Felix'in sormak istediği bir sürü soru vardı. Jisung çevresinde Know olmadığı zaman normalden daha fazla konuşkan oluyordu. Bu durumu fırsat olarak kullanabilirim diye düşündü.
''Jisung, Know ile sevgiliyiz dedin. Hyunjin bekçilerin aşk gibi duyguları olmadığını söyledi. Siz nasıl sevgili oldunuz?'' dedi.
Jisung yüzüne samimi bir tebessüm yerleştirdi. Know hakkında konuşmak onun da hoşuna gidiyordu. Elindeki kahveden bir yudum alıp konuşmaya başladı.
''Bizim aslında duygularımız var fakat bekçi olduğumuz zaman bazı yoğun duygular köreltiliyor. Karşımıza bu duyguları tekrar hatırlatacak biri çıkarsa tekrardan hissetmeye başlayabiliyoruz. Tabii bu ihtimal çok düşük. Know ile karşılaştığım için ne kadar şanslı olduğumu tahmin edemezsin ufaklık. O benim sonsuz ıstırabımdaki gün ışığım gibi.''
Felix Jisung'un söylediği cümlelere karşılık naif bir gülümseme ile karşılık vermişti. Jisung'un Know'dan bahsederken gözlerinin içinin parlaması gerçekten aşka inanmasını sağlıyordu. Jisung'un anlattığı kadarıyla bu durum ruh eşi ile karşılaşmak gibi bir şey diye düşündü. Belki de Know ve Jisung bekçi olmadan önce insan hayatlarında da birbirlerinin ruh eşleriydi.
Bunları düşünürken aklına Hyunjin gelmişti. Felix'in muhtemelen önceden bir hayatı olmamışken Hyunjin'in ruh eşi falan olabilir miydi? Bazı şeyleri daha rahat sorabilmesi için Jisung'un ona önceden insan olduklarını da anlatması gerekiyordu. Biraz daha derine inmeye çalışmalıyım diye geçirdi içinden.
''Jisung, peki siz nasıl bekçi oldunuz? Ben de sizin gibi bekçi olmak isterdim doğrusu.'' Dedi Felix, yüzüne imrenen bir ifade takınmayı da unutmamıştı.
Sorduğu soruları sadece saf merakından soruyormuş gibi davranmalıydı ve bu işi gayet iyi kıvırıyordu. Jisung çocuğun sorusuna gülümsedi. Felix'in saflığından sorduğunu düşündüğü soruları özellikle sorduğunu henüz fark edememişti.
''Felix, aslında bu konuları konuşmayı sevmeyiz. Biz bekçi olmadan önce aynı senin gibi insandık. Kader çizgimizi bozduktan sonra bir süre öteki tarafta bulunduk. Sonrasında olanları biliyorsun zaten. Bunları sana anlattığımı lütfen Know'a söyleme.'' Dedi Jisung, yüzünde naif bir gülümseme vardı.
Jisung'un bu hallerini görmek Felix'in hoşuna gidiyordu. Jisung ilk tanıştığı zaman oldukça korkutucu gözüken bir bekçiydi. Belli ki Know ile aralarında olan ilişki kişiliğinin biraz yumuşamasına yardımcı olmuştu bundan kaynaklı Felix, Jisung'un intihar kısmından bahsetmemesine de şaşırmamıştı. Felix'in insan olduğunu zannettiği için belki de bekçi olmak için intihara kalkışmasından çekiniyordu.
Felix aşk ve duygular hakkında yeterince bilgi almıştı şimdi yarı bekçi hakkında bir şeyler sormalıydı. Karşısındaki çocuk kesinlikle salak değildi bundan dolayı bir şekilde lafı oraya getirmesi gerekiyordu. Kısa bir süre düşündükten sonra Hyunjin'in ona ilişki yasağı hakkında anlattıklarını hatırladı.
''Jisung, Hyunjin bana insanlardan çocuk yapmanızın yasak olduğunu söylemişti. Neden böyle bir yasak var?''
Jisung aldığı soru karşısında kaşlarını çatmıştı. Çocuğun tepkisi Felix'i biraz germişti. Jisung, bir şeylerden şüphelenmesini isteyeceği en son kişilerden biriydi. Dikkatle çocuğun vereceği cevabı bekliyordu. Jisung tek eliyle kafasını kaşıdı. Çatık kaşları yumuşamış yerini düşünceli bir ifadeye bırakmıştı muhtemelen Felix, Jisung'un anlatmak istediğinden çok fazla şey soruyordu.
''Felix insan olduğun için bunları merak etmen doğal ama fazla burnunu sokuyorsun.'' Dedi Jisung.
Felix aldığı cevap karşısında yüzünü astı. Jisung beklediğinden daha ketum çıkmıştı. Biraz yalvarırsam yine de bir şeyler söyletebilirim diye düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guard Angels / Hyunlix
FanficFelix doğduğu günden beri sebebini bilmeden birilerinden kaçmıştı. Ta ki bir gün barda o siyah saçlı oğlana denk gelene kadar. Küçüklüğünden beri sakladığı güçleri artık sır olarak kalabilecek miydi? Canlılar aleminde nefes alması yasaklanmışken...