15. Bu Hissettiğim Ne Peki

382 44 12
                                    

Felix bir anda omzunda hissettiği elle irkildi. Küçük kızın başını iyice göğsüne bastırıp arkasını döndü. Hyunjin yüzünde naif bir tebessüm ile Felix'in kucağındaki küçük kıza bakıyordu.

''Eline çok yakışmış Lix. Bir tane de biz mi yapsak acaba?'' Dedi muzip bakışlarını Felix'e çevirerek.

Küçük kız Hyunjin'in konuşması ile rahatsızca kıpırdandıktan sonra kafasını kaldırıp ürkek bakışlarını Hyunjin'e çevirdi. Hyunjin kızın çok tatlı olduğunu düşünmüştü aynı Felix gibi sarı saçları vardı. Kızın küçük kollarını Felix'e sarmış olması ne kadar sarışın oğlan kana bulanmış olsa da çok sevimli gözüküyordu. Kızın daha fazla korkmasını istemediği için yüzüne sıcak bir gülümseme yerleştirdikten sonra göz hizasına kadar eğilip nazikçe başını okşadı.

''Merhaba ufaklık. Ben bu sarışının erkek arkadaşıyım. Henüz çok küçük olduğun için ona sarılmana bir şey demeyeceğim'' Dedi.

Felix kaşlarını çattı. Küçücük kıza söylediği şeye bak. Bu çocuk gerçekten salak diye düşündü. Kız çok küçük olduğu için Hyunjin'in ne demek istediğini anlamamıştı. Felix nazikçe kızın başını okşadı. Hyunjin'in saçmalıkları yüzünden korksun istemiyordu. Zaten anne ve babasını kaybetmişti.

''Saçmalamasan mı acaba Hyunjin. Küçücük kızı da kıskanmazsın yani.'' Dedi, bıkkın bir yüz ifadesi ile.

Hyunjin gülmeye başladı. Küçük kız da Hyunjin'in gülmesi ile birlikte önce yüzünü asmıştı ama kısa bir süre sonra o da gülümsemeye başlamıştı. Hyunjin kızın güldüğünü görünce yüzüne zafer kazanmış gibi bir ifade yerleştirdi. Küçük kızı işaret etti.

''Gülümsediğini görüyorum ufaklık. Sence sarışın abiden bir öpücük hak etmedim mi?''

Kızla konuşurken bir yandan da Felix'in yüzüne bakıp tepkisini ölçüyordu. Bu sırada küçük kız da kendisine sorulan soruya neşeyle onaylar anlamında kafasını salladı. Bakışlarını Felix'e çevirdi.

''Beni güldürdüğü için siyah saçlı abiyi öpmen gerekiyor. Onu öp olur mu?''

Hyunjin bu sefer gülmemek için ağzını tutuyordu ama onun için böyle şeyler normaldi. İnsanları etkilemek onun için çocuk oyuncağıydı. Kaç yaşında olduğunun Hyunjin için bir önemi yoktu. Tek etkilemeyi başaramadığı insan Felix'ti. Aslında onu da etkilemişti ama Felix bunu kabul etmemek için direniyordu. Felix kızın tepkisini çok tatlı bulmuştu ama sırf küçük bir kız istedi diye Hyunjin'i öpecek değilim diye düşündü. Şu an çocuğa öpmem derse muhtemelen üzülecekti. Neyse yalan söyleyebilirim zaten her zaman yaptığım şey diye geçirdi içinden.

''Tamam sana söz veriyorum sonra abiyi bir güzel öpeceğim.'' Dedi Felix ama son kelimelere yaptığı vurgu öpecek gibi değil de, dövecek gibiydi.

Kız yaşasın diye bağırıp Felix'e daha sıkı sarılmıştı. Felix gülümseyen yüzünü Hyunjin'e çevirdi ama bakışları Hyunjin'e dönerken sinirli bir hal almıştı.

''Bitti mi sizin savaşınız? Neden arkadaşlarını bırakıp burada lak lak yaptığını sorabilir miyim?'' Dedi Felix. Hyunjin'in omuz hizasından arkasına bakmaya başlamıştı.

Hyunjin de Felix gibi arkasını dönüp hala ruhlarla mücadele eden Elly ile Jasmin'e baktı.

''Birkaç tane kaldı. Kucağında küçük bir kızla uzaklaştığını görünce yanına gelmeden edemedim.'' Dedi.

Felix siyah saçlı oğlana göz devirdi. Know şu an Hyunjin'in yaptığı şeyi görse muhtemelen bu aptal temiz bir azar işitirdi. Aşırı saçma bir bahane sunarak işini bırakıp Felix'in yanına gelmişti.

Guard Angels / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin