09. Ne Duymak İstiyorsun

386 47 7
                                    

Hyunjin hiç ses çıkarmadan liderin peşinde ilerliyordu. Muhtemelen güzel bir azar işitecekti. Üstüne birde Felix sevgili misiniz diye sorunca daha da sinirlenmişti. Hyunjin düşüncelerinde boğulurken Jisung adımlarını yavaşlatıp siyah saçlı oğlanın yanına geldi. Bakışlarını Hyunjin'e çevirdi.

''Bu sarışınla aranızda ne var?'' dedi.

Hyunjin Jisung'un ona gayet normal bir şekilde soru sormasına şaşırmıştı. Belki artık aralarındaki manasız savaş bitebilirdi.

''Bir şey yok aramızda. Neden sordun ki?''

Jisung kaşlarını kaldırdı.

''Çocukla yatmamışsın belli. Anlayamadığım şey sen bir insanın peşinde böyle dolanmazsın. Derdin sadece onunla yatmak olsaydı. Güçlerini kullanıp rahatlıkla ikna edebilirdin. Ne kadar yasak olsa da güçlerini kullanmaktan çekinmediğini herkes biliyor.'' Dedi Jisung.

Know ses çıkarmasa da arkasındaki ikiliyi dinliyordu. O da Jisung ile aynı şeyleri düşünmüştü. Hyunjin öteki tarafta yeteneği ve libidosu ile tanınırdı.

Hyunjin kısa bir süre Jisung'un dediklerini düşündü. İlk defa mantıklı konuşuyordu. Tek sıkıntı onun anlayamadığı şeyi kendisi de anlayamıyordu. Bakışlarını önüne çevirdi.

''Bilmiyorum. İstemiyor işte. Bende onu zorlamak istemiyorum sadece. Sanki bu sefer benim değil onun istemesi benim için daha önemli. Bu aralar onunla vakit geçirmek de hoşuma gidiyor ama sebebini ben de bilmiyorum.'' Dedi Hyunjin, düşünceli bir ifade ile.

Jisung'un yüzüne bir gülümseme yayıldı. İlerleyip kolunu Know'un omzuna attı. Know Jisung'un bu tavrına şaşırmıştı. Normalde çevrelerinde başka bekçi varken Know'a bu kadar yakın davranmazdı. Jisung gülümseyerek yüzünü Know'a çevirdi. Çocuk gerçekten gülümsüyordu. Bu durum Know'un da hoşuna gitmişti. Onun da yüzünde bir gülümseme oluştu.

''Know baksana gözden bir insana aşık olmuş galiba.'' Dedi Jisung.

Know Jisung'un gülümsemesinin sebebini şimdi anlamıştı. Fakat Hyunjin'in aşık olması onu neden mutlu ediyordu ki. Bir an aklına bir düşünce geldi. Jisung'un Hyunjin'e bu kadar ters davranmasının sebebi Know'u ondan kıskanması olabilir miydi? Peki neden Know'u kıskanıyordu ki?

''Sen niye bu kadar sevindin ki?'' Dedi Know, ciddi bir ifade ile.

Jisung'un bakışları sertleşti.

''Neden sen Hyunjin'in birine aşık olmasına bozuldun mu yoksa?'' dedi Jisung.

Know çocuğun yüzünü inceledi. Gerçekten Jisung onu kıskanıyordu. Şu an bu durum hakkında Know'un tepkisini anlamaya çalışıyordu. Kızdığını söylese acaba ne yapar diye düşündü. Bunu denemesi gerekiyordu. Yüzüne sert bir ifade yerleştirdi.

''Bekçilerin insanlarla duygusal bağ kurmaları yasak. Bunu bilmiyor musun Peter.''

''Peter mı? Artık bana Peter diye mi hitap edeceksin.''

Jisung Know'un omzuna attığı kolunu çekti. Know çocuğun yükselen öfkesini net bir şekilde hissedebiliyordu. Düşündüklerinde haklı çıkmıştı. Yıllardır Hyunjin'le, Know'un gözdesi olduğu için kavga etmiş olmalıydı ve Know gözünün önündeki gerçeği görememişti. Kahin'in dedikleri aklına geldi.'' Benim için düşündükleri ile senin için düşündükleri aynı değil.'' Kaşlarını çattı. Gerçekten burnunun ucundakini görememiş miydi. Bakışlarını öfkeyle patlayan çocuğa çevirdi.

''Jisung, sen Hyunjin'i mi kıskanıyorsun?.'' Dedi Know fısıldar bir ses tonuyla, Hyunjin'in duymasını istemiyordu.

Jisung aldığı soru karşısında şaşırmıştı. Öfkesi yerini koca bir şaşkınlığa bıraktı. Know bakışlarını arkalarından yürüyen Hyunjin'e çevirdi. Jisung'la konuştuktan sonra o da garip davranmaya başlamıştı.

Guard Angels / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin