Śmierć
– Nie odpisała ci, co? – Rozbawiony głos Głodu rozbrzmiewa obok mojego ucha.
Podnoszę wzrok i posyłam mu zirytowane spojrzenie, na co uśmiecha się triumfalnie.
– Trzeba było trzymać fiuta w spodniach – wytyka mi oczywistość.
Kręcę do siebie głową i wzdycham cicho z frustracji, spoglądając na ostatnią wysłaną do Arii wiadomość.
Ja: Gotowa na pierwszy test?
Nawet jej nie odczytała. Minęło zaledwie kilkanaście godzin od momentu, w którym opuściłem jej pokój w pensjonacie, a ona dalej milczy. Wątpię, żeby odsypiała noc, nie zasnęła aż tak późno. Niepokój wzbiera we mnie na myśl o tym, że nie pojawi się już w przychodni i nie odbierze z niej dokumentacji medycznej. Więc jej nie zobaczę i będę musiał złapać ją jakoś w miasteczku.
– Możesz sobie darować suszenie mi głowy – informuję oschle.
– Ta? – prycha kpiąco Głód. – No, nie wiem. Przez ostatnie miesiące byłeś tak pewny siebie i tego, że Aria nie połapie się tak szybko w naszej intrydze, że chyba jeszcze trochę się nad tobą poznęcam.
Zaciskam mocno szczęki, ale nie komentuję jego słów. Głównie dlatego, że ma rację. Byłem zbyt pewny siebie i to mnie zgubiło. Tak bardzo pragnąłem ją pocałować, przywrzeć do niej całym ciałem i zatopić się w jej wnętrzu, że zapomniałem o bożym świecie.
Na samą myśl o tym, że Aria wie, kim jestem, niewidzialna pięść boleśnie zaciska się na mojej piersi. Chociaż bywały momenty, w których jako nastolatka pozwalała mi się objąć ramionami i zwierzała się z problemów, to nie pałała do mnie ogromną sympatią. I nic dziwnego, skoro nieustannie karciłem ją za niebezpieczne pomysły. Nie miałem wtedy nic przeciwko jej oschłości, ale teraz? Jeśli teraz mnie znienawidzi...
Kurwa.
Będę musiał wyjechać z Fogtown, bo nie zdzierżę myśli o tym, jak ją zraniłem, a każde miejsce w tym przeklętym miasteczku będzie mi o niej przypominać na każdym, jebanym, kroku.
#fogtownwatt
CZYTASZ
Fogtown / 18+
RomanceMiasteczko spowite mgłą, tajemnicami i mrokiem tak gęstym, że nie sposób rozróżnić w nim jawy od snu, a prawdy wyrwać z cierni stworzonych z kłamstw. Zwycięzca, Wojna, Głód i Śmierć żywią się strachem i niosą zagładę zdroworozsądkowym decyzjom. Każd...