31. Seni Öpeceğimi Söylemiştim

247 34 7
                                    

''Ee civciv anlat bakalım, benim Hyun'umla birleşip benden ne saklıyorsunuz.''

Felix, bir süre alaycı bir ifadeyle sorusuna cevap bekleyen siyah saçlı kızı süzdü. Elly aynı Felix gibi şeytan tüyüne sahip bir karakterdi. Bundan dolayı şu an kıza her şeyi anlatmak istiyordu ama yapmaması gerektiğini de çok iyi biliyordu. Zaten herkes gerçekleri eninde sonunda öğrenecekti. Bütün öteki taraf yetkili mercii tek tek Felix'e merhaba demek için uğruyordu neticede. Felix düşündüklerinden kaynaklı küçük bir kahkaha atmıştı ama yersiz gülüşü yüzünden azrail gibi bakan kızın öfkeli bakışlarının hedefi olmuştu. Şükürler olsun ki bıçak bu kızda değil diye düşündü. Elly'i kızdırmak da eğlendirmek de fazlasıyla kolay oluyordu çünkü. Biraz daha susarsa gerçekten öleceğini düşünerek bıkkın bir ifadeyle konuştu.

"Bir şey mi saklıyormuşuz Elly? Benim neden haberim yok tam olarak?" Kızın kısılan gözleri ve alaycı bir tavırla yukarı kıvrılan dudağı Felix'in bir soru daha sormasına sebep olmuştu.

"Şu senin yürüyen azgın boğa ikizin benimle el ele tutuşma evresinden ileri gidebildi mi onu mu öğrenmek istiyorsun?" dedi Felix, kızla hem alay etmek hem de meydan okumak istemişti. Hyunjin'i oyalamıyordu tabii ki ama neticede bu tarz şeyler de öyle hemen yaşanmazdı değil mi?

Elly saçını geri savurarak sesli bir kahkaha attı. Fazlasıyla kadınsı ve yüksek sesli olan bu kahkahası bardaki herkesin bakışlarını Elly'e çevirmesine sebep olmuştu. Felix kısık gözleri ve çatık kaşlarıyla barda Elly'e bakan erkeklere gözdağı vermeye çalışıyordu. Felix'in fazlasıyla kızgın yüzü onlara dönmüş olan azgın bakışların tekrar önlerine dönmesini sağlamıştı.

Elly'in böyle bir korumaya ihtiyacı yoktu evet ama yanındaki kızı yatağa atmak isteyen bakışlara karşı Felix'in erkeksi içgüdüleri kabarmıştı. Elly'nin ise hiç umurunda olmamıştı. Bacak bacak üstüne atarak sırtını geriye yaslamış, vücudunu Felix'e çevirmişti. Felix kızgın bir şekilde yerinde kesinlikle rahat durmayan kıza doğru eğildi.

"Acaba bir rahat mı dursan? Herkes sana bakıyor."

Elly'in duydukları karşısında yüzünde şaşkın bir ifade oluşmuştu. Bir insan onu kıskanıyor muydu gerçekten? Saçını geri savurarak yüzünü Felix'ten uzaklaştırıp alt dudağını ısırarak kalabalıkta bakışlarını gezdirdi. Felix'in rahatsız olduğu kadar vardı. Birçok erkek ellerinde içkisi ona yiyecekmiş gibi bakışlar atıyordu. Hatta adamlardan biri biraz daha cesur davranarak Elly'e göz bile kırpmıştı. Elly kısa bir süre adamı baştan aşağı süzdükten sonra göz kırparak karşılık verdi ve yüzünde yine o tanıdık erotik gülüşü ile Felix'e döndü.

"Şey civciv anlayamadım tam olarak ne yapmayacaktım." dedi, kahkaha atarak.

Felix, kıza göz devirerek yüzünü tekrar önünde duran içkiye çevirdi. Tam olarak ne beklemişti ki, kendisi de pek bilmiyordu. Elly ve Hyunjin nerdeyse aynı kişilerdi ve Hyunjin de asla yapma lafından anlamıyordu. Karşısındaki kız birde onun duygusuz versiyonuydu. Elly'in tekrar konuşması ile yüzünü çevirmeden Elly'e kulak kesildi.

"Ee Lixie, azgın boğa diyordun sanki. Ne oldu gerçekten Hyunjin hiç bir şey anlatmıyor. Sen benim ikizimi oyalıyor olmayasın. Siz insanlar hep böylesiniz sadece bizim duygularımızla oynuyorsunuz." dedi kız, dudaklarını büzmüş ağlıyor taklidi yapıyordu.

Bu drama komik gelmiş olmalı ki o zamana kadar sesi çıkmayan Jasmin Felix'in yanında kıs kıs gülmeye başlamıştı. Bu bekçiler gerçekten harcanıyor diye düşündü Felix içinden. Hepsi rahatlıkla oyuncu olabilirdi.

"Sizin duygularınız yok bir kere, Elly. Ne duygularıyla oynamasından bahsediyorsun."

"Hyun'umun var ama Lixie."

Guard Angels / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin