There is a little problem

132 11 3
                                    

Wiem że powinnam oznaczać jeśli pisze notkę ale wiem że mniej osób to zobaczy, a są one dość ważne jeśli czytacie moją książkę.

Są dwie sprawy. Pierwsza to że mam drugie konto na wattpadzie i nie jest ono w tematyce Camren, ale mimo wszystko jeśli są tutaj wielbiciele Catradory, to + dla was. Na tym koncie (jako że jest główne) będę dawać informację oraz będzie nazwa profilu w bio. Pierwsza książka na tamtym koncie jest w trakcie pisania, przez co "śmiertelny wyścig" będzie mniej publikowany, a drugi powód to brak weny.

Więc jak jesteśmy w temacie rozdziałów. To drugą rzeczą jest brak rozdziału na dzisiejszy dzień. Albo nie będzie go wcale, albo będzie krótszy i byle jaki z błędami ortograficznymi. Niestety mam problem z wymyśleniem co dalej. Utknęłam w zaułku.

Więc miłego czytania nowego rozdziału jeśli wpadnie.

~Ashlia~

Wróciłam do tej notki po godzinie i jest jeszcze jedna rzecz, w planach są dwie książki z Camren. Jeśli jesteście bystrzy to już wiecie jak będzie się nazywała jedna z nich, za to druga to 100% niespodzianka. Pojawi się ona może za rok, ale jest to książka bardzo dla mnie ważna.

Dziękuje jeszcze raz i napiszcie swoją opinie w komenatzrach

śmiertelny wyścig // Camren ///KOREKTAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz