Fogtown to historia pełna tajemnic i zagadek do rozwikłania, w których najważniejszą jest odkrycie tożsamości bohaterów.
Motywy:
– amnezja głównej bohaterki;
– powrót do rodzinnego miasta;
– małe miasteczko;
– halloweenowy vibe;
– tajemnice;
– czterech mężczyzn;
– druga szansa;
– starzy przyjaciele;
– stalker;
– sceny erotyczne;
– elementy dark;
– romans/thriller.Zachowanie i myśli bohaterów niejednokrotnie mogą zostać uznane za niemoralne oraz niezgodne z ogólnie przyjętymi normami społecznymi. Autorki pragną zaznaczyć, że przedstawione w powieści sytuacje są wyłącznie fikcją literacką i jako takie powinny być traktowane!
Zanim na dobre zatracicie się w Fogtown, razem z Sandrą mamy dla Was ogromną prośbę – jeśli poznacie już tożsamość któregoś z bohaterów, nie podawajcie jego imienia/zawodu. Bardzo nam zależy na tym, aby każdy mógł odkryć tajemnice Fogtown na własną rękę. Nie mamy problemu z wrzucaniem fragmentów na Twittera czy umieszczaniem ich gdziekolwiek albo tworzeniem TikToków, ale prosimy, aby nie były za długie i nie spoilerowały za dużo. Wiemy, że niektórzy będą czekać z czytaniem, aż całość zostanie zakończona.
Jeśli Fogtown zostanie przez Was dobrze przyjęte, nie wykluczamy, że powieść pojawi się również w formie papierowej. Na ten moment jednak historia ta będzie publikowana wyłącznie na Wattpadzie.
PS Zachęcamy do robienia notatek, bo... trochę namieszamy Wam w głowach.
Zachęcamy do dodania Fogtown na swoją półkę. Jak tylko dotrzemy do połowy tekstu (a już niewiele nam do tego zostało), będziemy regularnie publikować rozdziały – w środy i w piątki o 18:00.
Ściskamy
Lena & Sandra
CZYTASZ
Fogtown / 18+
RomanceMiasteczko spowite mgłą, tajemnicami i mrokiem tak gęstym, że nie sposób rozróżnić w nim jawy od snu, a prawdy wyrwać z cierni stworzonych z kłamstw. Zwycięzca, Wojna, Głód i Śmierć żywią się strachem i niosą zagładę zdroworozsądkowym decyzjom. Każd...