbáltam visszafogni magam, Isten vagy bármi más égifaszom lássa a lelkemet, én tényleg megpróbáltam, de nem bírtam ki. Kicsit széjjelebb feszítettem a kezemben lévő farpofákat, majd lenyúlva közéjük egyik középsőujjammal finoman simogatni kezdtem a Bambi arcú rózsáját. A hatás nem maradt el, Tae azonnal megmerevedett az ölemben, és abbahagyva eddigi tevékenységét tolt el vállaimnál fogva.

- Mit csinálsz? – Nézett rám bizonytalanul, és valahol itt tudatosult bennem, hogy ezt már megint jócskán elbasztam.

- Ne haragudj – sütöttem le zavartan szemeimet. – Csak megőrülök annyira akarlak.

- Megbeszéltük, hogy egyelőre nem próbálkozunk be a másiknál – mondta fenyegető hangon, mire egyre idegesebb lettem.

- Jó basszameg, de mit csináljak? – pillantottam fel rá feszülten. – Itt vonaglasz pucéran az ölembe, kibaszott szexi vagy, persze, hogy nem bírok magammal!

Tae pár másodpercig nem szólalt meg, csak ajkait vonallá préselve meredt maga elé, én meg fejemet hátra vetve szidtam magamat, mint a bokrot. Elengedtem a rajtam ülő derekát majd egyik kezemmel nedves tincseim közé túrtam, miközben még mindig a plafont bámultam. Talán ez a hely el van átkozva kettőnknek, elvégre itt folyton elbaszok valamit. A legrosszabb az volt, hogy igaza volt a Bambi arcúnak, nem is értem neki hogy lehetett ekkora önuralma, amíg én majd belepusztultam a sóvárgásba. Komolyan, szerintem még soha senkit nem akartam ennyire, de azt mondják a kurva okosak, hogy mindig a tiltott gyümölcs a legédesebb...

- Rendben – felelte végül a göndör hajú, mire meglepetten kaptam rá tekintetem. Hogy mit mondott? – Egy ujj, de tényleg csak egy! – Fogott kezemre, majd visszavezette fenekére. – Ha tovább próbálkozol, tényleg itt hagylak a picsába, sőt az életbe többet nem állok veled szóba!

- Komolyan mondod? – kérdeztem kábultan, ahogy lassan eljutott tudatomig az előbb hallottak.

- Igen, de kérlek légy óvatos – kérlelt halkan Tae, mire egy aprót bólintottam. Kezemet visszavezettem a derekára, hogy újra közelebb húzhassam magamhoz.

- Az leszek – súgtam ajkaira, majd lecsaptam rájuk. Ezúttal lassan csókoltam őt, próbáltam finomkodni, hogy ne ijesszem meg, elvégre így is kurva szerencsésnek mondhattam magamat, hogy nem küldött el azonnal a halál faszára.

Lágyan még közelebb húztam magamhoz, de megint felkellett sóhajtanom, ahogy férfiasságaink újra összeértek, viszont most nem ért hozzájuk, továbbra is vállaimat szorongatta. Kicsit feljebb ültem, és teljesen átölelve őt húztam annyira magamhoz, amennyire csak tudtam, majd elválva ajkaitól haladtam lejjebb nyakáig, amiket finom csókokkal borítottam be. Nem hagytam rajta több szívásfoltot, volt rajta amúgy is éppen elég, inkább nyálas csókokat nyomtam oda, és pár visszafogottabb harapást. Ezután kicsit eltoltam magamtól, hogy tudjak mellbimbóival is foglalkozni, amíg puhán simogattam hasát ágyéka felett. Miután kiszórakoztam magam, két kezemmel lesimítottam combjaira, direkt kikerülve péniszét, majd egy erősebbet belemartam.

- Yoongiih! – nyögött fel kéjesen, ahogy még inkább vállaimba kapott, majd már le is hajolt, hogy egy csókot kezdeményezzen.

Most vadabb voltam, mint pár másodperccel ezelőtt, hiszen már az én türelmem is igen csak fogyni kezdett, és valószínűleg ezzel az őzike szemű is így volt, mert egyre többször tolta ágyékát az enyémnek. A csókot nem szakítva meg vezettem vissza tenyereimet a fenekére, amibe finoman belemarkoltam. Belesóhajtott a számba, ahogy lassan masszírozni kezdtem a félgömböket, majd pár pillanat után újra szétfeszítettem őket, hogy ezúttal rózsáját masszírozhassam. Egy darabig nem csináltam semmit, csak középsőujjammal nyomogattam a kis lyukacskát többször végig simítva rajta, végül elváltam ajkaitól.

- Térdelj fel – utasítottam halkan, mire kérdőn visszanézett rám, de szó nélkül tette, amit kértem. Ahogy lábaival körül zárta combjaimat, úgy emelkedett ki feneke a vízből. Középsőujjamat a számba vettem, hogy lehető legjobb tudásom szerint benyálazzam, míg másik kezemmel a farkára fogtam. Újabb nyögés hagyta el a göndör hajú ajkait, ahogy ködös tekintettel nézett le rám, arca újra kipirult volt a vágytól, miközben mellkasa hevesen emelkedett és süllyedt.

Kikaptam ujjamat a számból, majd még mindig verve a farkát, finoman körözni kezdtem rózsáján, végül óvatosan elkezdtem benyomni ujjamat. Tae ajkai elnyíltak egymástól, ahogy mély levegőt vett, és éreztem ahogy egy pillanatra újra megmerevedik karjaim között, még lábával is szorítani kezdte combjaimat.

- Milyen? – kérdeztem suttogva, ahogy óvatosan mozgatni kezdtem ujjamat.

- Furcsa – felelte zavartan, de ahogy erősebben a farkára fogtam, úgy kezdett ő is újra ellazulni.

- Csókolj meg – kértem lágyan, mivel ujjamon és kezemen kívül semmi mást nem mertem mozdítani, ő meg már hajolt is le, hogy újra birtokba vehesse párnácskáimat.

Nos, azzal egyikünk sem számolt, hogy ezáltal beleül az ujjamba, így amint ajkaink összeérték, bele is nyögött a csókunkba. Egy kicsit élesebben kapott bele vállaimba, de a legkevésbé sem érdekelt, mert kibaszott izgató volt az egész helyzet. Lassan visszaereszkedett rám, így feneke újra a víz alatt volt, én pedig bátrabban mertem ujjazni őt. Egészen mélyen voltam benne, így tapogatózni kezdtem, de nem is kellett sokáig keresnem ujjbegyemmel, hiszen már rutinos voltam e téren.

- Yongiih! – nyögte kiabálva nevemet a göndör hajú ezáltal megszakítva a csókot, ahogy elértem a diónyi idegcsomót. Éppen csak a tetejét értem el, így nem tudtam neki megadni a teljes élvezetet.

- Ülj bele jobban – búgtam magunk közé, mire vonakodva, de tette amit kértem, így már teljesen az ujjamra nehezedve.

Újabb nyögés volt a díjam, ahogy már teljesen elértem a prosztatáját, amit gyakorlott mozdulatokkal masszírozni kezdtem. Eközben nem felejtettem el farkával sem foglalkozni, így rövid időn belül élvezett a göndör hajú a markomba. Teste megfeszült, szemeit lehunyta, míg hátát ívbe feszítette, és majdnem én is elmentem már csak a látványtól is. Ujjaim körül a záróizmok is összeszorultak, és hirtelen aggódni kezdtem, hogy talán az első alkalommal majd leszakítja a faszomat a helyéről, ha egyszer odajutunk. Ezután Tae még pár percig pihegett, ahogy lelazulva borult a mellkasomra, majd kihúzva ujjamat fenekéből, kezdtem el a selymes tincseket simogatni.

- Milyen volt? – kérdeztem halkan, ahogy másik kezemmel hátára simítottam.

- Fantasztikus – súgta mellkasomra, mire hatalmas vigyor terült szét az arcomon. Egy lépéssel közelebb vagyok, ezekután talán már nem is kell sok, hogy a Bambi arcú beadja a derekát. Örömteli elmélkedésem azonban nem sokáig tartott, ugyanis Tae személyisége megint átkapcsolt angyalból ördögbe. – Fordulj! – parancsolta ellentmondás nem tűrő hangon, mire meglepettségembe felhúztam az egyik szemöldököm.

- Hogy tessék? – adtam hangot értetlenségemnek, de Tae ezúttam nem volt túl türelmes állapotába.

- Azt mondtam, hogy fordulj! – kiáltott rám élesen, majd kiszállva ölemből, fordított meg tengelyem körül, így most a jakuzzi szélének támaszkodtam.

- Tae... - kezdtem bele ijedten, mire a göndör hajú erősen belemart a fenekembe.

- Tudod a szabályt, Yoongi. Valamit valamiért. – Simított végig újra farpofáimon, majd a jakuzziban lévő ülőrészre mutatott. – Térdelj fel oda, és told ki a feneked velem szembe.

Kibaszottul vonakodtam ettől az egésztől, mert bár ő kurvára élvezte az előbb történteket, én rohadtul nem akartam, hogy feldugjon nekem bármit is a seggembe, de közben meg annyira beszaratott a dominiáns énje, hogy ellenszegülni sem mertem. Végül lassan tettem, amit mondott, megkapaszkodva a medence szélébe térdeltem fel, és pucsítottam Tae arca felé, így ő premier plánba láthatta fenekemet. Bár eddig farkam úgy állt, mint a cövek, most annyira megalázónak éreztem a helyzetet, hogy egyből le is lankadtam.

- Lazulj el – suttogta mély hangján a fülembe a göndör hajú, majd hátrább húzódva apró csókokkal borította be a hátamat, amik meglepő módon jól estek, de mxég mindig be voltam feszülve.

Először csak simogatta farpofáimat, gyűrögette őket, néha lesimított a golyómig, miközben összeszorított szemekkel vártam, hogy mikor fog a végbelembe kerülni valami. Végül megéreztem ahogy széthúzta félgömbjeimet, mire ujjaimat belevájtam a jakuzzi szélébe így várva a teljes megaláztatást. Szemeim kétszeresre nőttek, ajkaim elnyíltak, és eddig tőlem ismeretlen hangon nyögtem fel, ahogy megéreztem Tae puha nyelvét a nyílásomon. Nem ismertem ezt az érzést, teljesen idegen volt, cserébe meglepően kellemesnek véltem.

A Bambi arcú szinte belefúrta fejét a fenekembe, ahogy hevesen dolgozott nyelvével rózsámon, és teljesen elvesztettem az eszemet, ahogy folyamatosan húzogatta lyukamon az apró fémgolyót. Izgalmi állapotom hamar visszajött, és ezúttal a jóleső érzés miatt feszült meg testem. Gerincemen folyamatosan apró áramütések cikáztak végig, a borzongás folyamatosan végig futott rajtam, és többször hallattam nyögéseimet, mint eddig összesen valaha. A kaput teljesen az tette be, amikor Tae előre nyúlva egyik kezével a farkamra fogott, majd irdatlan tempóba verni kezdte, miközben tovább nyalakodott hátsó bejáratomnál. Nem telt bele szerintem egy percbe sem, ahogy nevét nyögve hatalmasat robbantam markába, és ahogyan nem rég neki is, úgy most nekem is teljesen ívbe feszült a hátam az orgazmus hatására.

Úgy éreztem mint akit leszívtak, erőtlenül hullottam vissza a jakuzziba, teljesen megsemmisülve éreztem magamat, és el sem hittem, hogy tényleg megengedtem ezt valakinek. Bódultságomból Tae két karja zökkentett ki, ahogy derekam köré fonva magához húzott a meleg, bugyogó vízbe, én meg megadva magamat bújtam mellkasához, miközben még mindig hevesen vettem a levegőt. Nem gondoltam volna ma reggel, amikor elindultam, hogy nap végére mindketten kipróbálunk valami újat, de most így utólag azt mondom, hogy megérte. Halkan elkáromkodtam magamat, ahogy kinyitva szememet láttam meg a jakuzzi felszínét, és ekkor realizáltam, hogy kurvára vizet kell majd cserélni benne.



Sziasztok nyuszifülek!
Elkapott az ihlet, így hamarabb hoztam a részt, remélem nem bánjátok, és elnyerte a tetszéseteket. Párosunk tovább alakul, azt hiszem nem sok idő, és végül valaki tényleg engedni fog a másiknak. Egyébként már túl vagyunk a sztori felén, bár én még messzinek érzem a végét hál istennek, annyira szeretem írni ezt a történetet!:')
A következő rész jövőhét keddig várható, addig vigyázzatok magatokra, élvezzétek a hétvégét, sok puszi mindenkinek! <3

Veled minden jó - Taegi, Jikook +18 BefejezettWhere stories live. Discover now