Yoongi pov
Mivel még soha életemben nem kezdtem ki domináns sráccal, ezért meglepetten fogadtam ahogy Tae a hajamba tépve hevesen lecsapott az ajkaimra. Annyira szenvedélyes volt az egész, hogy szinte alig bírtam tartani a tempót, pedig nem vagyok egy kezdő nyomorék. Nos, úgy látszik, hogy ő sem az.
Gondoltam nem hagyom magamat olyan könnyen, nehogy már azt higgye, hogy nyert ügye van, de úgy látszik megint nagyon naiv voltam, ami azért tőlem nem megszokott. Félig ülőhelyzetbe tornáztam magamat, egyik kezemmel Tae göndör fürtjei közé túrtam, míg a másikkal a nyakát karoltam át. Az a keze, ami a mellkasomon pihent, most a derekamon keresztül a lapockámon állapodott meg, végül elengedve a sötét tincseimet, egy pillanat alatt az ölébe kapott.
Egy másodpercre ledermedtem, ahogy a kezei derekamról a fenekemre csúsztak, amibe finoman bele is markolt, mire egy aprót nyögtem. Teljesen elvarázsolt ez az ismeretlen érzés, valahogy ijesztő volt számomra, de mindezek mellett nem mondtam volna rossznak. Tae tisztában volt a dolgokkal, de ha esetleg mégis azt hinné, hogy beteheti a kis autóját a garázsomba, nos akkor nagyon téved.
Mindeközben egy pillanatra sem szakadtunk el egymás ajkaitól, ugyanúgy hevesen faltuk egymás párnáit, míg az ő keze továbbra is a fenkemet fogdosta, addig én kicsit komolyabbra vettem a dolgot, és benyúltam a pólója alá. Hihetetlenül forró volt a bőre, bár már egyszer volt szerencsém hozzáérni póló nélkül, amikor először járt nálam, ez most mégis annyira más volt. Finoman végig simítottam a mellkasától egészen le a v vonaláig, ahol az a szexi szőrcsík volt a köldöke felett, majd többször is végig húztam az ujjaim a boxerja mentén, végül megunva az egészet, elváltam tőle, és egy határozott mozdulattal lekaptam róla a felsőjét.
Amúgy is hatalmas Bambi szemei csak még jobban elkerekedtek, de nem akartam sokáig szarakodni, így rögtön a nyakához hajoltam. Először csak apró, nyálas csókokat hagytam rajta, majd kidugva a nyelvemet végig nyaltam a kulcscsontja és a füle között. A válasz nem maradt el, kezei a fenekemről a hátamba kaptak, miközben felnyögött azon a szexi hangján, ami még engem is borzongásra késztetett. Nem bírtam ki, muszáj volt bele szagolnom az illatos bőrébe, hogy még jobban érezhessem a menta illatot, ami annyira hozzá kötött, annyira jellemző volt rá. Megláttam az apró kis szívás foltot a nyakán, amit még délelőtt hagytam rajta a suliban, és eldöntöttem, hogy ezúttal még többet fogok. Hadd lássa csak mindenki, hogy az enyém. Vadul haraptam és szívtam a bőrét ezzel még több lilás foltot hagyva rajta, majd egyre lejjebb haladva ugyanígy megkínoztam a kulcscsontját is. Újabb nyögések hagyták el a gyönyörű ajkait, de a legnagyobb akkor ütötte meg a fülemet, amikor a nyelvém hegyével végig nyaltam az egyik ágaskodó mellbimbóján. Az egyik kezét elvéve a hátamról a hajamba túrt, és csak még inkább ráhúzott a kis kavicsra, amit tovább nyalogattam, majd még lejjebb mentem.
Nem volt túl kényelmes ez a pozíció, így inkább kimásztam az öléből, és elé térdeltem. Nem azt mondom, egy kicsit összezavart a dolog, elvégre nem vagyok egy bottom figura, és eddig mindig én voltam az, aki előtt térdeltek, de próbáltam nem foglalkozni vele. Úgy sem adom be a derekam, csak egy kicsit elszórakozok vele. Többször végig nyaltam a boxerja illetve a köldöke mentén, néha meg is haraptam finoman a bőrét, és ő mindannyiszor nyögött nekem, ez pedig csak még jobban beindított.
Kezeimmel az övére fogtam, majd miután kikapcsoltam azt a gombokkal együtt, egy újabb határozott mozdulattal lehúztam róla a farmerját. Most már csak egy szál alsóban ült előttem, de így is tökéletesen kitudtam venni, hogy mennyire kívánja, hogy hozzáérjek. Egy bordó boxer volt rajta, ami több helyen is át volt nedvesedve a merevedése körül. Nem azt mondom, az én gatyámban is van méret, de ez se kicsi basszameg. Sőt, ha nagyon őszinte akarok lenni, szerintem még egy férfi partneremnek sem volt ekkora, bár még nem láttam mindent.
Hátrább húzódtam, hogy nyálas csókokkal hintsem be a belső combját, majd amikor már teljesen az alsójához értem, akkor beleharaptam a puha bőrbe. Újabb nyögés, talán ezúttal a leghangosabb, és szégyen vagy nem, de éreztem, hogy már én is jócskán elcsöppentem. Amikor végeztem a combjaival, ujjaimat alsója korcájához vezettem, de ahelyett, hogy levettem volna róla, csak finoman simogattam alatta az ujjbegyeimmel. Halk sóhajok ütötték meg a fülemet, és ekkor pillantottam fel rá először. Teljesen ellazulva ült a kanapén, kicsit lejjebb csúszva, mint amikor még az ölében ültem, tekintete ködös volt és vágytól éhes, arca pedig kipirult, ahogy szaporán emelkedett a mellkasa, miközben ajkai enyhén elnyíltak. Kibaszott szexi volt a látvány, talán még nem is láttam ennél szexibbet, és erre a testem azonnal reagált azzal, hogy megrándult a farkam a gatyában. Az érzésre én is sóhajtottam egyet, majd álló helyzetbe tornáztam magam, és Tae kezéért nyúltam.
- Gyere. – Húztam fel a kanapéról, majd szó nélkül a szobámba vittem. A legtöbb egy éjszakás kalandommal is itt kötöttem ki, már amelyiket haza hoztam, de Tae valahogy máshogy volt, egyszerűen nem úgy gondoltam rá. Nem akartam most megdugni, oké ez nem volt teljesen igaz, valójában inkább tudtam, hogy nem most fogom.
- Yoongi – sóhajtotta halkan ahogy becsuktam magam mögött a szobám ajtaját, és szembe fordultam vele. Újra végig mértem az egész testét, ahogy már csak egy szál boxerben állt előttem, amin még mindig jócskán kitudtam venni izgalmi állapotát.
Morogva kaptam a karja után, majd nem túl finoman vágtam a hátát az ajtónak. Meglepett nyögés szaladt ki az ajkai közül, én pedig újra lecsaptam rájuk. Imádtam, ahogy a kis fémgolyó ingerelte a nyelvemet csók közben, és amíg ő a derekamat markolászta, addig én az egyik kezemmel magunk közé nyúltam, és egy határozott mozdulattal rámarkoltam a péniszére az alsón keresztül. Azt hiszem megkaptam az eddigi legnagyobb nyögésem tőle, még a csókot is megszakította, fejét pedig a vállamra döntötte. Nem hagytam abba az ingerlést, tovább simogattam, amíg már szinte átázott a kis bordó anyag, közben hol a nyakát, hol pedig a fülét harapdáltam vagy csókolgattam. Már éppen mozdulni akartam, hogy leszedjem róla az utolsó ruhadarabot is, amikor hirtelen ellökött magától. Értetlenül néztem rá, még a szemöldökömet is összeráncoltam, de ő csak éhes szemekkel mért végig, amik csak úgy csillogtak a vágytól, és ahogy tekintetét lejjebb vezette a gatyámra, nyelvét kidugva megnyalta az ajkait. Egy pillanatra megcsillant a kis ezüstgolyó, és tudtam, hogy nekem itt befellegzett.
- Túl sok rajtad a ruha – búgta szexi hangon, amitől kirázott a hideg immár kitudja hányadjára. Lassú, megfontolt léptekkel közelített felém, akár egy nagy vad, aki éppen a zsákmányát akarja behálózni, én pedig apránként az ágy felé közelítettem. Sosem voltam egy beszari típus, de ez a Tae, aki itt állt most előttem teljesen idegen volt számomra, mégis valahol a tudatalattim mélyén elképesztően izgatott.
Amikor már csak karnyújtásnyira volt egy határozott mozdulattal magához húzott, majd egy pillanat alatt száműzte rólam a pólót a szoba egyik sarkába. Meglepetten fordultam a ruha irányába, de időm sem volt reagálni, mert máris megéreztem Taehyung fogait a nyakamon. Hátra döntve a fejemet adtam neki még több teret, miközben halkan sóhajtoztam, ahogy a göndör tincsek közé túrtam. Utáltam, ha kiszívták a nyakamat, soha nem engedtem senkinek, de most nem érdekelt. Miután megkínzott a másik oldalon is, lejjebb ereszkedett, és ezúttal a mellbimbóimat vette célba. Itt sokszor csillagokat láttam, ahogy partnerem azzal szórakozott, hogy folyamatosan húzogatta a kis fémgolyót a bimbómon, miközben ujjaival már alhasamat simogatta. Ezúttal többször felnyögtem, pedig tényleg nem vagyok egy hangos fajta az ágyban, de a testem megőrült a kéjtől, amit a Bambi arcú okozott nekem. És akkor még hátra volt a java...
Ahogy nyelve még lejjebb haladt a felsőtestemen, már csak arra eszméltem, ahogy hallottam a térdeit koppanni a földön. Elkerekedett szemekkel figyeltem, ahogy kioldja az övemet, majd nem szarakodva a nadrágommal együtt az alsómat is a bokámig tolta. Olyan hirtelen ugrott elő égnek álló farkam, hogy éppen hogy nem csapta arcon az előttem térdelőt, ő pedig mindezt csillogó szemekkel bámulta.
- Szép példány. – Nézett fel rám, miközben huncutul elmosolyodott, és annyira bejött a látvány, hogy újabb előváladék buggyant ki péniszemből. Nem ismertem Taenek ezt az oldalát, de abban biztos voltam, hogy még nagyon sokszor akarom látni.
Már éppen vissza akartam szólni valami frappánsat, amikor egy hirtelen mozdulattal marokra fogott, majd kidugva a nyelvét aprókat körözött makkomon. Az érzésre muszáj volt lehunynom a szemeimet, pedig látni akartam minden egyes pillanatot, és hirtelen eszembe jutott, amit egyszer még a kölyök mondott nekem, hogy vajon milyen érzés lehet egy nyelvpiercingestől kapni egy szopást. Tae először csak szórakozott, szinte alig vett a szájába, de már ezt is fantasztikusnak éreztem, aztán egyik pillanatról a másikra teljesen elnyelt. Hatalmasat nyögtem, és a szemeim is kipattantak, ekkor pedig megláttam, hogy milyen kis szorgosan dolgozik a merev farkamon. Fejét egy gyorsabb tempóban mozgatta, miközben tekintetét nem szakította el az enyémtől. Elképesztő volt, ahogy buján felpillantott rám, miközben az arca két oldalról enyhén be volt horpadva, ahogy farkam ki-be járt az ajkai közül, és néha még a kis fémgolyót is végig húzta a makkomon. Nevetséges volt az egész, de alig pár perc után éreztem, hogy közel a vég, így jobban a hajába kapva egy hirtelen rántással lehúztam magamról. Meglepett szemekkel pillantott rám, ahogy egyet hátra lépve az ágyra rogytam. Térdeim remegtek, és úgy éreztem farkam bármelyik pillanatban felrobbanhat a vágytól.
- Minden rendben? – kérdezte bizonytalanul, nekem pedig muszáj volt elmosolyodnom. Na tessék, visszatért a kis cuki, ártatlan Taehyung.
Előre hajolva az állára martam, majd egyre közelebb hajoltam hozzá, mire ő megadóan lehunyta hatalmas szemeit, de ahelyett, hogy megcsókoltam volna, oldalra fordítottam az arcát, és végig nyaltam a nyaka mentén. Halk, kéjes sóhajok ütötték meg a fülemet, majd finoman megtépáztam az egyik fülcimpáját.
- Olyan kis tehetséges vagy, hogy még egy pillanat és a szádba robbanok – suttogtam a fülébe, mire egy újabb sóhaj volt a jutalmam. Hátrább húzódva pillantottam rajta végig, ahogy előttem ült a földön egy szál alsóban, amiben csak úgy ágaskodott pénisze, miközben ártatlanul bámult fel rám. Bezzeg pár perccel ezelőtt még a seggemet féltettem tőle, komolyan nem is értem hogy lehet valaki ennyire félrevezető.
Kezeiért nyúlva hátrább másztam az ágyon, és magamhoz rántottam, hogy egy újabb csókban forrjunk össze. Azt hiszem eddig az összes szex partneremmel nem csókolóztam összesen annyit, mint csak vele itt most. Most nem voltam vad, inkább gyengéd, pedig ez egyáltalán nem vall rám, és nem is értettem, hogy tudok uralkodni magamon, amikor minden pillanatban szétfeszített a Tae iránti vágy. Finoman oldalra fektettem, én pedig még közelebb simultam hozzá, de egy óvatlan pillanatban kezeimet a csípőjére csúsztattam, hogy egy határozott mozdulattal lekapjam róla a bordó alsót. Élesen beszívta a levegőt, ahogy eltávolítottam róla az utolsó ruhadarabot is, majd már rá is markoltam az ágaskodó péniszre. Nem azt mondom, azért most így jobban megfogdosva Tae tényleg nem sokkal maradt el tőlem méret ügyileg, sőt talán egyáltalán nem.
Rövid időn belül én is megéreztem a Bambi arcú kezeit kutakodni, majd ráfogva farkamra verni kezdte nekem. Csókunkat továbbra sem szakítottuk meg, ahogy mindketten hevesen mozgattuk kezeinket, csak néha belenyögtünk egymás szájába. Nem is tudom, hogy mikor volt utoljára, hogy nem dugtam rendesen, csak valaki elintézett egy kézimunkával, igazából talán soha, de mégis baromira élveztem. Elég hamar közel kerültem a csúcshoz, hiszen már jócskán felvoltam izgatva egy ideje, és azt hiszem ezzel Tae sem volt másképpen. Még párat rántottam a nedves péniszén, mire elszakadva párnáimtól hátra vetette a fejét és egy öblös nyögés kíséretében a kezembe lőtte örökítőanyagát. Annyira szexi volt az egész, hogy nagyjából egy pillanat múlva én is követtem őt az orgazmus kapuján nagy morgások közepette.
Nem tudom mennyi idő telhetett el, de még mindig hevesen vettem a levegőt, ahogy Tae csak közelebb húzódva a mellkasomba fúrta a fejét. Annyira aranyos volt így, és elképesztően gyönyörű, hogy a szívem furcsán kalimpált a látvány végett. Nem voltam vak, az első naptól kezdve láttam a szépségét, de igyekeztem nem törődni vele. Nos, azt hiszem ez nem sikerült.
- Jól vagy? – kérdeztem rekedtes hangon, mire ő csak aprót bólintott. Megfordulva az éjjeliszekrényemnél kezdtem el kutatni amíg nem találtam zsebkendőt. Adtam bőségesen neki is, majd törölgetni kezdtem a kezemet illetve a hasamat. Azt hiszem később kelleni fog egy zuhany.
- Köszönöm, hogy nem próbálkoztál be – szólalt meg mellőlem, mire én értetlenül kaptam oda a fejemet.
- Mármint?
- Hogy tiszteletben tartottad a domináns énemet – felelte mosolyogva, mire muszáj volt elnevetnem magam. – Most meg mi van?
- Semmi, de amikor előttem ültél a földön olyan kiszolgáltatottan, miközben előtte pár pillanattal még a farkamat szoptad, nos nem sok dominanciát láttam benned.
- Tudod, ezt én is elmondhatom rólad – mondta kacéran a szemembe nézve. – Amikor előttem térdeltél a nappaliban és olyan kis ügyetlenül néztél rám, még az is eszembe jutott, hogy ez a sok nagy szex híred arról, hogy micsoda bika vagy az ágyban csak kamu.
- Mégis, hogy merészeled! – csattantam fel mérgesen. Egy másodperc alatt baszott meg az ideg. A következő pillanatban már a Bambi arcú csípőjén ültem, miközben kezeit szorosan leszorítottam maga mellé. – Ne hergelj, különben itt és most mutatom meg neked, hogy mégis milyen bika tudok lenni az ágyban.
Vártam, hogy majd meglepődik, esetleg nagyokat pislogva kér elnézést, de legnagyobb meglepetésemre, csak ördögien elmosolyodott, majd feljebb tolva csípőjét dörgölte férfiasságát az enyémnek. Meglepetten felnyögtem, ahogy megéreztem izgalmi állapotát, és éreztem, hogy én is lassan kezdek újra éledni az érzés végett.
- Csak ne hogy végül a te segged legyen megdugva, Szivi – felelte még mindig mosolyogva, majd a hatás kedvéért még ajkait is beharapta, úgy mért végig. Elkerekedett szemekkel pillantottam rá, és csak ekkor realizáltam, hogy azon a néven hívott, mint ahogy én az előző partnereimet.
- Majd meglátjuk. – Mentem bele végül a játékba, majd leszálltam róla, mielőtt túl nagy gondjaim akadnának a déli tájakon.
- Viszont van egy feltételem – közölte határozottan, mire kérdőn pillantottam felé. – Amíg tart ez az egész, nevezzük bárminek is, azt mondtad én a tiéd vagyok, de ugyanezt elvárom erre az időre tőled is.
- Most csak szopatsz? – kérdeztem felhorkantva.
- Majd arra is sor kerül – kacsintott rám buján. – De igen, ha én csak veled lehetek, akkor te is. Ha lejárt ez a kis játék, felőlem utána azt csinálsz amit akarsz, de ha akarsz tőlem valamit, akkor csak is én lehetek az első és egyetlen.
- És ha nem? – kérdeztem vissza gúnyosan. Na persze, életemben nem voltam még monogámiában, pont én, aki minden héten mással dug.
- Nos, akkor vagy hagyjuk az egészet, vagy csinálhatjuk ezt, de akkor én is összefekszem másokkal – felelte váll rántva, én pedig a másodperc töredéke alatt kaptam agybaszást, ahogy elképzeltem, hogy Tae másokkal is megteszi azt, vagy még többet, amit most velem.
- Nem! – vágtam rá határozottan, mire a Bambi arcú elmosolyodott és hozzám hajolva egy finom csókot lehelt az ajkaimra.
- Nos, akkor ezt megbeszéltük, Cicafiú. Az enyém vagy.
Sziasztok nyuszifülek!
Itt a rész, kicsit hamarabb mint ígértem, de elkapott az ihlet. Megtört a jég, illetve megtörtént a párosunk között az első komolyabb lépés, aztán majd meglátjuk ki adja be hamarabb a derekát 😉
Remélem jól vagytok, élvezzétek a hétvégét, valamikor vasárnap este fele jön a Jikook változat új része, ebből pedig a jövőhét közepén érkezik az újabb fejezet.
Vigyázzatok magatokra, sok puszi mindenkinek!<3
YOU ARE READING
Veled minden jó - Taegi, Jikook +18 Befejezett
FanfictionMin Yoonginak látszatólag tökéletes az élete. Gazdag, nem szenved hiányt semmiben, népszerű az iskolában, vannak barátai és szinte bárkit megkaphat. Valami mégsincs rendben vele. Valami hiányzik neki és fogalma sincs, hogy mi tölthetné ki ezt az űrt...