00. Evren Tanıtımı

1.3K 58 48
                                    

Hikayenin oluşumunda yer alan terimler:

Bekçi Melekler

İlk canlı yaradılışından sonra öteki taraftan dünyaya giden bir bekçi, dünyadaki yok oluş ve var oluş dengesini bozan ilk yarı bekçi meleği yaratmıştır. Bekçi melekler, canlılar dünyasında yaşanan yıkımdan kaynaklı, dengeyi korumak ve bozulmuş ruhları arındırmak için dünyaya gönderilmiştirler. İnsan ruhlarına ek olarak öteki taraf enerjisinden oluşmaktadırlar. Enerjilerini kontrolsüz kullanmaları sonsuza kadar yok olmalarına sebep olur. Enerji salınımın önlenmesi ve öteki tarafla bağlarının devam etmesi için kollarında gümüş renkli bir zümrüdüanka dövmesi bulunur. Var oluş enerjisini kullandıklarında gözleri mavi, yok oluş enerjisini kullandıklarında ise gözleri kırmızı rengi alır. Bekçiler güçlerini birleştirerek kullanabilirler. Birleşim enerjisinde gözleri mor renk alır.

Yarı Bekçi Melek

İnsan ve bekçi'nin çocuğudur. Ölü doğarlar. Bekçinin içindeki öteki taraf enerjisini ölü bedene aktarmasıyla hayatta kalabilirler. Öteki taraf enerjisinden oluştuğu için ölümsüzdür. Çok fazla güç gerektirmeyen varoluşlar için yok oluş enerjisine ihtiyaç duymazlar. İnsan olan vücutları enerjilerinin sınırsız olmasını sağlar. Yarı bekçi meleğin varlığı öteki tarafın dengesini bozmaktadır. Dünyadaki ilk yarı bekçi meleğin bir katliam yapması sonucunda, var edilmeleri yasaklanmıştır.

İnfazcılar

Öteki taraftaki ceza sisteminden sorumludurlar. Aynı zamanda dünya üzerinde yaşanabilecek denge bozulmalarına müdahale edebilirler.

Vitalar
Öteki tarafın ödül sisteminden sorumludurlar. İnfazcıların tam tersi olarak düşünülebilir.

Kader Kahini

Canlıların kaderlerini belirler. Ne zaman öleceklerini ve nasıl yaşayacaklarını bilir. Kader kahininin bilmediği bir yaşam mümkün değildir. Yarı bekçi melekler hariç. İnsanların irade seçimleri önlerine çıkacak yollara göre bir çok opsiyonda çizgi çizmektedir. Kader çizgisi sadece insanın kendisi tarafından (intihar) ve dünyada gezen bekçiler tarafından bozulabilir.

Öteki Taraf

Canlılığın olmadığı yerdir. Dünyadaki yaşamdan sonrası ve öncesidir.

Sınırın Koruyucuları (Borderkrie)

Öteki tarafla dünya arasındaki sınırı korurlar. Canlılar dünyasına açılan kapının güvenliği sağlarlar. Canlılar dünyasından öteki tarafa geçecek ruhlara eşlik ederler.

Pidscar

Öteki tarafla canlılar dünyasının birbirinden ayrılmasını sağlayan çizgidir. Kıyamet gününe kadar çizgi varlığını koruyacaktır. Bu çizginin bozulmasının çok ağır sonuçları olacaktır.

Mahkumlar

Kötü ruhlardır. İnfazcılar ve Gözlemci bekçiler tarafından zapt edilirler.

Var Oluş ve Yok Oluş Enerjisi

Denge esas alınmış öteki dünya enerjisidir. Sadece bekçiler kullanabilir. Bir şeyin var edilmesi için önce yok olması gerekmektedir. Yaratılışın başı buna dayanmaktadır. Kıyamet günü son kez yok oluş enerjisi kullanıldıktan sonra yaşam döngüsü sona erecektir.

İnfaz İblisleri

İnfazcıların toplu yok oluşlarda kullandıkları yok edici ruhlardır. Dünyaya sadece bir bekçi eşliğinde inebilirler. Kişisel iradeleri yoktur. Sadece güce itaat ederler.

Guard Angels / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin