Big boss ကြီးရဲ့ရေသူလေး

724 89 0
                                    

Chapter 144

ကျွင်းချင်ယွီ ခေါင်းညိတ်လိုက်သည်။ အနည်းငယ်ကို ရွေးချယ်လိုက်ပြီး ငွေရှင်းရန်ပြုစဥ် ဆိုင်ရှင်က အမြန်ပင် ငွေချေစက်ကို ဆွဲယူလိုက်သည်။

"အရှင်၊ မင်းပေးစရာမလိုပါဘူး၊ အင်ပါယာအရှင်က ပြောပါတယ်၊ မင်းအတွက်ကုန်ကျငွေကို သူ့အကောင့်ထဲ ပေါင်းထည့်လိုက်ပါတဲ့"

ယင်းကို ကြားပြီးနောက် ကျွင်းချင်ယွီက ဥာဏ်ရည်တုကို ဖယ်လိုက်ကာ "ခင်များတို့အားလုံးဖွင့်သမျှဆိုင်တွေက ကမ္ဘာတစ်ခုထဲကလား"

"မဟုတ်ပါဘူး၊ ဘေးဆိုင်ကညီကိုနဲ့ ပြောကြည့်တော့ သူကCကြယ်ကတဲ့၊ ပြီးတော့ အခြားဂြိုလ်တွေကရောပဲ၊ ကျွန်တော် မမှတ်မိတော့ဘူး "

ကျွင်းချင်ယွီက မုန့်များမှာ ထိုဆိုင်ရှင်များလာခဲ့သည့် ထိုဂြိုလ်ပေါ်မှ ဒေသထွက် အထူးအစားအစာများ ဖြစ်နိုင်သည်ဟု တွေးလိုက်သည်။

သူပြောသကဲ့သို့ပင် ဘေးဘက်မှ အသံထွက်လာသည်။

"ငါအရင်က ခရီးသွားတော့ ဒီလိုမုန့်မျိုး စားခဲ့ပေမယ့် ဒီဂြိုလ်မှာ ရှာမရခဲ့ဘူးရယ်၊ ပြီးတော့ ငါခရီးကို တစ်ချိန်လုံးလည်း သွားမနေနိုင်ဘူးလေ၊ အဲ့အကြောင်း ပြောနေရုံပဲ တတ်နိုင်တယ်၊ ဒါကို ဒီမှာစားရလိမ့်မယ်လို့ မမျှော်လင့်ထားမိဘူး၊ ဒါပေမယ့် အရင်က ပင်မကြယ်မှာ ဒီလိုစားစရာမျိုး မတွေ့ဖူးပါဘူး "

"ငါက ဒေသခံလေ၊ မာရှယ်ရှီက ဒီမှာ ဆိုင်ဖွင့်ဖို့ ပြောလို့ လာခဲ့တာ၊ မင်းကို တိုးတိုးလေးပြောရဦးမယ်၊ သူပြောတာတော့ အရှင်က ဒါကိုကြိုက်လို့တဲ့၊ အင်ပါယာအရှင်က ဒီမှာဆိုင်ဖွင့်ဖို့ လူတစ်ယောက် ရှာခိုင်းလိုက်တာဆိုပဲ"

"တကယ်ကြီး...!"သွားရည်စာစားနေရင်း သူ့လက်ထဲမှသွားရည်စာက အရသာမရှိတော့သလို ခံစားလိုက်ရသည်။(ချဥ်တူးသွားတာ😂)

"ဒါပေမယ့် မင်းရဲ့ဇာတိကြယ်က ဆိုင်ဖွင့်ဖို့ ဝေးတယ်မလား"

"ငါလည်းမလာချင်ပါဘူး၊ ဒါပေမယ့် ဒီအတွက် ငွေအများကြီးရတယ်လေ..."

"???"

...

အသားလုံးများကို စားပြီးနောက်တွင် ကျွင်းချင်ယွီ ရပ်လိုက်သည်။

Big boss ကြီးရဲ့ရေသူလေးHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin